Hjælp! Faldet i bussen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Muhmi

Ring til FG med det samme! Der kan jo være sket lillepigen noget, hvis du er landet på maven... Og tiltagende plukveer kunne jo være tegn på fødsel... Se du at få ringet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

piadas

Madam Blå skriver:

Jeg er ret sikker på, at hun er ok. Har jo mærket hende, så den kan vel ikke være helt gal? Jeg er kun 23+2 så jeg kman vist ikke ringe til FG endnu..

Men måske jeg skulle prøve vagtlægen Er ved at gå ud af mit gode skind nu. Orker ikke at have så ondt.

Tusind tak for svar

Det kan jeg godt forstå men hellere få hende og dig tjekket, så du ikke skal gå og spekulere.

Anmeld

16. juli 2011

Madam Blå

Muhmi skriver:

Ring til FG med det samme! Der kan jo være sket lillepigen noget, hvis du er landet på maven... Og tiltagende plukveer kunne jo være tegn på fødsel... Se du at få ringet

Har ringet, og skal derud nu. De vil gerne tjekke mig, og køre en strimmel.

for at alt er ok!

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Madam Blå skriver:

Har ringet, og skal derud nu. De vil gerne tjekke mig, og køre en strimmel.

for at alt er ok!

Det gør jeg bestemt også...

Anmeld

16. juli 2011

1000Ben

Du skal undersøges - vær sød at ringe til FG med det samme  

Anmeld

16. juli 2011

Muffin_girl

Madam Blå skriver:

Hej piger.

Sagen er den, at jeg er skøjtet hen af gulvet i en bus i går eftermiddags. En eller anden IDIOT krydsede lige tre vejbaner, og tvang buschaufføren til at stille sig på bremsen. Jeg har bækkenløsning, og er landet på siden, og derefter på maven. Jeg har mærket lillepigen lidt siden i går. Ikke så meget som jeg plejer, men hun er der stadig Problemet er bare, at jeg har så ondt, at jeg knapt kan gå. Har ekstremt ondt i hoften og lænden, og flere plukkeveer, end jeg plejer.

Jeg har så ondt i lænden, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Må jo ikke tage smertestillende, så er helt lost. Sidder bare og halvtuder på sofaen.. Hvad filan gør man ved det? Skal jeg bare se tiden an, og håbe på, at det går over? Puha, det er uoverskueligt lige nu..

Skulle have været i Jesperhus med familien i dag. Men det kan jeg ikke. Kæresten skal med sin familie til Ribe, så jeg skal ligge her alene indtil på mandag engang.. Åh jeg ynker! Kan knapt rejse mig for at gå på toilet..

Krydser fingre for dig 

Anmeld

16. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Ja, det burde jeg gøre. Men mærker hende fint, så regner med at det er ok Men havde slet ikke tænkt på, at mine plukveer er kraftigere end de plejer, og det må de jo ikke være..

Jeg ringer til vagtlægen!

Tusind tak for hjælpen

godt du må lige give en update

Anmeld

16. juli 2011

henh01

godt du tager derud.. en evt påbegyndende fødsel kan jo stoppes når du reagerer så hurtigt. Krydser for at alt er okay

Anmeld

16. juli 2011

Madam Blå

Så er jeg hjemme igen. Hjertelyden var fin Hun trykkede på livmoderen, og hvis moderkagen havde løsnet sig, så ville livmoderen reagere mere på de tryk. Så det er heldigvis i orden Jeg blev sendt hjem og skal hvile i en uge. Jeg må gerne tage panodil mod smerten i bækkenet, da den giver mig flere plukveer. Så sådan to har jeg lige taget, og så satser vi på, at det bliver bedre i løbet af 24 timer. Ellers skal jeg derud og have noget ve-hæmmende. For jeg er kun 23+2, så vil altså ikke have lillepigen ud endnu

Håber på, at plukveerne snart stopper, så vi er sikre på, at hun bliver hvor hun skal være. Slimproppen var gået lidt, men gendanner sig jo. Heldigvis

for at jeg ikke skal derud igen i aften eller i morgen

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Madam Blå skriver:

Så er jeg hjemme igen. Hjertelyden var fin Hun trykkede på livmoderen, og hvis moderkagen havde løsnet sig, så ville livmoderen reagere mere på de tryk. Så det er heldigvis i orden Jeg blev sendt hjem og skal hvile i en uge. Jeg må gerne tage panodil mod smerten i bækkenet, da den giver mig flere plukveer. Så sådan to har jeg lige taget, og så satser vi på, at det bliver bedre i løbet af 24 timer. Ellers skal jeg derud og have noget ve-hæmmende. For jeg er kun 23+2, så vil altså ikke have lillepigen ud endnu

Håber på, at plukveerne snart stopper, så vi er sikre på, at hun bliver hvor hun skal være. Slimproppen var gået lidt, men gendanner sig jo. Heldigvis

for at jeg ikke skal derud igen i aften eller i morgen

Dejligt at høre og godt at du tog til vagtlægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.