Andre end mig der ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

MetteMe

Morbille skriver:

Ja tror hun bliver en fantastisk storesøster.

Men heldigvis er der ikke så længe til vi må bare håbe ingen af os går over tid. Men NYd den sidste tid, hvor det kun er dig og manden, for der går et styk tid før man får det sådan igen, og det er jo kun når barnet bliver passet.

Det gør vi også kan du tro Men glæder os nu alligevel til at vi bliver tre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

quindelist

170811 skriver:

Det var da en overrasskelse.. Ja så kan du da højst sandsynligt lige skære 2 uger fra. så skal vi føde cirka samtidig

Ja det er helt vildt som tiden nærmer sig nu

Har ellers synes at tiden er gået MEGET langsomt stort set hele graviditeten, men lige for tiden flyver den bare afsted.

Jeg har været sygemeldt hele graviditeten bla fordi jeg fik svær bækkenløsning allerede i uge 14, så jeg nu ikke kan komme omkring uden krykker og må ty til en kørestol hvis jeg skal meget længere end 100 m
Så set fra den vinkel vil det jo være fantastisk at få kappet 2 uger af ventetiden, for så er det 2 uger før at min krop kan begynde at vende tilbage til normalen igen

Men nu må vi se hvad lægen siger i svangreambulatoriet, det er jo i sidste ende dem der afgør en igangsættelse.

Anmeld

20. juli 2011

170811

MetteMe skriver:

Desværre går dagene dobbelt så langsomt jo nærmere man kommer terminen

Ja det kan du godt bilde mig ind! Og man kan lave mindre og mindre. Det er sku uretfærdigt :p

Anmeld

20. juli 2011

170811

quindelist skriver:

Ja det er helt vildt som tiden nærmer sig nu

Har ellers synes at tiden er gået MEGET langsomt stort set hele graviditeten, men lige for tiden flyver den bare afsted.

Jeg har været sygemeldt hele graviditeten bla fordi jeg fik svær bækkenløsning allerede i uge 14, så jeg nu ikke kan komme omkring uden krykker og må ty til en kørestol hvis jeg skal meget længere end 100 m
Så set fra den vinkel vil det jo være fantastisk at få kappet 2 uger af ventetiden, for så er det 2 uger før at min krop kan begynde at vende tilbage til normalen igen

Men nu må vi se hvad lægen siger i svangreambulatoriet, det er jo i sidste ende dem der afgør en igangsættelse.

Puh ha lyder slemt :s

Mit bækken er (heldigvis) kun højre side der skaber sig, pga tidligere bækkenbrud! Så venstre er stort set normalt, og højre er meget meget lidt normalt..

Jordmoderen i dag sagde til mig at han stod fast i bækkenet, og han var kravlet godt ned! og skød ham til 2800 gram

Anmeld

20. juli 2011

quindelist

170811 skriver:

Puh ha lyder slemt :s

Mit bækken er (heldigvis) kun højre side der skaber sig, pga tidligere bækkenbrud! Så venstre er stort set normalt, og højre er meget meget lidt normalt..

Jordmoderen i dag sagde til mig at han stod fast i bækkenet, og han var kravlet godt ned! og skød ham til 2800 gram

2800 gram er en fin størrelse, -de tager jo gerne ml 200 og 250 gram på om ugen den sidste måneds tid.

Jeg skal til Vækstscanning på fredag før jeg skal i svangre, og er meget spændt på hvor stor Spunken er nu.
Til samtlige scanninger indtil nu har den ligget i den høje ende af kurven. Men ok med en far på 2 meter og en mor der heller ikke er helt lille så er det ikke totalt uventet hvis der dukker en 4 kg baby op til termin.

Anmeld

20. juli 2011

170811

quindelist skriver:

2800 gram er en fin størrelse, -de tager jo gerne ml 200 og 250 gram på om ugen den sidste måneds tid.

Jeg skal til Vækstscanning på fredag før jeg skal i svangre, og er meget spændt på hvor stor Spunken er nu.
Til samtlige scanninger indtil nu har den ligget i den høje ende af kurven. Men ok med en far på 2 meter og en mor der heller ikke er helt lille så er det ikke totalt uventet hvis der dukker en 4 kg baby op til termin.

Ja så vidt jeg kan forstå så er det også en glimrende vægt han har! Uh ha bliver spændende med scanning og det hele på fredag!

Anmeld

20. juli 2011

MetteMe

170811 skriver:

Ja det kan du godt bilde mig ind! Og man kan lave mindre og mindre. Det er sku uretfærdigt :p

Det er nemlig SÅ uretfærdigt Det føles lidt som stilhed før stormen... Om et år vil man sikkert give sin højre arm for at par uger med fred og ro, cafe ture og afslapning Men lige nu vil man bare have sin lille skat ud

Anmeld

20. juli 2011

170811

MetteMe skriver:

Det er nemlig SÅ uretfærdigt Det føles lidt som stilhed før stormen... Om et år vil man sikkert give sin højre arm for at par uger med fred og ro, cafe ture og afslapning Men lige nu vil man bare have sin lille skat ud

Ja! Min mor sagde til mig idag, at om 2 mdr ville jeg savne denne her tid. Jeg har svært ved at tro hende, men hun har nok ret Men om der så var 100000000000 mennesker der sagde til mig at jeg skulle nyde den sidste tid, ville det ikke ændre på at jeg er FORBANDET træt af at være gravid :p

Anmeld

20. juli 2011

Morbille

170811 skriver:

Årh :/ lyder hårdt når man har en lille en i forvejen. Jeg skal heldigvis ikke tænke på jeg har nogen jeg skal tage mig af, så jeg kan have smerter i fred og ro!

Håber den sidste tid for os, specielt dig, går stærkt

Ja det er ikke helt sjovt, men heldigvis har familien haft hende nogle dage, og i dag skal hun ned til hendes farmor i 2 dage, så det hjælper meget. Men ja vi må håbe at det næste tid flyver afsted, så vi kan få vores små banditer ud.

Anmeld

20. juli 2011

quindelist

170811 skriver:

Ja så vidt jeg kan forstå så er det også en glimrende vægt han har! Uh ha bliver spændende med scanning og det hele på fredag!

Ja det bliver en spændende dag -og inden da har jeg lige 35. ugers tjekket hos egen læge i morgen eftermiddag   Bliver da snart skør af alle de læger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.