hvad tid bliver børnene puttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

raca

mine kommer i seng omkring kl 20.. nok mere  2030-- den yngste er faktisk stadig vågen. hun sov til middag idag...

de vågner selv kl 6...og er friske og udvilede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Millesmammi

MissChrista skriver:

Hej tøser,
Ja, der har sgu nok været en del af disse debatter før.. Men jeg kom til at tænke på; hvad tid bliver jeres børn natputtet? Dette gælder alle aldre ..
Kom gerne med uddybende kommentar

i hverdage kommer mille i seng klokken 8:00 cirka, og står selv op ved 7 tiden.. i weekender og her i ferien, er det forskelligt hvornår hun kommer i seng. nogle gange kan den blive 22-22:30, hvor hun så vågner 9-9:30 dagen efter - og så længe hun ikke bliver sur, eller noget af det, ser jeg intet problem i det, når hun ikke skal tidligt op og i dagpleje :-)

Anmeld

14. juli 2011

Millesmammi

Millesmammi skriver:

i hverdage kommer mille i seng klokken 8:00 cirka, og står selv op ved 7 tiden.. i weekender og her i ferien, er det forskelligt hvornår hun kommer i seng. nogle gange kan den blive 22-22:30, hvor hun så vågner 9-9:30 dagen efter - og så længe hun ikke bliver sur, eller noget af det, ser jeg intet problem i det, når hun ikke skal tidligt op og i dagpleje :-)

og hun er 16 mrd

Anmeld

14. juli 2011

Dansker i England

Min datter paa naesten to kommer i seng kl 19.30 - dvs jeg skal ind og putte hende nu.

Anmeld

14. juli 2011

Silja&Noam

Silja kommer i bad efter aftensmaden og så får hun lov at se en film, hun elsker pippi, så det er altid den samme pippi hun ser og så blir hun puttet omkring 20 tiden

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

MissChrista skriver:

Min er 7 mdr, og bliver også puttet mellem 19,30 og 20,00 med mindre han er SUPER træt, så kommer han ind kl 19 Det fungere bare SUPER for os herhjemme

Det gør det også her efterhånden

Anmeld

14. juli 2011

Hansen97

MissChrista skriver:

Hej tøser,
Ja, der har sgu nok været en del af disse debatter før.. Men jeg kom til at tænke på; hvad tid bliver jeres børn natputtet? Dette gælder alle aldre ..

Pigen fra nov 07 kommer i seng mellem 18.30 og 19.00. hun sover ikke middagssøvn mere. Den store fra feb 03 kommer i seng kl. 20.00.

Det er enormt vigtigt for dem at få nok søvn for deres psykiske og fysiske udvikling, så søvn er højt prioriteret her i huset + at drengen lider af night terror så rutine er vigtigt...

Anmeld

14. juli 2011

Hvem?

Her er de 6 og 17 mdr og blir puttet kl. 19.30

Anmeld

14. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

MissChrista skriver:

Hej tøser,

Frederic har siden han var 8 mdr blevet puttet mellem 18.15 og 19.00 som senest nat nat tid.

Han bliver snart 3 år...

Bliver stadig puttet på det tidspunkt og alle 365 dage om året.

Anmeld

14. juli 2011

_-Kathrine-_

Her er Villads 3 mdr om lidt og vi er ikke helt inde i en rytme endnu... Men idag faldt han i søvn hos mig halv ni.. blev lagt ind og sov videre... Så vågner han typisk ved en 3 tiden, spiser og sover til en 6-7 stykker.. Så kan vi godt finde på at sove lidt videre, hvis vi ikke skal noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.