Hjælp! Faldet i bussen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

, puha.. Er hendes pige "normal"? Altså udvikler hun sig som hun skal osv? Men hvor er det fantastisk at hun overlever! Vildt, hvad man kan i dag

Jeg har godt nok haftg mange mareridt i nat.. For ønsker så abolut ikke at gå i fødsel endnu. Heldigvis kan man også stoppe en fødsel, hvis man bare er tidligt nok ude. Så jeg er ekstra opmærksom på min krop lige nu

Ja indtil videre udvikler hun sig normalt... altså i dag ville hun være i uge 35+?? så det er ret tidligt at sige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

Ja indtil videre udvikler hun sig normalt... altså i dag ville hun være i uge 35+?? så det er ret tidligt at sige...

Hov - den smiley havde jeg ikke lavet?? Underligt..( i det, jeg skrev før)

Men hvor dejligt at hun udvikler sig om hun skal  Alt held og lykke til den skønne lille pige og hendes forældre! Håber at alt går som det skal. Heldigvis er lægerne så gode i dag. Men ja, det er endnu tidligt - men hvis hun har klaret sig indtil videre, så er chancerne vel gode

Anmeld

17. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Hov - den smiley havde jeg ikke lavet?? Underligt..( i det, jeg skrev før)

Men hvor dejligt at hun udvikler sig om hun skal  Alt held og lykke til den skønne lille pige og hendes forældre! Håber at alt går som det skal. Heldigvis er lægerne så gode i dag. Men ja, det er endnu tidligt - men hvis hun har klaret sig indtil videre, så er chancerne vel gode

Hihi... nej det er fordi jeg hat "tast-koder" på mine smilys... så hvis jeg skriver stort N i nej   så kommer denne smily

og det bliver åbenbart overført til citaterne...

det samme sker med stort B i baby  

hihi... og ja det går fint med hende og langsomt frem... men hun er også en sej tøs... men er stadig indlagt...

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

Hihi... nej det er fordi jeg hat "tast-koder" på mine smilys... så hvis jeg skriver stort N i nej   så kommer denne smily

og det bliver åbenbart overført til citaterne...

det samme sker med stort B i baby  

hihi... og ja det går fint med hende og langsomt frem... men hun er også en sej tøs... men er stadig indlagt...

Sejt! Hihi, kunne ikke forstå at jeg kunne lave sådan en smiley

Ja, det må være en sej tøs! Håber hun hurtigst muligt bliver klar til at komme hjem

Anmeld

17. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Sejt! Hihi, kunne ikke forstå at jeg kunne lave sådan en smiley

Ja, det må være en sej tøs! Håber hun hurtigst muligt bliver klar til at komme hjem

Hihi... det håber vi andre også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.