Kan simpelthen ikke finde ud af hende!! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.577 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

fif

Piger!! Det er min pige på 7½måned, der skriger når hun ska ned i seng, jeg siger SKRIGER !! Jeg aer hende, står inde ved hende , sætter hende op og giver hende noget legetøj, tænder for uroen osv... Men hun nægter det simpelthen... Man kan slet ikk komme i kontakt med hende, når hun ligger der så det nytter ikk noget... Ved ikke hva jeg/vi ska gøre, det er så frustrende ...

Har I ikke nogle forslag, og hva har I gjort for at finde roen tilbage!!!

Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Tina&Laura

fif skriver:

Piger!! Det er min pige på 7½måned, der skriger når hun ska ned i seng, jeg siger SKRIGER !! Jeg aer hende, står inde ved hende , sætter hende op og giver hende noget legetøj, tænder for uroen osv... Men hun nægter det simpelthen... Man kan slet ikk komme i kontakt med hende, når hun ligger der så det nytter ikk noget... Ved ikke hva jeg/vi ska gøre, det er så frustrende ...

Har I ikke nogle forslag, og hva har I gjort for at finde roen tilbage!!!

Fie

Med vores Laura var det også sådan.

Jeg blev simpelthen så træt af det til sidst og snakkede med min SP om det.

Hun fortalte at det er fordi de kære små ikke er dumme.
Din lille pige ved godt at du reagerer når hun bliver 'ked af det'.
Mit bedste råd er at være standhaftig - tag et par dage hvor du skærer igennem, så skal det nok flaske sig.

Hold dig til samme putte-rutine hver dag, så skal hun nok forstå det - de er jo som skrevet ikke dumme

Men ja, det er dybt fustrerende.  

Anmeld

17. juli 2011

MortilCilas

Kender nogle der fik af vide at de skulle gå ud for døren, tælle til 30, gå ind putte barnet igen, gå ud tæl til 40 ind igen og putte, og sådan bliver man ved, også til 50 - 60 osv. Det hjalp på deres søn, og der gik ikke ret mange dage før barnet forstod det

Anmeld

17. juli 2011

fif

Tina&Laura skriver:

Med vores Laura var det også sådan.

Jeg blev simpelthen så træt af det til sidst og snakkede med min SP om det.

Hun fortalte at det er fordi de kære små ikke er dumme.
Din lille pige ved godt at du reagerer når hun bliver 'ked af det'.
Mit bedste råd er at være standhaftig - tag et par dage hvor du skærer igennem, så skal det nok flaske sig.

Hold dig til samme putte-rutine hver dag, så skal hun nok forstå det - de er jo som skrevet ikke dumme

Men ja, det er dybt fustrerende.  

Nej, ve jo godt at hun ikk er dum, og hun ved jo nok osse godt hvordan hun lige ska snørre mig!! Men kan bare ikk holde ud at se hende sådan, for hun blir så hidsig at hun næsten stopper med at trække vejret.... Årh altså, men har prøvet den før me at gå ind til hende hele tiden , da hun var mindre og der var hun SLET ik , som hun er idag.... Det hjalp ; og pludselig igen idag nægter hun sin seng...

Anmeld

17. juli 2011

fif

Cilas skriver:

Kender nogle der fik af vide at de skulle gå ud for døren, tælle til 30, gå ind putte barnet igen, gå ud tæl til 40 ind igen og putte, og sådan bliver man ved, også til 50 - 60 osv. Det hjalp på deres søn, og der gik ikke ret mange dage før barnet forstod det

Puha ja, ved nok godt inderst inde at det er det der ska til!! sys bare det er skiide svært!! men vil jeg ha det ska gå godt igen , må jeg/vi gøre det....

Anmeld

17. juli 2011

MortilCilas

fif skriver:

Puha ja, ved nok godt inderst inde at det er det der ska til!! sys bare det er skiide svært!! men vil jeg ha det ska gå godt igen , må jeg/vi gøre det....

Ja nu er min søn ikke begyndt endnu, men synes muligheden lyder super go. Og hvis den hjælper, må det være fantastisk. Selvom  det er må være svært

Anmeld

17. juli 2011

fif

Cilas skriver:

Ja nu er min søn ikke begyndt endnu, men synes muligheden lyder super go. Og hvis den hjælper, må det være fantastisk. Selvom  det er må være svært

Ja, for søren da!!! men det er bare ikk spor rart at se ... Hvor gammel er din dreng??

Anmeld

17. juli 2011

MortilCilas

fif skriver:

Ja, for søren da!!! men det er bare ikk spor rart at se ... Hvor gammel er din dreng??

Nej tror jeg på. Er heller ikke sjovt hvis de græder.
Han blev seks måneder her dn 14 juli

Anmeld

17. juli 2011

fif

Cilas skriver:

Nej tror jeg på. Er heller ikke sjovt hvis de græder.
Han blev seks måneder her dn 14 juli

Nå tillykke med ham ...

Anmeld

17. juli 2011

MortilCilas

fif skriver:

Nå tillykke med ham ...

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.