3mdr og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

DEt er præcis som med Noah jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre i starten og det tog mig en del tid at lære mit barn så godt at kende at jeg vidste han skulle puttes når han begyndte at gøre tegn til iam var træt , når jeg så første gang han var træt gav jeg ham lige 5 10 min ekstra så han lige blev en anelse mere træt men ikke over træt og så blev han puttet , og ja det var hårdt for han græd i starten men til sidst overgiver han sig og så sover han , det tager måske 2 3 dage måske en uge før end han vender sig til den rytme men så er han os inde i den .
Du skal huske at lade vær at tage ham op når han græder , ved det er hårdt og svært men en klog dame sagde engang til mig , Pernille det gør ikke noget han græder 30 min , tager du ham op ved han han fremover bare kan græde så bliver han taget op og så får han jo ikk sovet det husker jeg på hver gang jeg putter og han lige prøver med en græde tur på 15 min .
Ja altså Noah stod op kl 6 da han var 3 måneder . KL 8 9 stykker blev han lagt første gang . Sov ca 1 time .
Omkring kl 12 13 blev han lagt igen og kunne sagtens sove 3 timer . Og nogen gange tog han os en power nap omkring halv 5 .
IMellem 19 20 blev han lagt til natten .

Idag er han 6 måneder og nu ser det sådan her ud

Kl 7.30 står vi op

Kl 8 morgenmad

Kl 9.30 lur sover 1 time

Kl 11.30 middagsmad

Kl 12.30-13.30 lur igen sover 2 3 timer

Kl 15 alt efter hvordan han sover men der får han mad os

Kl 17.30-18 aftensmad

Omkring kl 20 en nat flaske og så i seng .

Jeg håber du kan forstå det er lidt rodet beklager

ja man skl vel være lidt hård for ikk at give dem dårlig vaner - må prøve det, er det barne vogn du putter ham i i dag timerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

ja man skl vel være lidt hård for ikk at give dem dårlig vaner - må prøve det, er det barne vogn du putter ham i i dag timerne

JA det skal man og jeg må indrømme jeg ikke altid er eller har været lige god til det .

Det kommer meget an på vejret .
Om morgenen er det altid i hans vugge .
Dagen jamen vi bor desværre på 1 sal så hus vejret er godt og jeg kan finde en skygge plads til ham så sover han i barnevogn kan jeg ikke sover han inde .
Men har man mulighed dog det synes jeg klart man skal putte i barnevogn da de har godt af den friske luft nu skal vi heldigvis flytte lige om lidt og så har jeg mulighed for at sætte ham ud og Han kommer til at sove ude hver dag .

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

JA det skal man og jeg må indrømme jeg ikke altid er eller har været lige god til det .

Det kommer meget an på vejret .
Om morgenen er det altid i hans vugge .
Dagen jamen vi bor desværre på 1 sal så hus vejret er godt og jeg kan finde en skygge plads til ham så sover han i barnevogn kan jeg ikke sover han inde .
Men har man mulighed dog det synes jeg klart man skal putte i barnevogn da de har godt af den friske luft nu skal vi heldigvis flytte lige om lidt og så har jeg mulighed for at sætte ham ud og Han kommer til at sove ude hver dag .

ja bor selv i lejlighed, men går ture så han kan sove ude .

Anmeld

18. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

ja bor selv i lejlighed, men går ture så han kan sove ude .

OKAy jamen så er det super hvis han kan komme til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.