Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm!!!!! Jeg er i 35+5 i dag, og jeg har de sidste 2 timer haft plukveer (eller begyndende veer??). Ved godt at folk siger man ikke er i tvivl, men de skal vel starte et sted? Jeg får spændinger nederst i maven, lige som mens smerter, men så kraftige at jeg lige må stoppe op og tage en dyb vejrtrækning. Det knager også lidt i lænden når de kommer men ikke så slemt. De har varet cirka 40 sek. Og har haft omkring 3-4 stk i timen..... Skal jeg være urolig? Eller mon det bare er alm plukveer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen mine startede på sygehuset kl 21.30 om aften og det sagde bare bum også var de bare i fuld hak i 16 timer frem
B&J skriver: Jamen mine startede på sygehuset kl 21.30 om aften og det sagde bare bum også var de bare i fuld hak i 16 timer frem
Puh ha det lyder hårdt! Håber jeg får et mildere forløb, men det skulle helst ikke være endnu jo!
Jeg har haft plukveer som også er kraftigere den sidste måned og er idag 38+1 og der er ikke sket noget endnu, så tager først afsted, når jeg virkelig ikke er i tvivl længere, he he - men ja har selv tænkt samme tanke, da jeg blev sat igang første gang jeg fødte, så denne gang ved jeg faktisk ikke hvordan det starter, når det bare starter stille og roligt
Stefanie8 skriver: Jeg har haft plukveer som også er kraftigere den sidste måned og er idag 38+1 og der er ikke sket noget endnu, så tager først afsted, når jeg virkelig ikke er i tvivl længere, he he - men ja har selv tænkt samme tanke, da jeg blev sat igang første gang jeg fødte, så denne gang ved jeg faktisk ikke hvordan det starter, når det bare starter stille og roligt
Øv bøv du må være utålmodig nu så! Når man hele tiden går og tror, også der ikke sker noget!
Mit vand gik.. og 20 timer senere begyndte jeg at mærke lidt ligesom mens smerter.. det kom og gik.. men føles MEGET svagt.. 2 timer efter kom de blæsende og varede så 15 timer indtil lille pigen kom ud til os
Mine sagde "bang" også var der der med 2min. mellemrum, og de started halv fem om morgen, og havde veer i ca 16 timer
Den lykkelige skriver: Mit vand gik.. og 20 timer senere begyndte jeg at mærke lidt ligesom mens smerter.. det kom og gik.. men føles MEGET svagt.. 2 timer efter kom de blæsende og varede så 15 timer indtil lille pigen kom ud til os
Femten timer! Puh ha, lyder hårdt.
Har lige læst et sted at på en time med veer forbrænder man 500 kcal, så er du gal en lyn slankekur du har haft Ej spøg til side!
Håber ikke jeg får slemme veer i 15 timer. Jeg er så spændt på hvordan min fødsel kommer til at forløbe!
Anonym skriver: Øv bøv du må være utålmodig nu så! Når man hele tiden går og tror, også der ikke sker noget!
Ja jeg er utålmodig, men "lytter" heller ikke til min krop længere, for tænker, at det jo nok bare er "falsk alarm" igen igen igen, he he... Men glæder mig så meget. Men altså der er jo også nogle som begynder med forholdsvist rigtige plukveer og så går de over i rigtige, så lyt til din krop og er du pludselig ikke i tvivl længere, så afsted med dig
Anonym skriver: Hmm!!!!! Jeg er i 35+5 i dag, og jeg har de sidste 2 timer haft plukveer (eller begyndende veer??). Ved godt at folk siger man ikke er i tvivl, men de skal vel starte et sted? Jeg får spændinger nederst i maven, lige som mens smerter, men så kraftige at jeg lige må stoppe op og tage en dyb vejrtrækning. Det knager også lidt i lænden når de kommer men ikke så slemt. De har varet cirka 40 sek. Og har haft omkring 3-4 stk i timen..... Skal jeg være urolig? Eller mon det bare er alm plukveer.
Ring du hellere til FG og kom ind og blive tjekket... Sådan startede mine veer også... Og du skal jo helst ikke føde endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128