Hvordan startede jeres veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Nej man har nok andet at tænke på kunne jeg forestille mig

Hi hi ja jeg kastede op hver gang jeg fik veer de sidste timer indtil jeg fik epidural.. så det ikke lige mad man tænker på.. selvom det selvfølgelig havde været rarere at have noget at kaste op af..
Men altså folk er jo forskellige.. min veninde der lige har født sagde hun kunne gøre det om igen hvis det skulle være og hun havde spist imens og ingen problemer været.. så det jo vidt forskelligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Hmm!!!!! Jeg er i 35+5 i dag, og jeg har de sidste 2 timer haft plukveer (eller begyndende veer??). Ved godt at folk siger man ikke er i tvivl, men de skal vel starte et sted? Jeg får spændinger nederst i maven, lige som mens smerter, men så kraftige at jeg lige må stoppe op og tage en dyb vejrtrækning. Det knager også lidt i lænden når de kommer men ikke så slemt. De har varet cirka 40 sek. Og har haft omkring 3-4 stk i timen..... Skal jeg være urolig? Eller mon det bare er alm plukveer.

Mit vand gik og efter 7 timer startede mine veer sådan ca hvordan du forklare dine, og så tog de ellers til de følgende timer. Efter ca 3 timer var jeg ikke i tvivl om det var "rigtige" veer, for jeg var også i tvivl i starten.

Håber dine går i sig selv igen.

Anmeld

18. juli 2011

Bette-mor9o

Mit vand gik, også begyndte veerne lige med det samme 7 timer fødslen også var han ude og i mine arme

Anmeld

18. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Puh ha det lyder hårdt! Håber jeg får et mildere forløb, men det skulle helst ikke være endnu jo!

Det var rigtigt hårdt også fordi jeg blev sat igang fra den 1 til den 3 med stikpiller da mit vand var gået den 1. og først den 4 fødte jeg men jeg ville gerne gøre det igen..

men nej håber bare dine er kraftige plukveer

Anmeld

18. juli 2011

Lisbeth85

En time efter vandet gik startede mine veer... Har haft mange plukveer siden uge 20, så kroppen var helt klar

Anmeld

18. juli 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Så bliver du også glædeligt overrasket inden for de næste 2-3 uger, når de pludselig ikke forsvinder igen   Sender lidt vestøv til dig

Og ja, jeg tror bare jeg ligger mig ned og prøver at se om der er nogen sammenhæng mellem dem, eller om det bare er plukveer. Har bare ikke haft plukveer på denne her måde før i graviditeten.

He he, ja så kan jeg da godt forstå at du reagerer når du ikke har haft dem før på den måde, men jeg har læst at det er helt normalt at de bliver kraftigere og kraftigere og at det også er helt ok at de lige tager pusten fra én.... Men tag tid på dem og se hvor langt tid der er imellem. Min varer ca. 1 minut og er der mange mange gange på en dag, men de er ikke regelmæssige og det er vidst det som er det afgørende  Jeg skal desværre sættes igang om blot 1 uge til PKS, så hvis ikke lillepigen vil ud indenda, kommer jeg heller ikke til at prøve at starte normalt denne gang, øv øv....

Anmeld

18. juli 2011

tinasmor

prøv at slappe af hele dagen i dag. Ligge ned og ikke lave noget hvor du anstrenger dig. Ring til fødegangen hvis det fortsætter, når du ikke er længere henne går jeg ud fra at de gerne vil se dig

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja jeg kastede op hver gang jeg fik veer de sidste timer indtil jeg fik epidural.. så det ikke lige mad man tænker på.. selvom det selvfølgelig havde været rarere at have noget at kaste op af..
Men altså folk er jo forskellige.. min veninde der lige har født sagde hun kunne gøre det om igen hvis det skulle være og hun havde spist imens og ingen problemer været.. så det jo vidt forskelligt..

Ej, det gjorde jeg også... Jeg væltede rundt inde på FG og kastede op.. Kom så til "bevisthed" igen og tænkte... "Må nok hellere ligge mig ET sted og kaste op istedet" Min mor gik nemlig rundt med papir og tørrede op efter mig alle steder... Må have været et kønt syn

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen, tak for jeres svar

Jeg har ligget og set en film, og jeg har haft 4 plukveer under filmen, som har varet omkring 40 sek til 1 min! Han er voldsomt aktiv i maven, han har nærmest ikke ligget stille under hele filmen!

Men har svært ved at måle tid imellem dem synes jeg.

Og jeg har lavet nr 2, 2 gange siden kl 8 Charmerende

Skal på sygehuset til tjek, men min kæreste skal lige komme hjem først og køre mig!

Anmeld

18. juli 2011

elvital

Hmm!!!!! Jeg er i 35+5 i dag, og jeg har de sidste 2 timer haft plukveer (eller begyndende veer??). Ved godt at folk siger man ikke er i tvivl, men de skal vel starte et sted? Jeg får spændinger nederst i maven, lige som mens smerter, men så kraftige at jeg lige må stoppe op og tage en dyb vejrtrækning. Det knager også lidt i lænden når de kommer men ikke så slemt. De har varet cirka 40 sek. Og har haft omkring 3-4 stk i timen..... Skal jeg være urolig? Eller mon det bare er alm plukveer.

sådan startede mine! Jeg havde igennem graviditeten ingen sådan smertefulde plukveer... færst da jeg skulle til at føde begyndte de lige så stille at gøre ondt!

Jeg har en kort FB her som beskriver forløbet lidt :

Held og Lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.