Andre end mig der ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

MetteMe

Morbille skriver:

Kan jeg godt forstå, kan godt huske hvordan det var med den første, tiden gik ALT for langsom.

Men syntes at tiden er gået mega hurtigt her anden gang, kan ikke forstå der snart er gået 9 mnd.

Hehe Kan godt forestille mig man har langt mere tid til at dyrke graviditeten første gang. Og så er det hele jo også nyt på en anden måde end anden gang? Meeen spændingen er vel lige stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Morbille

MetteMe skriver:

Hehe Kan godt forestille mig man har langt mere tid til at dyrke graviditeten første gang. Og så er det hele jo også nyt på en anden måde end anden gang? Meeen spændingen er vel lige stor

Ja første gang blev jeg sygemeldt da jeg var 4 mnd henne, denne her gang gik jeg på barsel 7 uger før, så havde jo masser af tid første gang. Men den her gang har man hende den første at bruge tiden på, så den flyver bare afsted.

Men glæder mig på en helt anden måde den her gang, glæder mig helt vildt til vores datter skal møde hendes lillebror første gang. Her for tiden snakker hun ikke om andet ind hendes lillebror, og at han godt må komme ud, og at hun vil passe på ham, og give ham sutten. Ej men det kan slet ikke beskrives hvor dejligt det er at høre.

Anmeld

19. juli 2011

MetteMe

Morbille skriver:

Ja første gang blev jeg sygemeldt da jeg var 4 mnd henne, denne her gang gik jeg på barsel 7 uger før, så havde jo masser af tid første gang. Men den her gang har man hende den første at bruge tiden på, så den flyver bare afsted.

Men glæder mig på en helt anden måde den her gang, glæder mig helt vildt til vores datter skal møde hendes lillebror første gang. Her for tiden snakker hun ikke om andet ind hendes lillebror, og at han godt må komme ud, og at hun vil passe på ham, og give ham sutten. Ej men det kan slet ikke beskrives hvor dejligt det er at høre.

Nårh hvor hyggeligt Det bliver da også store sager at se den søskende kærlighed der opstår mellem dem. Hun lyder allerede som om hun bliver en super storesøster Jeg gik på barsel for 4 ugers tid siden og nyder det, men nu hvor alt er klar så synes jeg at utålmodigheden stille og rolig melder sig Prøver dog at nyde tiden med en bog, lidt Sex and the City og cafe ture med veninderne (mens der endnu er tid til den slags)

Anmeld

19. juli 2011

Morbille

MetteMe skriver:

Nårh hvor hyggeligt Det bliver da også store sager at se den søskende kærlighed der opstår mellem dem. Hun lyder allerede som om hun bliver en super storesøster Jeg gik på barsel for 4 ugers tid siden og nyder det, men nu hvor alt er klar så synes jeg at utålmodigheden stille og rolig melder sig Prøver dog at nyde tiden med en bog, lidt Sex and the City og cafe ture med veninderne (mens der endnu er tid til den slags)

Ja tror hun bliver en fantastisk storesøster.

Men heldigvis er der ikke så længe til vi må bare håbe ingen af os går over tid. Men NYd den sidste tid, hvor det kun er dig og manden, for der går et styk tid før man får det sådan igen, og det er jo kun når barnet bliver passet.

Anmeld

20. juli 2011

170811

quindelist skriver:

Både ja og nej, -er ikke sådan rygende utålmodig endnu, det kommer sikkert snart. Men jeg har også først termin d. 30.8 så har nok mentalt set indstillet mig på at et september barn er en mulighed.

Men men var til læge kontrol i går (er i blodfortyndende behandling) og der lød lægen som om hun slet ikke kunne forestille sig andet end at jeg bliver sat i gang et par uger før termin. -og hov jamen det er jo om sølle 4 uger -er 34 +0 i dag.

Så nu er jeg meget spændt på den kontrol jeg skal til i svangreambulatoriet på fredag, jeg er blevet fulgt tæt af dem, og ved at der skal snakkes om fødselsplan til næste kontrol.

