Bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

1000Ben

Fam. Madsen skriver:

hvor er det dejligt at jeg ikke er alene om det... hvor længe har du vist at du skulle have pks. og hvorfor skal du have det???

du må sige til hvis du ikke vil svare på det.

jeg har først fået det afvide idag..

jeg sluger også bare alt det alle skriver til mig.. for det hjælper og høre andres historier

Jeg havde en rigtig hård fødsel med min søn og endte med at presse i næsten 4 timer (rent faktisk presse) ) Så mit understel har set bedre dage, derfor skulle jeg have haft en operation "dernede", MEN så blev jeg jo lige gravid og så skal man jo som bekendt vendte med sådan noget, så derfor har jeg faktisk vidst fra starten at det skulle være pks - er bare først sådan blevet rigtig godt nervøs nu her, fordi det nærmer sig... Så derfor er det bare skønnere end skønt at du oprettede denne tråd, - jeg synes du har fået rigtig mange gode historier.  Jeg kan godt forstå at du er lidt i chock når du først har fået det af vide idag - personligt ville jeg synes det var bedst hvis man først fik det af vide dagen før, så man ikke gik og var nervøs i såååå lang tid, he he, - men på den anden side, har det nok også sine fordele, at man kan nå at forberede sig lidt (på det ukendte) he he... Jeg er sikker på at vi begge nok skal klare det (har lovet mig selv at tænke mindst muligt over det) ellers går jeg ned af nervøsitet  I det mindste slipper vi for veer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Fam. Madsen

Stefanie8 skriver:

Jeg havde en rigtig hård fødsel med min søn og endte med at presse i næsten 4 timer (rent faktisk presse) ) Så mit understel har set bedre dage, derfor skulle jeg have haft en operation "dernede", MEN så blev jeg jo lige gravid og så skal man jo som bekendt vendte med sådan noget, så derfor har jeg faktisk vidst fra starten at det skulle være pks - er bare først sådan blevet rigtig godt nervøs nu her, fordi det nærmer sig... Så derfor er det bare skønnere end skønt at du oprettede denne tråd, - jeg synes du har fået rigtig mange gode historier.  Jeg kan godt forstå at du er lidt i chock når du først har fået det af vide idag - personligt ville jeg synes det var bedst hvis man først fik det af vide dagen før, så man ikke gik og var nervøs i såååå lang tid, he he, - men på den anden side, har det nok også sine fordele, at man kan nå at forberede sig lidt (på det ukendte) he he... Jeg er sikker på at vi begge nok skal klare det (har lovet mig selv at tænke mindst muligt over det) ellers går jeg ned af nervøsitet  I det mindste slipper vi for veer 

puha... ja så har du da haft din tid til og vende dig til tanken om det 

men på den anden side ville jeg også helst have afvide dagen før at imorgen skal det være.. også kan jeg nemlig ikke nå og tænke så meget over det... men ja jeg kan nå og vende mig til tanken om og skal være mor igen om en lille uge.. skal nemlig have kejsersnit den 20/7 dagen før min fødselsdag vildt underlig også..

jeg synes også der kun har været nogen rigtig gode historier og læser hver enkel af dem... dog svare jeg ikke på dem alle..

Anmeld

14. juli 2011

Lusi

Jeg har desværre også fået kejsersnit begge gange desværre er det, fordi jeg så gerne ville prøve oplevelsen af at føde, men en positiv oplevelse har det været begge gange ellers første gang var jeg SÅ nervøs for rygmarvsbedøvelsen, jeg havde frygtet det VÆRSTE!! Og ved at gøre dét, var det slet ik så slemt.. Selvfølgelig gør det ondt, men jeg troede det var værre.. Og efter bedøvelsen, fokuserede jeg bare på hvad køn barnet var (var pæææænt nysgerrig!) efter synes jeg, at jeg havde det slemt.. Havde ONDT og der gik tre dage før jeg kom ud af sengen, men det voksede flot sammen.. Denne her gang var jeg virkelig nervøs (ved ik lige helt hvorfor) men ville samtidig også bare have det overstået, da jeg virkelig var syg..! Det samme med bedøvelsen, ik sååå slemt, han kom hurtigt ud og havde det godt, trods fødsel 10 uger før termin.. Her kom jeg ud og gå allerede lige præcis 24 timer efter.. Nok fordi jeg bare gerne ville ned på neonatal til min søn.. Så denne her gang, gik det bedre end første og de skar i det gamle ar, så blev ik engang større eller noget jeg vil sige frygt det ikke.. Skulle føde begge fange på riget og der er de ihvertfald dygtige, men mon ik de er det hele landet over frygt det ikke! Det er hurtigere overstået end man forventer..

