3mdr og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.270 visninger
33 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

heei  min søn bliver 3mdr idag  - men han sover ikke ret meget max 2timer i dagtimerne , så fra 09.00 ca og til 20-eller 22 sover han  først igen - hvad kan det skyldes  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

MortilCilas

Nu sover min søn heller ikke det vilde, og har han aldrig gjort. Han kan godt sove ca 3 timer, men så bliver det over 3-6 små lure. Og nogle dage sover han ikke mere end 1½ time i løbet af dagen. Nu er han 6 måneder. Men heller ikke da han var yngre

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Nu sover min søn heller ikke det vilde, og har han aldrig gjort. Han kan godt sove ca 3 timer, men så bliver det over 3-6 små lure. Og nogle dage sover han ikke mere end 1½ time i løbet af dagen. Nu er han 6 måneder. Men heller ikke da han var yngre

er det normalt ? man bliver jo udkørt over at skal gå rundt med ham på armen..

Anmeld

16. juli 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

er det normalt ? man bliver jo udkørt over at skal gå rundt med ham på armen..

Jeg tror det. Jeg ved det faktisk ikke.
Ja det er hårdt, men jeg begyndte så småt at ligge min søn for sig selv. Altså ikke at han lå i flere timer, men bare sådan lidt, satte noget lyd halløj foran ham, eller under et lege stativ

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg tror det. Jeg ved det faktisk ikke.
Ja det er hårdt, men jeg begyndte så småt at ligge min søn for sig selv. Altså ikke at han lå i flere timer, men bare sådan lidt, satte noget lyd halløj foran ham, eller under et lege stativ

ja der er jo ikk ander for

Anmeld

16. juli 2011

Maja88

når han står op vil jeg skifte og made ham og så efter maks halvanden time ville jeg putte ham hen, selvom han virker frisk....

børn skal lære at sove ligesom de skal lære alt andet.. hvis han så skriger. tager du op og trøster og så ned igen,,,

vi fik af SP instrueret brugen af en nusseklud.. lig en stofble lidt foran næsen og over det ene øre.. det er trygt for dem.

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja der er jo ikk ander for

kan han godt få vejret så

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

når han står op vil jeg skifte og made ham og så efter maks halvanden time ville jeg putte ham hen, selvom han virker frisk....

børn skal lære at sove ligesom de skal lære alt andet.. hvis han så skriger. tager du op og trøster og så ned igen,,,

vi fik af SP instrueret brugen af en nusseklud.. lig en stofble lidt foran næsen og over det ene øre.. det er trygt for dem.

kan han godt få vejret så - hjælper det ved dig at tag barnet op trøste og ned igen .

har prøver hvor far går med ham på armen, han falder i søvn , vi liger ham og han er vågen igen når vi lige har lagt ham

Anmeld

16. juli 2011

Maja88

Anonym skriver:

kan han godt få vejret så

altså den skal jo ikke ligge helt op ad næsen men bare foran så han kan lugte til/putte med den

Anmeld

16. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hej

VI havde os mange problemer med Noah De første 3 måneder og lidt mere med hans søvn .
Jeg kunne simpelthen heller ikke få ham til at sove .

MEn en dag følte jeg at han virkede træt efter ca halvandet til to timer og så puttmt jeg ham igen , og ja det er hårdt i starten for han skreg i godt en halv til 1 hel time inden han sov .
Men det hjælp altså .
IDAG er han knapt 7 måneder og sover 2 gange om dagen en varighed af 1 time til 2 .

Jeg synes du fast skal prøve at putte jeres barn efter 2 3 timer .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.