Pyyha piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

fif

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har valgt og gøre som vi har gjort hvis du er uenig i det er det din holdning! Men det virkede for os!!

Jeg prøver at læse den imorgen, tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

fif

muzen skriver:

1. er det et hysterisk skrig? eller er hun ulykkelig?

2. hvis det er et hysterisk skrig så tager det 3 dage.

3. i skal lade hende skrige lige til hun flader om at træt hed.( ved vores søn tog det 20 min den første dag.

2dagen tog det 10 min og 3. dagen tog det 1 min. og så har der aldrig været noget siden han er 2,8 i dag.

det er hårdt og i skal virkelige være enige om at det er det i gør. for hvis den ene afbryder aftalen er det forfra.

lige nu kører hun magt kamp med jer og vil bestemme hvornår hun skal i seng, og hos os var det den eneste måde vi kunne vinde på.

opså skal du amme hende enden at hun skal lægges i seng i et andet rum end hendes værelse.

Begge dele sys jeg!! græder løs, me tårer og haller i stemmen, eller hvordan man ska forklare det.. Hun stoppe næsten me at trække vejret ordenligt... Vi dele soveværelse, så ammer osse derinde ellers kan hun slet ik koncenterer sig...

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Meeen så vågner hun jo osse om natten... sys bare de fleste vækker deres børn så de kan få en hel nattesøvn. Har jeg sku kun prøvet et par gange!!!

Hmm dont know? Da Benjamin var 8 mdr stoppede vi natamningen fordi han vågnede for ofte. Troede bare kun det var når de var små man vækker dem for at spise?

Men skal ikke gøre mig klog på det punkt, aner det ikke?

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Åhh lad være me at sig det heheh

Vi skal nok klare den;0)!

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Hmm dont know? Da Benjamin var 8 mdr stoppede vi natamningen fordi han vågnede for ofte. Troede bare kun det var når de var små man vækker dem for at spise?

Men skal ikke gøre mig klog på det punkt, aner det ikke?

Jamen hun vågner nogle gange osse tit og kan ik holde det ud mere.. tror bare det er blevet til en vane for hende, ve det ik..!! og ska srate på studie snart så ku være dejligt at få en hel nattesøvn

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Vi skal nok klare den;0)!

ja ska vi jo nok....

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Jamen hun vågner nogle gange osse tit og kan ik holde det ud mere.. tror bare det er blevet til en vane for hende, ve det ik..!! og ska srate på studie snart så ku være dejligt at få en hel nattesøvn

Når der er blevet lidt ro på putningen ku det være I sku stoppe natamningen evt?

Hvad skal du læse til?

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

raca skriver:

hvis du har ladet hende græde sig i søvn selv i den.. og ikke villet tage hende op forstår jeg godt hennes reaktion.

et sted hvor man blev efterladt alene og hvor ens forældre nægtede fysisk nærværd ville jeg også hade

Hehe .. Det nu meget sjovt du siger det , for min vi gjorde det med min søn, og nu elsker han sin seng og elsker at ligge og putte, og falder i søvn efter 10 min. hvor han har ligget og snakket

Anmeld

15. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Når der er blevet lidt ro på putningen ku det være I sku stoppe natamningen evt?

Hvad skal du læse til?

Ja, ku være.. men hva gør vi så me hende?? Ska starte på pædagog udd

Anmeld

15. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Ja, ku være.. men hva gør vi så me hende?? Ska starte på pædagog udd

Det vi gjorde var at far tog tjansen om natten og jeg sov i stuen. Og kun hvis det blev extremt og han ikke ku trøste kom jeg ind ( men det gjorde det aldrig ). Så blev han tilbudt et glas vand i stedet og så lagt til pg putte igen. Og vupti, i løbet af 3-4 døgn ku jeg sove derinde og Benjamin sov igennem uden babs! Det var sku nemmere end jeg havde forventet;-)!

Okey, spændende.. Så kræver det jo osse lidt søvn - gerne sammenhængende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.