hvad tid bliver børnene puttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

SaNiNa

Nicklas er  2 år og kommer i seng mellem 19-20 (i den time bliver der også børstet tænder, læst bog, badet, og hygget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Hej tøser,
Ja, der har sgu nok været en del af disse debatter før.. Men jeg kom til at tænke på; hvad tid bliver jeres børn natputtet? Dette gælder alle aldre ..
Kom gerne med uddybende kommentar

Indtil mine var ca 3 år har de ligget i deres seng senest kl 19.

Så blev den 19:30 indtil de var ca 5 år og så kl 20.

Fra de var ca 8 år og til 10 år var det 20:30 - 21:00
Og fra 10 år 21:30.

12 år kl 22:00 og fra 13 22:30.
Nu har jeg ikke puttet længe, men sengetiden er senest 22:30 for Nickolai i dagligdagen.
Nu hvor han bliver 14 stopper jeg med at blande mig som sådan..det har jeg faktisk stort set ikke gjort det sidste års tid, for han ved godt, at han skal have søvn og går selv i seng..men han er hamrende B-menneske ligesom jeg, så han har i al almindelighed svært ved at sove selvom han går i rimelig tid i seng..og ligge og glo op i loftet er der jo ikke noget ved.
Han sover alligevel ikke før efter midnat.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juli 2011

Lullaby

Begge unger imellem 19.30-20. De er 6 og 3.

Anmeld

14. juli 2011

tasha33

jeg er lige nødt til at spørge om hvornår de så kommer op, her i huset kommer de små som er 4 på tirsdag i seng kl 19 i hverdagene og den store på 10 kl 20, de alle kommer op 6,15 i hverdagene. i weekenderne kommer tvillingerne i seng 20.30 medmindre vi er nogle steder. den store ca kl.22 - 22.30

Anmeld

14. juli 2011

Clisolka

Isabella på 8½ mrd bliver puttet mellem 19-20 - medmindre hun selvfølgelig er træt før og selv siger til 

Anmeld

14. juli 2011

SHERO

MissChrista skriver:

Det er vel fordi han nu er så stor, at han ikke sover de deer 2-3 gange dagligt, at han har brug for at komme tidligere ind, end f.eks. min søn (som er 7 mdr og først vil sove typisk kl 20) ?

Da han sov 2-3 gange om dagen mener jeg han blev putte ca. 19.30, men efter dagpleje start så sover han en lang lur på 3 timer, men blir jo kørt helt træt af alt den aktivitet så nu kan han ikke holde så længe...

Anmeld

14. juli 2011

Fam. Madsen

marcus på 3 år kommer i seng mellem 19-20 nogen gange når vi har fri kan den godt blive 20.30

også sover han til kl. 8-9 om morgen

Anmeld

14. juli 2011

aya-zia

MissChrista skriver:

Hej tøser,
Ja, der har sgu nok været en del af disse debatter før.. Men jeg kom til at tænke på; hvad tid bliver jeres børn natputtet? Dette gælder alle aldre ..
Kom gerne med uddybende kommentar

mine piger på 5 og på 3½ ligger i deres seng SENEST kl 20 HVER DAG... også i ferierne... den eneste undtagelse er hvis vi er i byen...

de kan slet ik funger dagen efter hvis de kommer sener i seng... for lige meget hvornår de kommer i seng så står de op kl 7

Anmeld

14. juli 2011

K&S

Anton bliver puttet mellem 19-19.30  nogle gange før - det kommer an på hvor længe, han har sovet til middag

Anmeld

14. juli 2011

Mor Christa

SussieThyssen skriver:

Indtil mine var ca 3 år har de ligget i deres seng senest kl 19.

Så blev den 19:30 indtil de var ca 5 år og så kl 20.

Fra de var ca 8 år og til 10 år var det 20:30 - 21:00
Og fra 10 år 21:30.

12 år kl 22:00 og fra 13 22:30.
Nu har jeg ikke puttet længe, men sengetiden er senest 22:30 for Nickolai i dagligdagen.
Nu hvor han bliver 14 stopper jeg med at blande mig som sådan..det har jeg faktisk stort set ikke gjort det sidste års tid, for han ved godt, at han skal have søvn og går selv i seng..men han er hamrende B-menneske ligesom jeg, så han har i al almindelighed svært ved at sove selvom han går i rimelig tid i seng..og ligge og glo op i loftet er der jo ikke noget ved.
Han sover alligevel ikke før efter midnat.

Kærligst
Sussie

.. hihi.. Hr han så svært ved at stå op om morgenen også?? Jeg er også B-menneske - dog ikke SÅ voldsomt.. Jeg kan godt komme op om morgenen - men kan ski ikke sove før 23,30 tidligst.. Det kunne jeg dog godt dengang min guldklump var heelt lille Der var jeg jo træt 24 timer i døgnet haha.
Ellers super fornuftigt skema, der minder om dét jeg havde da jeg var barn ;D !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.