Jeg har desværre også fået kejsersnit begge gange

desværre er det, fordi jeg så gerne ville prøve oplevelsen af at føde, men en positiv oplevelse har det været begge gange ellers

første gang var jeg SÅ nervøs for rygmarvsbedøvelsen, jeg havde frygtet det VÆRSTE!! Og ved at gøre dét, var det slet ik så slemt.. Selvfølgelig gør det ondt, men jeg troede det var værre.. Og efter bedøvelsen, fokuserede jeg bare på hvad køn barnet var (var pæææænt nysgerrig!) efter synes jeg, at jeg havde det slemt.. Havde ONDT og der gik tre dage før jeg kom ud af sengen, men det voksede flot sammen.. Denne her gang var jeg virkelig nervøs (ved ik lige helt hvorfor) men ville samtidig også bare have det overstået, da jeg virkelig var syg..! Det samme med bedøvelsen, ik sååå slemt, han kom hurtigt ud og havde det godt, trods fødsel 10 uger før termin.. Her kom jeg ud og gå allerede lige præcis 24 timer efter.. Nok fordi jeg bare gerne ville ned på neonatal til min søn.. Så denne her gang, gik det bedre end første og de skar i det gamle ar, så blev ik engang større eller noget

jeg vil sige frygt det ikke.. Skulle føde begge fange på riget og der er de ihvertfald dygtige, men mon ik de er det hele landet over

frygt det ikke! Det er hurtigere overstået end man forventer..
Anmeld