michella80 skriver:
Vi tog kampen med vores datter da hun var lille. Vi lavede det princip at når hun var lagt i seng, så var hun lagt i seng og vi tog hende ikke op igen. Og i starten kunne vi bruge en time på at putte hende. Nogle gange blev jeg siddende til hun sov. Andre gange kunne hun ikke finde ud af at vi blev derinde og så gik jeg ind, lagde hende ned, gav hende sutten og puttede dynen om hende og sagde godnat du skal sove! De første tre gange sagde jeg godnat og de efterfølgende gange sagde jeg ingenting til hende, men gik bare ind og lagde hende stille og roligt ned og gik så igen. Til sidst giver de op. Det er ikke sjovt eller hyggeligt med en mor der bare kommer ind og lægger en ned og så går igen.
Jamen det gjorde vi osse da hun var ca3 måneder, og hun elskede bare sin seng.. Hun ku ligge i den i 1 time og hygge til hun faldt i søvn!! Ligepludselig, nægter hun den bare og vil vugges i søvn og det er kun mig der dur!!! Her lige før vågnede hun lidt op, jeg tog hende op far sengen og hun faldt til ro med det samme, lagde hende ned igen og hun vågnede igen.. 3 gange forsøgte jeg , så tilsidst lagde jeg hende i vores seng... Nu sover hun (forløbigt) Ved ikk hva der sker med hende, lige pt...
Anmeld