Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stefanie8 skriver: Ja jeg er utålmodig, men "lytter" heller ikke til min krop længere, for tænker, at det jo nok bare er "falsk alarm" igen igen igen, he he... Men glæder mig så meget. Men altså der er jo også nogle som begynder med forholdsvist rigtige plukveer og så går de over i rigtige, så lyt til din krop og er du pludselig ikke i tvivl længere, så afsted med dig
Ja jeg er utålmodig, men "lytter" heller ikke til min krop længere, for tænker, at det jo nok bare er "falsk alarm" igen igen igen, he he... Men glæder mig så meget. Men altså der er jo også nogle som begynder med forholdsvist rigtige plukveer og så går de over i rigtige, så lyt til din krop og er du pludselig ikke i tvivl længere, så afsted med dig
Så bliver du også glædeligt overrasket inden for de næste 2-3 uger, når de pludselig ikke forsvinder igen Sender lidt vestøv til dig
Og ja, jeg tror bare jeg ligger mig ned og prøver at se om der er nogen sammenhæng mellem dem, eller om det bare er plukveer. Har bare ikke haft plukveer på denne her måde før i graviditeten.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Ring du hellere til FG og kom ind og blive tjekket... Sådan startede mine veer også... Og du skal jo helst ikke føde endnu
Ring du hellere til FG og kom ind og blive tjekket... Sådan startede mine veer også... Og du skal jo helst ikke føde endnu
Ja jeg har også tænkt om jeg skulle ringe, men tænkte jeg lige ville give det nogen timer og se om det gik i sig selv. Men kan da godt være jeg skal ringe med det samme..
Anonym skriver: Ja jeg har også tænkt om jeg skulle ringe, men tænkte jeg lige ville give det nogen timer og se om det gik i sig selv. Men kan da godt være jeg skal ringe med det samme..
Tjaa, jeg ville ikke vente når nu der er to uger til baby reelt er klar til at komme ud... Og jo der gik to dage før jeg fødte med tiltagende plukveer og derefter rigtige veer... Men jeg ville ikke tage chancer når nu de er sådan at du bliver nød til at stoppe det du er igang med
Anonym skriver: Femten timer! Puh ha, lyder hårdt. Har lige læst et sted at på en time med veer forbrænder man 500 kcal, så er du gal en lyn slankekur du har haft Ej spøg til side! Håber ikke jeg får slemme veer i 15 timer. Jeg er så spændt på hvordan min fødsel kommer til at forløbe!
Femten timer! Puh ha, lyder hårdt.
Har lige læst et sted at på en time med veer forbrænder man 500 kcal, så er du gal en lyn slankekur du har haft Ej spøg til side!
Håber ikke jeg får slemme veer i 15 timer. Jeg er så spændt på hvordan min fødsel kommer til at forløbe!
Hi hi hi ja det var også drøn hårdt.. og havde ikke spist til sidst i 20 timer.. kunne bare ikke.. men da hun lå hos mig og jeg lige var "kommet" til mig selv, så blev jeg møg sulten.. de kom ind med morgenmad og blomster osv.. åd det hele.. men ja der er ikke noget at sige til man er træt i kroppen efter sådan en omgang.. Men held og lykke med det.. håber det kommer til at gå kanon godt!!
Muhmi skriver: Tjaa, jeg ville ikke vente når nu der er to uger til baby reelt er klar til at komme ud... Og jo der gik to dage før jeg fødte med tiltagende plukveer og derefter rigtige veer... Men jeg ville ikke tage chancer når nu de er sådan at du bliver nød til at stoppe det du er igang med
Du har nok ret. Jeg ringer fluks!
Den lykkelige skriver: Hi hi hi ja det var også drøn hårdt.. og havde ikke spist til sidst i 20 timer.. kunne bare ikke.. men da hun lå hos mig og jeg lige var "kommet" til mig selv, så blev jeg møg sulten.. de kom ind med morgenmad og blomster osv.. åd det hele.. men ja der er ikke noget at sige til man er træt i kroppen efter sådan en omgang.. Men held og lykke med det.. håber det kommer til at gå kanon godt!!
Haha kan jeg godt forstå du gjorde, havde jeg nok også selv! Spiser generelt ret ofte (hver 2-3 time) så tror også jeg fluks havde spist alt hvad de kom ind med
Min mor arb heldigvis i køkkenet på det sygehus jeg skal føde, så kan håbe hun fikser noget lækkert
Anonym skriver: Haha kan jeg godt forstå du gjorde, havde jeg nok også selv! Spiser generelt ret ofte (hver 2-3 time) så tror også jeg fluks havde spist alt hvad de kom ind med Min mor arb heldigvis i køkkenet på det sygehus jeg skal føde, så kan håbe hun fikser noget lækkert
Ha ha lyder som en god ting.. Men på holbæk hvor jeg fødte synes jeg nu de spurgte ind imellem.. men det var ikke lige behovet der
Anonym skriver: Du har nok ret. Jeg ringer fluks!
Godt, giv endelig en update
Muhmi skriver: Godt, giv endelig en update
Det gør jeg
Den lykkelige skriver: Ha ha lyder som en god ting.. Men på holbæk hvor jeg fødte synes jeg nu de spurgte ind imellem.. men det var ikke lige behovet der
Nej man har nok andet at tænke på kunne jeg forestille mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128