Det var da en overrasskelse.. Ja så kan du da højst sandsynligt lige skære 2 uger fra. så skal vi føde cirka samtidig

Anmeld

20. juli 2011

170811

Morbille skriver:

Ja tak, mit bækken er heller ikke til at have med at gøre, kan næsten ikke stå op, og det med at sove er et helved, jeg ved jeg vågner 1 gang i timen, for at jeg skal vende mig og det er med rigtigt mange smerter. Og hende jeg har på 2 ½ år har ferie, og det har hendes far ikke, så det er mig der må stå for alt underholdning, til han har fri..  ARHHHH Man føler sig som en dårlig mor..

Ventetiden er ALT for lang.

Årh :/ lyder hårdt når man har en lille en i forvejen. Jeg skal heldigvis ikke tænke på jeg har nogen jeg skal tage mig af, så jeg kan have smerter i fred og ro!

Håber den sidste tid for os, specielt dig, går stærkt

Anmeld

20. juli 2011

170811

MetteMe skriver:

Kan SAGTENS nikke genkendende til den den følelse! Jeg gider snart heller ikke mere... Er også oppe minimum 4-5 gange hver nat og maven spænder op og er øm. Øv hvor vil jeg gerne snart have vores lille pus ud så vi kan hilse på ham. -Og min krop kan blive MIN igen Var ved at gå i fødsel for snart to uger siden men det er gået i sig selv igen efter en pencillin kur (havde/har streptokokker). Men fordi det var lige ved og  næsten så kan jeg slet ikke forholde mig til at skulle vente til termin og måske endda gå over tid

Årh men du har da termin lige om hjørnet jeg er sku helt misundelig på dig :d haha, jeg har hele 4 uger endnu :p

Anmeld

20. juli 2011

Mims

Jamen jeg har termin den. 2/8. så der er 12 dage tilbage idag 

Det har jeg også, men fik alligevel øje på den. min er kommet i små rester og ikke den hele på en gang. det ligner eller minder lidt om sådanne noget vingummi. hehe. og hos nogen er den blodig eller brunlig. min var helt gennemsigtig. 

Fornemmer lidt at vi alle venter drenge? 

ja at vågner hver gang man skal vende sig, er ved at blive sindsyg. og kender i det med at man føler man har vokseværk i benene når i sover????

Anmeld

20. juli 2011

170811

Mims skriver:

Jamen jeg har termin den. 2/8. så der er 12 dage tilbage idag 

Det har jeg også, men fik alligevel øje på den. min er kommet i små rester og ikke den hele på en gang. det ligner eller minder lidt om sådanne noget vingummi. hehe. og hos nogen er den blodig eller brunlig. min var helt gennemsigtig. 

Fornemmer lidt at vi alle venter drenge? 

ja at vågner hver gang man skal vende sig, er ved at blive sindsyg. og kender i det med at man føler man har vokseværk i benene når i sover????

12 dage! Det er seriøst bare snyd.. Haha Jeg er så misundelig. Helt vildt misundelig. Jeg har den 17.. Skal til jordmoder i dag, her kl 1, håber vi skal snakke mere om fødslen, skal måske sættes igang.

Hmm, er spændt på om jeg ser min slimprop. Jeg sturdere meget nøje når jeg er på toilettet. Haha

Jeg venter ihvert fald en dreng.

Jatak jeg vågner også hver evig eneste gang. Og jeg sover så elendigt. Jeg har ingen fast søvnrytme mere, jeg er nok mere vågen 3-4 timer, sover 3-4 timer, vågen 3-4 timer osv.. Min kæreste er ved at blive sindssyg Men så skulle han bare prøve at være i min krop, så ville han først blive sindssyg

Ved ikke med vokseværk. Men de gør ondt?

Anmeld

20. juli 2011

MetteMe

170811 skriver:

Årh men du har da termin lige om hjørnet jeg er sku helt misundelig på dig :d haha, jeg har hele 4 uger endnu :p

Desværre går dagene dobbelt så langsomt jo nærmere man kommer terminen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.