Kan simpelthen ikke finde ud af hende!! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Tulle28

fif skriver:

Hun har nu aldrig sovet særligt godt om natten .. Og lige pt sys jeg hun er urolig, vågner ve et skrig og ska hun ha bryst!! Tror det med at få bryst, er efterhånden blevet til en vane...

Jeg synes det lyder meget som ørerne, og netop det at hun vil have bryst kan også være et tegn på det- suttebevægelsen tager nemlig trykket i ørerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Tulle28

Men ellers så prøv dog at skrive til sundhedsplejersken herinde, måske har hun et bud?

Anmeld

18. juli 2011

Sabina92

fif skriver:

Piger!! Det er min pige på 7½måned, der skriger når hun ska ned i seng, jeg siger SKRIGER !! Jeg aer hende, står inde ved hende , sætter hende op og giver hende noget legetøj, tænder for uroen osv... Men hun nægter det simpelthen... Man kan slet ikk komme i kontakt med hende, når hun ligger der så det nytter ikk noget... Ved ikke hva jeg/vi ska gøre, det er så frustrende ...

Har I ikke nogle forslag, og hva har I gjort for at finde roen tilbage!!!

Fie

Når hun stadig er så lille ville jeg ikke kunne lade mit barn skrige, barnet har brug for at være tæt på mor eller far.. Hun skriger ikke fordi hun tænker hahaha så kan i lære det..

Anmeld

18. juli 2011

fif

Tulle28 skriver:

Jeg synes det lyder meget som ørerne, og netop det at hun vil have bryst kan også være et tegn på det- suttebevægelsen tager nemlig trykket i ørerne...

Måske vi sku få dem tjekket så ... Men hun kan jo sagtens ligge i vores seng uden problemer... og sad inde ve hende før, og der var ik noget , men pludseligt blir hun bare ked og skriger!!

Anmeld

18. juli 2011

fif

Sabina92 skriver:

Når hun stadig er så lille ville jeg ikke kunne lade mit barn skrige, barnet har brug for at være tæt på mor eller far.. Hun skriger ikke fordi hun tænker hahaha så kan i lære det..

Nej nej, det ved jeg da godt... men hun ved jo osse godt at når hun så skriger så, tager vi hende op! hun ska jo osse lære at hendes far kan trøste hende, og ikk kun mig hver gang

Anmeld

18. juli 2011

fif

Tulle28 skriver:

Men ellers så prøv dog at skrive til sundhedsplejersken herinde, måske har hun et bud?

Ja, har osse skrevet til hende.. venter på svar

Anmeld

18. juli 2011

Tulle28

fif skriver:

Måske vi sku få dem tjekket så ... Men hun kan jo sagtens ligge i vores seng uden problemer... og sad inde ve hende før, og der var ik noget , men pludseligt blir hun bare ked og skriger!!

Jeg kan kun sige at vi har været hele turen igennem med ører, og det lyder meget som det... Der sker jo ikke noget ved at få dem tjekket og så kan du være "hård" velvidende at det ikke er fordi det gør ondt... Ellers synes jeg sgu det er lidt synd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.