Jeg syntes det er for dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. juli 2011

Frk.S

kiwifrugten skriver:

Det er bare skide ærgeligt altså for jeg overførte pengene med det samme, men jo hun skrev hun ville overføre dem tilbage men std virkelig og sku bruge de billetter. Havde jeg vist hun ville være sådan en snyder så havde jeg jo sagt ja til de andre billetter som endda var billigere. Jeg ville ikke til at skrive til hende jeg havde fundet nogle billigere da jeg nu havde sagt jeg ville købe dem og overført pengene.

Ja, det er da bare rigtig surt at du gik glip af de andre billetter.
Håber du finder nogle andre til en fornuftig pris.

Jeg synes du skal skrive til Henrik, så sælger kan få en opsang. Og så SKAL du naturligvis have dine penge tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

kiwifrugten

Frk.S skriver:

Ja, det er da bare rigtig surt at du gik glip af de andre billetter.
Håber du finder nogle andre til en fornuftig pris.

Jeg synes du skal skrive til Henrik, så sælger kan få en opsang. Og så SKAL du naturligvis have dine penge tilbage.

ja netop. Hvor finder jeg ham Henrik henne?

Anmeld

14. juli 2011

Worldwide

kiwifrugten skriver:

ja netop. Hvor finder jeg ham Henrik henne?

Forstår godt du er rigtig øv over det. Sælger eller køber ikke selv mere herinde efter problemer med det. Du skriver bare til en fra staff, ellers kn du finde allle navne på staff under baby.dk katogorien. Der ligger en tråd derinde med navne i

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

kiwifrugten skriver:

Det jeg mener ed Baby.dk er at det er synd at folk ikke kan være ærlige her inde. Det går jo ud over baby.dk for man tør jo ikke købe noget her inde og så er det den negative stemning kommer, fordi folk ikke kan være ærlige osv. Det har ikke noget med siden at gøre men det har noget at gøre med at folk ØDELÆGGER det for siden og det er skide synd sys jeg.

Men jeg syntes stadig det er skide forkert af hende

Nej det har du helt ret i, men det hjælper ikke siden at du skriver at du ikke gider være her..hvis du kan følge mig..for så får du det til at lyde som om at selve sitet er skyld i det..og det kan det ikke..jeg mener bestemt at vi gør alt hvad vi kan for at siden skal være så god og rar som mulig.

Men..igen..det er synd for dig/jer at det ikke blev til noget med jeres koncert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.