Anonym skriver:
okey, så du igennem hele dagen putter ham når der er gået et par timer ? - jamen man kan se på ham at han er noget så træt , men han ville bare ikk overgi sig 

DEt er præcis som med Noah jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre i starten og det tog mig en del tid at lære mit barn så godt at kende at jeg vidste han skulle puttes når han begyndte at gøre tegn til iam var træt , når jeg så første gang han var træt gav jeg ham lige 5 10 min ekstra så han lige blev en anelse mere træt men ikke over træt og så blev han puttet , og ja det var hårdt for han græd i starten men til sidst overgiver han sig og så sover han , det tager måske 2 3 dage måske en uge før end han vender sig til den rytme men så er han os inde i den .
Du skal huske at lade vær at tage ham op når han græder , ved det er hårdt og svært men en klog dame sagde engang til mig , Pernille det gør ikke noget han græder 30 min , tager du ham op ved han han fremover bare kan græde så bliver han taget op og så får han jo ikk sovet det husker jeg på hver gang jeg putter og han lige prøver med en græde tur på 15 min .
Ja altså Noah stod op kl 6 da han var 3 måneder . KL 8 9 stykker blev han lagt første gang . Sov ca 1 time .
Omkring kl 12 13 blev han lagt igen og kunne sagtens sove 3 timer . Og nogen gange tog han os en power nap omkring halv 5 .
IMellem 19 20 blev han lagt til natten .
Idag er han 6 måneder og nu ser det sådan her ud
Kl 7.30 står vi op
Kl 8 morgenmad
Kl 9.30 lur sover 1 time
Kl 11.30 middagsmad
Kl 12.30-13.30 lur igen sover 2 3 timer
Kl 15 alt efter hvordan han sover men der får han mad os
Kl 17.30-18 aftensmad
Omkring kl 20 en nat flaske og så i seng .
Jeg håber du kan forstå det er lidt rodet beklager
Anmeld