Jeg syntes det er for dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.878 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

kiwifrugten

Der er ikke noget at sige til der er så dårlig stemning her inde og så mange negative mennesker. Folk de ødelægger det jo her inde.

Jeg havde lige købt 2 billetter til Grønkoncert og sælgeren havde modtaget mine penge. Og nu skriver hun at hun ikke vil sælge dem alligevel da hun selv vælger at tage afsted.

Det kan man altså bare ikke være bekendt jeg syntes det er at holde mig og min veninde for nar. Vi havde lige sagt nej tak til nogle andre billetter.

Jeg syntes det er sådan noget som det her der ødelægger baby.dk og jeg gider sku ikke mere nu, sys man kommer til at føle sig til grin herinde.

Hvad sys i. Er det oki eller ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

FamilenStorm

Ej hvor røv :-(

Jeg har to take that billetter til på lørdag hvis det er, i gerne må købe..

Knus

Anmeld

14. juli 2011

mulle7430

kiwifrugten skriver:

Der er ikke noget at sige til der er så dårlig stemning her inde og så mange negative mennesker. Folk de ødelægger det jo her inde.

Jeg havde lige købt 2 billetter til Grønkoncert og sælgeren havde modtaget mine penge. Og nu skriver hun at hun ikke vil sælge dem alligevel da hun selv vælger at tage afsted.

Det kan man altså bare ikke være bekendt jeg syntes det er at holde mig og min veninde for nar. Vi havde lige sagt nej tak til nogle andre billetter.

Jeg syntes det er sådan noget som det her der ødelægger baby.dk og jeg gider sku ikke mere nu, sys man kommer til at føle sig til grin herinde.

det kan jeg godt forstå du er skuffet over det ville jeg også være  især når pengene er modtaget den anden vej

Anmeld

14. juli 2011

Frk.S

Ja, det er da for dårligt.

Håber da du har fået dine penge retur??

Anmeld

14. juli 2011

B&J

Jaaa det er mega dårligt, og du har helt ret...

jeg har desværre også lige prøvet noget i den dur, af en her inde og jeg er sku mega ked af det min pakke skulle være her for 8-9dage siden og hun har fået pengene og nu er den ikke kommet selv om det var b-post men hun har ikke en kvittering så hun kan bevise at den er sendt så der røg lige 300kr ud af min lomme,

så jeg forstår virkelig din følelse lige nu

Anmeld

14. juli 2011

kiwifrugten

FamilenStorm skriver:

Ej hvor røv :-(

Jeg har to take that billetter til på lørdag hvis det er, i gerne må købe..

Knus

Tusind tak skal du have det er sød af dig. Men det er fordi min bror holder for og efterfest til grønkoncert så vi skal desværre bruge billetter til det. Vi blir 50 mennesker. Men jeg må købe dem i Bilka for der blir man ikke snydt men tusind tak rigtig sødt af dig

Anmeld

14. juli 2011

Carl-Emil's mor

kiwifrugten skriver:

Jeg var godt nok blevet sur og havde det været trendsales var brugeren blevet meldt for useriøssælger ... Jeg kan SLET ikke have sådan noget overhoved 

Håber virkelig du modtager en kæmpe undskyldning fra sælger samt dine penge retur meget meget hurtigt.. 

Anmeld

14. juli 2011

kiwifrugten

Frk.S skriver:

Ja, det er da for dårligt.

Håber da du har fået dine penge retur??

Det er bare skide ærgeligt altså for jeg overførte pengene med det samme, men jo hun skrev hun ville overføre dem tilbage men std virkelig og sku bruge de billetter. Havde jeg vist hun ville være sådan en snyder så havde jeg jo sagt ja til de andre billetter som endda var billigere. Jeg ville ikke til at skrive til hende jeg havde fundet nogle billigere da jeg nu havde sagt jeg ville købe dem og overført pengene.

Anmeld

14. juli 2011

kiwifrugten

B&J skriver:

Jaaa det er mega dårligt, og du har helt ret...

jeg har desværre også lige prøvet noget i den dur, af en her inde og jeg er sku mega ked af det min pakke skulle være her for 8-9dage siden og hun har fået pengene og nu er den ikke kommet selv om det var b-post men hun har ikke en kvittering så hun kan bevise at den er sendt så der røg lige 300kr ud af min lomme,

så jeg forstår virkelig din følelse lige nu

Ej hvor er det ærgeligt altså, men var det ikke hendes skyld at hun ingen kvittering havde ?

Sys det er synd at de mennesker skal ødelægge det for de ærlige sælgere og købere :-(

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

kiwifrugten skriver:

Dum situation, men så ved du jo hvem, du ikke skal handle med en anden gang Erfaringen lærer en en masse, men desværre skal man ofte igennem nogle trælse ting før man er klogere. Håber du og din veninde finder nogle andre billetter til koncerten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.