Andre end mig der ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.181 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

170811

Er ved at blive lige en anelse utålmodige??

Jeg synes I K K E det er sjovt mere! Mit bækken er flippet helt ud, og bruger det meste af tiden på sofaen, og shit ventetiden er blevet lang synes jeg. Jeg er simpelthen så frustreret og ugidelig.

Andre end mig der synes at nu kunne det godt bare blive august og termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Mims

Ihhh jeg ved lige hva du mener. Man sover dårligt om natten, og man savner bare at ha sin normale krop, og nu har man ventet så længe, nu gider man ikke mere.

Har haft to gange hvor jeg var sikker på at det ville gå igang, hvor jeg er vågnet af en masse plukkeveer osv, plus min slimprop er gået for 14dage siden, og hele dagen er bare ødelagt når der så alligevel intet sker, total snydt bliver man . hehe. nogen der har prøvet det? og er der nogen som har symptomer på at der snart kunne ske noget?

Ja det må meget gerne snart blive august

Anmeld

19. juli 2011

170811

Mims skriver:

Ihhh jeg ved lige hva du mener. Man sover dårligt om natten, og man savner bare at ha sin normale krop, og nu har man ventet så længe, nu gider man ikke mere.

Har haft to gange hvor jeg var sikker på at det ville gå igang, hvor jeg er vågnet af en masse plukkeveer osv, plus min slimprop er gået for 14dage siden, og hele dagen er bare ødelagt når der så alligevel intet sker, total snydt bliver man . hehe. nogen der har prøvet det? og er der nogen som har symptomer på at der snart kunne ske noget?

Ja det må meget gerne snart blive august

Hvornår har du termin?

Jeg har ikke nogen særlige tegn endnu, men er også kun 35+6, så det er jo lige tidligt nok, han skal lige blive nogle uger endnu

Hvordan så det ud da din slimprop gik? Jeg tror ikke jeg opdager når min går, får har meget meget udflåd generelt.

Anmeld

19. juli 2011

quindelist

170811 skriver:

Jeg synes I K K E det er sjovt mere! Mit bækken er flippet helt ud, og bruger det meste af tiden på sofaen, og shit ventetiden er blevet lang synes jeg. Jeg er simpelthen så frustreret og ugidelig.

Både ja og nej, -er ikke sådan rygende utålmodig endnu, det kommer sikkert snart. Men jeg har også først termin d. 30.8 så har nok mentalt set indstillet mig på at et september barn er en mulighed.

Men men var til læge kontrol i går (er i blodfortyndende behandling) og der lød lægen som om hun slet ikke kunne forestille sig andet end at jeg bliver sat i gang et par uger før termin. -og hov jamen det er jo om sølle 4 uger -er 34 +0 i dag.

Så nu er jeg meget spændt på den kontrol jeg skal til i svangreambulatoriet på fredag, jeg er blevet fulgt tæt af dem, og ved at der skal snakkes om fødselsplan til næste kontrol.

Anmeld

19. juli 2011

Morbille

170811 skriver:

Ja tak, mit bækken er heller ikke til at have med at gøre, kan næsten ikke stå op, og det med at sove er et helved, jeg ved jeg vågner 1 gang i timen, for at jeg skal vende mig og det er med rigtigt mange smerter. Og hende jeg har på 2 ½ år har ferie, og det har hendes far ikke, så det er mig der må stå for alt underholdning, til han har fri..  ARHHHH Man føler sig som en dårlig mor..

Ventetiden er ALT for lang.

Anmeld

19. juli 2011

MetteMe

Kan SAGTENS nikke genkendende til den den følelse! Jeg gider snart heller ikke mere... Er også oppe minimum 4-5 gange hver nat og maven spænder op og er øm. Øv hvor vil jeg gerne snart have vores lille pus ud så vi kan hilse på ham. -Og min krop kan blive MIN igen Var ved at gå i fødsel for snart to uger siden men det er gået i sig selv igen efter en pencillin kur (havde/har streptokokker). Men fordi det var lige ved og  næsten så kan jeg slet ikke forholde mig til at skulle vente til termin og måske endda gå over tid

Anmeld

19. juli 2011

MetteMe

Morbille skriver:

Ja tak, mit bækken er heller ikke til at have med at gøre, kan næsten ikke stå op, og det med at sove er et helved, jeg ved jeg vågner 1 gang i timen, for at jeg skal vende mig og det er med rigtigt mange smerter. Og hende jeg har på 2 ½ år har ferie, og det har hendes far ikke, så det er mig der må stå for alt underholdning, til han har fri..  ARHHHH Man føler sig som en dårlig mor..

Ventetiden er ALT for lang.

Puh ha, det må godt nok være hårdt med en to årig at tage sig af oven i -Og jeg synes det er slemt bare at være mig selv... Hvornår har du termin?

Anmeld

19. juli 2011

Morbille

MetteMe skriver:

Puh ha, det må godt nok være hårdt med en to årig at tage sig af oven i -Og jeg synes det er slemt bare at være mig selv... Hvornår har du termin?

Har termin den 12/08 så syntes der er et godt stykke tid til endnu, især når det skal være med så mange smerter. Hvornår har du termin??

Anmeld

19. juli 2011

MetteMe

Morbille skriver:

Har termin den 12/08 så syntes der er et godt stykke tid til endnu, især når det skal være med så mange smerter. Hvornår har du termin??

Ja det kan jeg godt se Jeg har termin den 4. august, men selvom det er lige om hjørnet så virker det som en evighed at vente lige nu...

Anmeld

19. juli 2011

Morbille

MetteMe skriver:

Ja det kan jeg godt se Jeg har termin den 4. august, men selvom det er lige om hjørnet så virker det som en evighed at vente lige nu...

Kan jeg godt forstå, kan godt huske hvordan det var med den første, tiden gik ALT for langsom.

Men syntes at tiden er gået mega hurtigt her anden gang, kan ikke forstå der snart er gået 9 mnd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.