Kontanthjælp efter 12. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Mira0911

NovaNataly skriver:

Okai.. Jeg regner med lige at hoppe et smut derned i dag med papirer og journaler og det hele... Så kan de vel ikke snyde sig udenom

Nej det burde de dog ikke og kunne... Hvis de prøver, må du lige sige at inde på borger.dk står der altså at man skal have denne sats når man er 12+.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Mira0911 skriver:

Nej det burde de dog ikke og kunne... Hvis de prøver, må du lige sige at inde på borger.dk står der altså at man skal have denne sats når man er 12+.... 

Har jeg også tænkt mig Bare rolig... Men min veninde NatteS sagde det også til dem dernede, og hende der sad dernede gik ind og kiggede på det, men sagde bare at de ikke brugte den sats i Skive... Men fandt ud af at det står i loven, så kan hun vel ikke sige så meget dernede

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

NovaNataly skriver:

Har jeg også tænkt mig Bare rolig... Men min veninde NatteS sagde det også til dem dernede, og hende der sad dernede gik ind og kiggede på det, men sagde bare at de ikke brugte den sats i Skive... Men fandt ud af at det står i loven, så kan hun vel ikke sige så meget dernede

Ah, underligt noget af Skive kommune...

Anmeld

18. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Mira0911 skriver:

Ah, underligt noget af Skive kommune...

Meget Men kommuner snyder hvor de kan jo

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

NovaNataly skriver:

Meget Men kommuner snyder hvor de kan jo

De burde få en over fingrene....

Anmeld

18. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Mira0911 skriver:

De burde få en over fingrene....

Helt enig XD

Anmeld

18. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Har været dernede nu, og jeg får pengene som jeg skal for Juli i næste måned Så det er dejligt.. Der var ikke så meget brok dernede...

Og så gælder det en tur i banken i morgen og se om vi kan få lov at betale vores regninger og rette op på kærestens minus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.