Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lærke er 21 mdr. og hun bliver puttet mellem 19 og 19:30
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: .. hihi.. Hr han så svært ved at stå op om morgenen også?? Jeg er også B-menneske - dog ikke SÅ voldsomt.. Jeg kan godt komme op om morgenen - men kan ski ikke sove før 23,30 tidligst.. Det kunne jeg dog godt dengang min guldklump var heelt lille Der var jeg jo træt 24 timer i døgnet haha.Ellers super fornuftigt skema, der minder om dét jeg havde da jeg var barn ;D !!
.. hihi.. Hr han så svært ved at stå op om morgenen også?? Jeg er også B-menneske - dog ikke SÅ voldsomt.. Jeg kan godt komme op om morgenen - men kan ski ikke sove før 23,30 tidligst.. Det kunne jeg dog godt dengang min guldklump var heelt lille Der var jeg jo træt 24 timer i døgnet haha.Ellers super fornuftigt skema, der minder om dét jeg havde da jeg var barn ;D !!
Naahh er nogenlunde flink til at komme op om morgenen..når jeg har kaldt henved en 2-3 gange
Den yngste er 19 mndr og bliver puttet +- kl 19.
Den ældste er 3 1/2 og bliver puttet +- kl 19.30.
Begge mine på snart 3 og 5 kommer i seng mellem 19-20
Daniel er 21 mdr., og pliver puttet ca. kl 20. Langt de fleste dage vågner han af sig selv, og det er et eller andet sted mellem kl 5.45 og 7
Thias er snart 14 måneder, og sover mellem 19-20 de fleste dage alt efter, hvad tid hans sidste lur var.
Han sov først sent til han var ret gammel, så det er dejligt nu at have aftenerne for sig selv eller som par
Bastian på 19 måneder befinder sig godt med at komme i seng mellem 19-20
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128