Bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Fam. Madsen

saxi skriver:

Ja det var han da- og han sad trofast ved siden af mig, holdte mig i hånden og ventede spændt på skrig som sagt fik han begge børn efter de havde været oppe på mit bryst og han skulle med i et andet rum og svøbe dem ind.

håber det bliver det samme her så... for tror sku jeg vil gå i panik hvis min mand ikke må komme ind og holde mig i hånden imens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

saxa

Fam. Madsen skriver:

håber det bliver det samme her så... for tror sku jeg vil gå i panik hvis min mand ikke må komme ind og holde mig i hånden imens

Selvfølgelig skal han da med ind.. Hvorfor skulle han ikke? Du skal vel bare lokalbedøves, ikke? Har kun hørt om at fædre ikke må komme med ind hvis moren skal i fuld narkose, hvilket oftest sker ved røde akutte kejsersnit.. Så det skal han da, og i skal have en super dejlig oplevelse sammen!

Desuden var jeg på benene efter bedøvelsen var ovre(nogle timer efter indgrebet), dog med en smule smerter, men ikke nogle de smertestillende piller ikke kunne tage det meste af. Og var hjemme dagen efter..

Anmeld

15. juli 2011

1000Ben

Fam. Madsen skriver:

ja vi klare os... ja det er også rigtig de kommer tæt på hinanden. men lidt underlig at det lige skal være dagen før min fødselsdag.. så jeg ser på ham som min fødselsdags gave

mange takker.. det skal nok blive en god dag

Ja det er jo en fantastisk fødselsdagsgave  

Du må meget gerne skrive når du kommer hjem fra hospitalet (hvis du selvfølgelig har overskud) Er meget spændt på at høre hvordan det kommer til at gå  Du får i hvert fald lige en herfra 

Anmeld

15. juli 2011

Fam. Madsen

Stefanie8 skriver:

Ja det er jo en fantastisk fødselsdagsgave  

Du må meget gerne skrive når du kommer hjem fra hospitalet (hvis du selvfølgelig har overskud) Er meget spændt på at høre hvordan det kommer til at gå  Du får i hvert fald lige en herfra 

takker jeg skal nok skrive når jeg kommer hjem  

og hvis jeg ikke når det enden det bliver din tur må du have held og lykke

du får også et herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.