Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser,Ja, der har sgu nok været en del af disse debatter før.. Men jeg kom til at tænke på; hvad tid bliver jeres børn natputtet? Dette gælder alle aldre ..Kom gerne med uddybende kommentar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Hej tøser,Ja, der har sgu nok været en del af disse debatter før.. Men jeg kom til at tænke på; hvad tid bliver jeres børn natputtet? Dette gælder alle aldre ..Kom gerne med uddybende kommentar
Oscar er 8 mdr. og blir puttet mellem 19 og 20
den lille på 8 mddr bliver lagt ind kl. 19.30 og den store på 7 år kommer på skole dage ind kl. 20
Her i ferien er den 20.30 når hun bliver lagt ind, medmindre vi skal noget dagen derpå
Elias på 1½ kommer i seng mellem 18.30-19 :-)
morethanperfect skriver: Oscar er 8 mdr. og blir puttet mellem 19 og 20
Min er 7 mdr, og bliver også puttet mellem 19,30 og 20,00 med mindre han er SUPER træt, så kommer han ind kl 19 Det fungere bare SUPER for os herhjemme
Tullen85 skriver: Elias på 1½ kommer i seng mellem 18.30-19 :-)
Det er vel fordi han nu er så stor, at han ikke sover de deer 2-3 gange dagligt, at han har brug for at komme tidligere ind, end f.eks. min søn (som er 7 mdr og først vil sove typisk kl 20) ?
Min muller kommer i seng kl 19-19.30
B&J skriver: Min muller kommer i seng kl 19-19.30
Og hvor gammel er muller ?
Vi starter nat ritualet og hyggen omkring kl 18, og seneste kl 19 sover Silas i sin seng.
MissChrista skriver: Og hvor gammel er muller ?
han er 16mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128