Hjælp! Faldet i bussen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
34 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Madam Blå

Hej piger.

Sagen er den, at jeg er skøjtet hen af gulvet i en bus i går eftermiddags. En eller anden IDIOT krydsede lige tre vejbaner, og tvang buschaufføren til at stille sig på bremsen. Jeg har bækkenløsning, og er landet på siden, og derefter på maven. Jeg har mærket lillepigen lidt siden i går. Ikke så meget som jeg plejer, men hun er der stadig Problemet er bare, at jeg har så ondt, at jeg knapt kan gå. Har ekstremt ondt i hoften og lænden, og flere plukkeveer, end jeg plejer.

Jeg har så ondt i lænden, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Må jo ikke tage smertestillende, så er helt lost. Sidder bare og halvtuder på sofaen.. Hvad filan gør man ved det? Skal jeg bare se tiden an, og håbe på, at det går over? Puha, det er uoverskueligt lige nu..

Skulle have været i Jesperhus med familien i dag. Men det kan jeg ikke. Kæresten skal med sin familie til Ribe, så jeg skal ligge her alene indtil på mandag engang.. Åh jeg ynker! Kan knapt rejse mig for at gå på toilet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

piadas

Madam Blå skriver:

Hej piger.

Sagen er den, at jeg er skøjtet hen af gulvet i en bus i går eftermiddags. En eller anden IDIOT krydsede lige tre vejbaner, og tvang buschaufføren til at stille sig på bremsen. Jeg har bækkenløsning, og er landet på siden, og derefter på maven. Jeg har mærket lillepigen lidt siden i går. Ikke så meget som jeg plejer, men hun er der stadig Problemet er bare, at jeg har så ondt, at jeg knapt kan gå. Har ekstremt ondt i hoften og lænden, og flere plukkeveer, end jeg plejer.

Jeg har så ondt i lænden, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Må jo ikke tage smertestillende, så er helt lost. Sidder bare og halvtuder på sofaen.. Hvad filan gør man ved det? Skal jeg bare se tiden an, og håbe på, at det går over? Puha, det er uoverskueligt lige nu..

Skulle have været i Jesperhus med familien i dag. Men det kan jeg ikke. Kæresten skal med sin familie til Ribe, så jeg skal ligge her alene indtil på mandag engang.. Åh jeg ynker! Kan knapt rejse mig for at gå på toilet..

Jeg ville helt klart ringe til vagtlægen eller FG med det samme!

Lige et par krydsede fingre for, at det ikke er gået ud over lillepigen.

Anmeld

16. juli 2011

Madam Blå

piadas skriver:

Jeg er ret sikker på, at hun er ok. Har jo mærket hende, så den kan vel ikke være helt gal? Jeg er kun 23+2 så jeg kman vist ikke ringe til FG endnu..

Men måske jeg skulle prøve vagtlægen Er ved at gå ud af mit gode skind nu. Orker ikke at have så ondt.

Tusind tak for svar

Anmeld

16. juli 2011

Kay

piadas skriver:

lige mine ord

Anmeld

16. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

lige mine ord

Tror du der kan være sket lillepigen noget? Jeg har jo mærket hende. Men vil hellere være sikker!

Tror jeg prøver at ringe til vagtlægen. Har bare udskudt det, for jeg kan simpelthen ikke komme derop.. Men så må jeg bare tage den tid, det tager.

Tak for svar

Anmeld

16. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Tror du der kan være sket lillepigen noget? Jeg har jo mærket hende. Men vil hellere være sikker!

Tror jeg prøver at ringe til vagtlægen. Har bare udskudt det, for jeg kan simpelthen ikke komme derop.. Men så må jeg bare tage den tid, det tager.

Tak for svar

det er ikke at jeg tror der kan være sket hende noget... MEN heller være helt sikker... og så er det jo bla. sådan at man fraråder gravide at fx. stå på ski, da faldene kan gøre mere skade på den gravide end hvis en "almindelig" person falder... så både for at få tjekket baby.. men også for at være sikker på der ikke er sket noget med dig

Anmeld

16. juli 2011

Noneother

Altså 23+2 er den godt nok lige på grænsen, men hvis du nu ringer til FG og forklare dem hvad der er sket, vil de jo nok godt kigge på dig.

Jeg tror ikke der er sket noget alvorligt med den lille, men jeg synes nu du bør blive undersøgt alligevel. Det gi´r sikkerhed og ro i sindet. + Det kan jo være at DU er kommet lidt til skade med dit bækken eller noget.

For dig og din spire. Ærgeligt at du skal få det sådan fordi en eller anden idiot har trukket sit kørekort i en automat!

Anmeld

16. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

det er ikke at jeg tror der kan være sket hende noget... MEN heller være helt sikker... og så er det jo bla. sådan at man fraråder gravide at fx. stå på ski, da faldene kan gøre mere skade på den gravide end hvis en "almindelig" person falder... så både for at få tjekket baby.. men også for at være sikker på der ikke er sket noget med dig

Ja, det burde jeg gøre. Men mærker hende fint, så regner med at det er ok Men havde slet ikke tænkt på, at mine plukveer er kraftigere end de plejer, og det må de jo ikke være..

Jeg ringer til vagtlægen!

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

16. juli 2011

Jonna1979

giver du lige en opdatering

sender lige en

Anmeld

16. juli 2011

Madam Blå

Jonna1979 skriver:

giver du lige en opdatering

sender lige en

Jeps, det gør jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.