3mdr og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

MortilCilas

Maja88 skriver:

når han står op vil jeg skifte og made ham og så efter maks halvanden time ville jeg putte ham hen, selvom han virker frisk....

børn skal lære at sove ligesom de skal lære alt andet.. hvis han så skriger. tager du op og trøster og så ned igen,,,

vi fik af SP instrueret brugen af en nusseklud.. lig en stofble lidt foran næsen og over det ene øre.. det er trygt for dem.

Smart ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Maja88

Anonym skriver:

kan han godt få vejret så - hjælper det ved dig at tag barnet op trøste og ned igen .

har prøver hvor far går med ham på armen, han falder i søvn , vi liger ham og han er vågen igen når vi lige har lagt ham

når hun falder i søvn på armen venter jeg gerne en 10 min ved at ligge hende,,

men ja det hjælper at tage op at trøste.. og gør det det ikke. bliver hun vugget i søvn. men normalt vis, bliver hun lagt og så kan hun godt ligge lidt og snakke, men falder hurtigt i søvn

Anmeld

16. juli 2011

Maja88

Cilas skriver:

Smart ..

hvilket???

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

når hun falder i søvn på armen venter jeg gerne en 10 min ved at ligge hende,,

men ja det hjælper at tage op at trøste.. og gør det det ikke. bliver hun vugget i søvn. men normalt vis, bliver hun lagt og så kan hun godt ligge lidt og snakke, men falder hurtigt i søvn

må jeg afprøve ..

Anmeld

16. juli 2011

lykkekevin

ved ikke om der er normalt men nogen børn sover ikke så meget min børn sover nok for meget vil nogen sige lige kort min søns 8 mdr gammel

vågner kl 7

formiddagslur kl 9:30 til 10:30 ca

middags lur fra 12 til 14:30 ca

kommer i seng kl 18:00 og sover igennem til 7 normalt

sådan har den snart altid kørt da han var mindre sov han lidt anderledes og længer

Anmeld

16. juli 2011

Maja88

Anonym skriver:

må jeg afprøve ..

men hun kan ikke sove uden stofbleen.. den ligger hun og lugter til eller hvad hun nu gør

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Hej

VI havde os mange problemer med Noah De første 3 måneder og lidt mere med hans søvn .
Jeg kunne simpelthen heller ikke få ham til at sove .

MEn en dag følte jeg at han virkede træt efter ca halvandet til to timer og så puttmt jeg ham igen , og ja det er hårdt i starten for han skreg i godt en halv til 1 hel time inden han sov .
Men det hjælp altså .
IDAG er han knapt 7 måneder og sover 2 gange om dagen en varighed af 1 time til 2 .

Jeg synes du fast skal prøve at putte jeres barn efter 2 3 timer .

okey, så du igennem hele dagen putter ham når der er gået et par timer ? - jamen man kan se på ham at han er noget så træt , men han ville bare ikk overgi sig

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men hun kan ikke sove uden stofbleen.. den ligger hun og lugter til eller hvad hun nu gør

må se om det kan hjælpe min dreng

Anmeld

16. juli 2011

MortilCilas

Maja88 skriver:

hvilket???

Med stofbleen
Men har prøvet det med at ligge min søn ned, og om han ligger der i 15min til 30min sover han ikke
Den ene dag stod han op kl 7 og søv først omkring kl 14 også sov han kun 1 time og senere ½ time. Og gik med ham i barnevognen, han nægted

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

lykkekevin skriver:

ved ikke om der er normalt men nogen børn sover ikke så meget min børn sover nok for meget vil nogen sige lige kort min søns 8 mdr gammel

vågner kl 7

formiddagslur kl 9:30 til 10:30 ca

middags lur fra 12 til 14:30 ca

kommer i seng kl 18:00 og sover igennem til 7 normalt

sådan har den snart altid kørt da han var mindre sov han lidt anderledes og længer

gid min dreng os ku det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.