Kan simpelthen ikke finde ud af hende!! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Rosa

fif skriver:

Nej, ve jo godt at hun ikk er dum, og hun ved jo nok osse godt hvordan hun lige ska snørre mig!! Men kan bare ikk holde ud at se hende sådan, for hun blir så hidsig at hun næsten stopper med at trække vejret.... Årh altså, men har prøvet den før me at gå ind til hende hele tiden , da hun var mindre og der var hun SLET ik , som hun er idag.... Det hjalp ; og pludselig igen idag nægter hun sin seng...

Hej med dig!

Æv, ja jeg kan sagtens huske det - hvordan det pludselig kan ændre sig fra at gå helt fint, til pludselig en masse ballade - det betyder jo bare at din datter har taget et spring i sin udvikling og nu tænker og føler som et lidt større barn.  Men så kan hun jo så til gengæld også godt "tåle" de lidt hårdede metoder, så jeg synes, som de andre, at du skal forsøge dig med at gå ud og KUN komme ind når du ikke kan holde ud at stå udenfor længere. Gør det en uge HVER aften - så sker der noget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

fif

Rosa skriver:

Hej med dig!

Æv, ja jeg kan sagtens huske det - hvordan det pludselig kan ændre sig fra at gå helt fint, til pludselig en masse ballade - det betyder jo bare at din datter har taget et spring i sin udvikling og nu tænker og føler som et lidt større barn.  Men så kan hun jo så til gengæld også godt "tåle" de lidt hårdede metoder, så jeg synes, som de andre, at du skal forsøge dig med at gå ud og KUN komme ind når du ikke kan holde ud at stå udenfor længere. Gør det en uge HVER aften - så sker der noget! 

ja, ve du har ret... det er bare super hårdt, at se hende så ulykkelig!!! Men vi blir nødt til det....

Anmeld

17. juli 2011

Rosa

fif skriver:

ja, ve du har ret... det er bare super hårdt, at se hende så ulykkelig!!! Men vi blir nødt til det....

Det bliver så fedt bagefter når hun har luret hvad I vil have hende til  Her er det noget af det nemmeste at putte, men det var det absolut ikke omkring de 8 måneder! 

Anmeld

17. juli 2011

fif

Rosa skriver:

Det bliver så fedt bagefter når hun har luret hvad I vil have hende til  Her er det noget af det nemmeste at putte, men det var det absolut ikke omkring de 8 måneder! 

Ok, hihi det ser jeg MEGET frem til Vi har jo prøvet det før, og det var så skønt for hun elskede bare at ligge i sin seng og falde i søvn af sig selv.....

Anmeld

17. juli 2011

Tulle28

Men inden du giver hende "den hårde" metode, så får du lige tjekket hendes ører hos en ørelæge ikke? For det kan jo OGSÅ være årsagen til at hun ikke vil ned og ligge i sengen.

Hilsen Tulle, mor til et ørebarn

Anmeld

17. juli 2011

fif

Tulle28 skriver:

Men inden du giver hende "den hårde" metode, så får du lige tjekket hendes ører hos en ørelæge ikke? For det kan jo OGSÅ være årsagen til at hun ikke vil ned og ligge i sengen.

Hilsen Tulle, mor til et ørebarn

Hmm, tror nu ikk at der er noget for hun siger intet når hun får bryst eller ligger i vores seng... Så tror simpelthen at det er pag hun ik vil ligge i sin seng!! Vi ska til lægen med hende med hensyn til hendes vægt, så kan da godt få dem tjekket alligevel...

Anmeld

17. juli 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Frederikke havde også sådan en periode på et tidspunkt, faktisk er det ikke mere end 4-5 dage siden at sidste periode stoppede igen.

Men når hun har det på den måde, og græder, så tårene triller ned af kinderne ligeså snart hun ser sin seng, så fastholder jeg så vidt muligt min facade overfor hende - forstået på den måde, at jeg ikke taler "pyldret" til hende, men i et fast toneleje, så hun forstår at jeg vil have at hun skal sove nu.

Det kan godt være at din datter vil fortsætte med at skrige og græde når du går ud, men så går du ind igen efter 5 min. - tager hende op, trøster hende, og putter hende ned igen... også vil jeg råde dig til ikke at tale for meget til hende, efter hun er puttet. Men sådan fortsætter du indtil hun overgiver sig, og ligger sig til at sove.

Det virker med garanti ALTID herhjemme! 

Anmeld

17. juli 2011

Tulle28

fif skriver:

Hmm, tror nu ikk at der er noget for hun siger intet når hun får bryst eller ligger i vores seng... Så tror simpelthen at det er pag hun ik vil ligge i sin seng!! Vi ska til lægen med hende med hensyn til hendes vægt, så kan da godt få dem tjekket alligevel...

Det var der heller ikke med min datter - hvis lægen ikke har et specielt instument til at måle trykket i ørerne med, kan du ikke bruge ham til noget som helst (hvad angår ørerne). Jeg ville nok lige runde en rigtig ørelæge for en sikkerheds skyld... Det er jo også synd at lade hende græde, hvis det er fordi hun har ondt. Sover hun ellers godt om natten?

Anmeld

17. juli 2011

Barbamama

Åh det er hårdt!!! Vi havde sådan en periode med vores datter som ellers ALTID har været god til at sove. Også omkring den alder som din datter har. Og vores datter var simpelthen rædselsslagen af en eller anden grund. Så flyttede vi hendes seng ind til os igen og så faldt hun til ro. Vi havde hende hos os i en måneds tid og så kom hun tilbage på sit eget værelse og så gik det fint igen.

Anmeld

17. juli 2011

fif

Tulle28 skriver:

Det var der heller ikke med min datter - hvis lægen ikke har et specielt instument til at måle trykket i ørerne med, kan du ikke bruge ham til noget som helst (hvad angår ørerne). Jeg ville nok lige runde en rigtig ørelæge for en sikkerheds skyld... Det er jo også synd at lade hende græde, hvis det er fordi hun har ondt. Sover hun ellers godt om natten?

Hun har nu aldrig sovet særligt godt om natten .. Og lige pt sys jeg hun er urolig, vågner ve et skrig og ska hun ha bryst!! Tror det med at få bryst, er efterhånden blevet til en vane...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.