Hjælp! Faldet i bussen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Madam Blå

Muhmi skriver:

Dejligt at høre og godt at du tog til vagtlægen

Ja, jeg tog på fødegangen. De har en akut modtagelse for gravide, og der sendte vagtlægen mig ud med det samme. Nu skal der bare slappes af for alle pengene, så plukveerne går i bero

Har en rigtig god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Muhmi

Madam Blå skriver:

Ja, jeg tog på fødegangen. De har en akut modtagelse for gravide, og der sendte vagtlægen mig ud med det samme. Nu skal der bare slappes af for alle pengene, så plukveerne går i bero

Har en rigtig god weekend

Mange gange ilm... Lad dig endelig varte op... Det er så sjælent vi tøser får lov til det bare

Anmeld

16. juli 2011

SussieThyssen

Madam Blå skriver:

Så er jeg hjemme igen. Hjertelyden var fin Hun trykkede på livmoderen, og hvis moderkagen havde løsnet sig, så ville livmoderen reagere mere på de tryk. Så det er heldigvis i orden Jeg blev sendt hjem og skal hvile i en uge. Jeg må gerne tage panodil mod smerten i bækkenet, da den giver mig flere plukveer. Så sådan to har jeg lige taget, og så satser vi på, at det bliver bedre i løbet af 24 timer. Ellers skal jeg derud og have noget ve-hæmmende. For jeg er kun 23+2, så vil altså ikke have lillepigen ud endnu

Håber på, at plukveerne snart stopper, så vi er sikre på, at hun bliver hvor hun skal være. Slimproppen var gået lidt, men gendanner sig jo. Heldigvis

for at jeg ikke skal derud igen i aften eller i morgen

Krydser arme og ben for at alt går i orden..men hvis jeg var dig..så ville jeg lige anmelde uheldet til din forsikring også..for du kan have fået mén, der sidenhen kan give dig problemer med bækkenet, og så er det rart at være på den sikre side.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juli 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Krydser arme og ben for at alt går i orden..men hvis jeg var dig..så ville jeg lige anmelde uheldet til din forsikring også..for du kan have fået mén, der sidenhen kan give dig problemer med bækkenet, og så er det rart at være på den sikre side.

Kærligst
Sussie

Nå ja, det burde jeg da gøre. Bare for at være sikker. Har nemlig problemer med ryggen i forvejen. Og sådan en styrt hjælper nok ikke på det..

Tusind tak

Anmeld

16. juli 2011

SussieThyssen

Madam Blå skriver:

Nå ja, det burde jeg da gøre. Bare for at være sikker. Har nemlig problemer med ryggen i forvejen. Og sådan en styrt hjælper nok ikke på det..

Tusind tak

Så lidt

Anmeld

17. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Så er jeg hjemme igen. Hjertelyden var fin Hun trykkede på livmoderen, og hvis moderkagen havde løsnet sig, så ville livmoderen reagere mere på de tryk. Så det er heldigvis i orden Jeg blev sendt hjem og skal hvile i en uge. Jeg må gerne tage panodil mod smerten i bækkenet, da den giver mig flere plukveer. Så sådan to har jeg lige taget, og så satser vi på, at det bliver bedre i løbet af 24 timer. Ellers skal jeg derud og have noget ve-hæmmende. For jeg er kun 23+2, så vil altså ikke have lillepigen ud endnu

Håber på, at plukveerne snart stopper, så vi er sikre på, at hun bliver hvor hun skal være. Slimproppen var gået lidt, men gendanner sig jo. Heldigvis

for at jeg ikke skal derud igen i aften eller i morgen

det var dejligt at høre

og godt du tog der ud

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

det var dejligt at høre

og godt du tog der ud

Ja, det var det! Vidste slet ikke, at det var så galt. Men heldigvis er mine plukveer ikke så regelmæssige mere, og er aftaget lidt i styrke. Så vi satser på, at lillepigen bliver derinde 16 uger endnu!

Anmeld

17. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Ja, det var det! Vidste slet ikke, at det var så galt. Men heldigvis er mine plukveer ikke så regelmæssige mere, og er aftaget lidt i styrke. Så vi satser på, at lillepigen bliver derinde 16 uger endnu!

syntes det er en rigtig god ide hvis hun bliver der inde

har en veninde der lige har født i uge 24+??... heldigvis overlever hendes lille pige.... og gør store fremskridt...

men det skulle vi helst ikke også havde dig igennem

Anmeld

17. juli 2011

misspippi

Når man falder og har en bebs i maven, så skal man ALTID tjekkes hos lægen.

Det ville da være skrækkeligt hvis der var sket noget eller det sætter noget igang for tidligt.

God bedring

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

syntes det er en rigtig god ide hvis hun bliver der inde

har en veninde der lige har født i uge 24+??... heldigvis overlever hendes lille pige.... og gør store fremskridt...

men det skulle vi helst ikke også havde dig igennem

Nej, puha.. Er hendes pige "normal"? Altså udvikler hun sig som hun skal osv? Men hvor er det fantastisk at hun overlever! Vildt, hvad man kan i dag

Jeg har godt nok haftg mange mareridt i nat.. For ønsker så abolut ikke at gå i fødsel endnu. Heldigvis kan man også stoppe en fødsel, hvis man bare er tidligt nok ude. Så jeg er ekstra opmærksom på min krop lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.