Anmeld

14. juli 2011

Fam. Madsen

hvor er det dejligt og læse alle jeres posetive oplevelser med kejsernit...

det hjælper mig virkelig og kan sidde og læse dem.. 

så Piger blev endelig ved med og skriv her inde jeg læser hver enkel indlæg der bliver skreven 

min mand læser også med på side linjen

Anmeld

15. juli 2011

1000Ben

Fam. Madsen skriver:

puha... ja så har du da haft din tid til og vende dig til tanken om det 

men på den anden side ville jeg også helst have afvide dagen før at imorgen skal det være.. også kan jeg nemlig ikke nå og tænke så meget over det... men ja jeg kan nå og vende mig til tanken om og skal være mor igen om en lille uge.. skal nemlig have kejsersnit den 20/7 dagen før min fødselsdag vildt underlig også..

jeg synes også der kun har været nogen rigtig gode historier og læser hver enkel af dem... dog svare jeg ikke på dem alle..

Ihhhh den 20/7, så bliver der kun 5 dage imellem dem  Ved du hvad, vi skal nok klare det os to - Håber virkelig du så får en god fødselsdag den 21, hvor du jo nok er indlagt  Så kan du også få lidt gaver, blomster og flag, hehe..... 

Anmeld

15. juli 2011

Fam. Madsen

Stefanie8 skriver:

Ihhhh den 20/7, så bliver der kun 5 dage imellem dem  Ved du hvad, vi skal nok klare det os to - Håber virkelig du så får en god fødselsdag den 21, hvor du jo nok er indlagt  Så kan du også få lidt gaver, blomster og flag, hehe..... 

ja vi klare os... ja det er også rigtig de kommer tæt på hinanden. men lidt underlig at det lige skal være dagen før min fødselsdag.. så jeg ser på ham som min fødselsdags gave

mange takker.. det skal nok blive en god dag

Anmeld

15. juli 2011

saxa

Åhh husker følelsen af at være bange! Jeg havde bare kun 10min at være bange i før det skete. Har fået to akutte kejsersnit. Du mærker intet, udover du kan fornemme der bliver rykket lidt i dig. Lægerne er så dygtige, at du helt sikkert er i gode hænder ingen tvivl om det.. Selvom det er kejsersnit er oplevelsen kæmpe stor, husker tydligt det første skrig fra begge unger da de kom ud. Jeg har begge gange fået dem op til mig umiddelbart efter, inden de blev lagt i svøb. Dog ikke særlig længe, da der er pisse koldt på operationsstuen. og fik begge op til mig efter jeg var blevet clipset sammen og nu hvor dit er pks går det jo meget mere stille og roligt for sig, end et aks gør. Men du har absolut intet at frygte og din mand heller ikke. Han kan ikke se hva der sker, og får lov at klæde den lille på. Alt muligt held og lykke til jer alle!!

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Jeg har ikke selv fået et kejsersnit men har begge mine søstre.. Den ene 3 gange den anden 2 gange.. Og de har begge været yderst tilfredse med det.. Det eneste de siger kan være ulempen er lige bagefter når man ikke kan mærke sin krop pga bedøvelsen.. Men jeg ved de kom sig forholdvis hurtigt Og er begge MEGET glade for det 

Anmeld

15. juli 2011

Fam. Madsen

saxi skriver:

Åhh husker følelsen af at være bange! Jeg havde bare kun 10min at være bange i før det skete. Har fået to akutte kejsersnit. Du mærker intet, udover du kan fornemme der bliver rykket lidt i dig. Lægerne er så dygtige, at du helt sikkert er i gode hænder ingen tvivl om det.. Selvom det er kejsersnit er oplevelsen kæmpe stor, husker tydligt det første skrig fra begge unger da de kom ud. Jeg har begge gange fået dem op til mig umiddelbart efter, inden de blev lagt i svøb. Dog ikke særlig længe, da der er pisse koldt på operationsstuen. og fik begge op til mig efter jeg var blevet clipset sammen og nu hvor dit er pks går det jo meget mere stille og roligt for sig, end et aks gør. Men du har absolut intet at frygte og din mand heller ikke. Han kan ikke se hva der sker, og får lov at klæde den lille på. Alt muligt held og lykke til jer alle!!

hej.

har din mand været med inde ved begge kejsernit??

og hvis han har, har han så måtte sidde ved dig eller skulle han stå i bagrunden??

Anmeld

15. juli 2011

saxa

Fam. Madsen skriver:

hej.

har din mand været med inde ved begge kejsernit??

og hvis han har, har han så måtte sidde ved dig eller skulle han stå i bagrunden??

Ja det var han da- og han sad trofast ved siden af mig, holdte mig i hånden og ventede spændt på skrig som sagt fik han begge børn efter de havde været oppe på mit bryst og han skulle med i et andet rum og svøbe dem ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.