Andre end mig der ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Mims

170811 skriver:

12 dage! Det er seriøst bare snyd.. Haha Jeg er så misundelig. Helt vildt misundelig. Jeg har den 17.. Skal til jordmoder i dag, her kl 1, håber vi skal snakke mere om fødslen, skal måske sættes igang.

Hmm, er spændt på om jeg ser min slimprop. Jeg sturdere meget nøje når jeg er på toilettet. Haha

Jeg venter ihvert fald en dreng.

Jatak jeg vågner også hver evig eneste gang. Og jeg sover så elendigt. Jeg har ingen fast søvnrytme mere, jeg er nok mere vågen 3-4 timer, sover 3-4 timer, vågen 3-4 timer osv.. Min kæreste er ved at blive sindssyg Men så skulle han bare prøve at være i min krop, så ville han først blive sindssyg

Ved ikke med vokseværk. Men de gør ondt?

ja den sidste tid er bare sløv, og hver dag tænker man på hvornåe det sker, og ingen ved det. hehe. ej den 17, der er heller ikke længe til Ej hvor spændende, du må endelig skrive hvordan det går, og hvorfor bliver du måske sat igang???

Ja lige præcis, hvis de synes det har været hårdt og besværligt med gravide kærester, sku de bare tænke på hvordan vi har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

170811

Mims skriver:

ja den sidste tid er bare sløv, og hver dag tænker man på hvornåe det sker, og ingen ved det. hehe. ej den 17, der er heller ikke længe til Ej hvor spændende, du må endelig skrive hvordan det går, og hvorfor bliver du måske sat igang???

Ja lige præcis, hvis de synes det har været hårdt og besværligt med gravide kærester, sku de bare tænke på hvordan vi har det

På grund af mit bækken og at jeg tidligere har haft dobbelt bækkenbrud, og mit bækken ikke er særlig stærkt.. Men det kommer an på hans størrelse til den tid, så kan også være jeg bare får lov at gå til han kommer, hvis han nu ikke er så stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.