kiwifrugten skriver:
Der er ikke noget at sige til der er så dårlig stemning her inde og så mange negative mennesker. Folk de ødelægger det jo her inde.
Jeg havde lige købt 2 billetter til Grønkoncert og sælgeren havde modtaget mine penge. Og nu skriver hun at hun ikke vil sælge dem alligevel da hun selv vælger at tage afsted.
Det kan man altså bare ikke være bekendt jeg syntes det er at holde mig og min veninde for nar. Vi havde lige sagt nej tak til nogle andre billetter.
Jeg syntes det er sådan noget som det her der ødelægger baby.dk og jeg gider sku ikke mere nu, sys man kommer til at føle sig til grin herinde.
Hvad sys i. Er det oki eller ikke?
Det er naturligvis aldrig sjovt at blive holdt for nar..men hvorfor skal det gå ud over baby.dk??
Det kan da ALDRIG blive sidens skyld, at nogle mennesker ikke er reelle.
Den slags kunne du have oplevet en million andre steder.
Og det fremmer jo heller ikke den gode stemning, at du skyder skylden på siden, og sidder og rakker ned på den 
Tror du da at vi i staff sidder og sender skrivelser ud til folk om at "Nu må du ikke snyde andre, for...."
Vi kan nu engang ikke sidde og se på folks profiler om de er ærlige eller ej.
Endelig er det jo også på eget ansvar og regning, at man tager chancen for at købe eller sælge ting, ligesom det er ude i verden.
Endelig kan vi alle sammen komme ud for skuffelser. Som fx da vi i måneder havde glædet os til at tage børnebørnene med til en teaterforestilling, og da stykket havde været igang i 10 min åbnede himlen sine sluser (udendørs arenaforestilling) og det væltede ned, så stykket blev aflyst...vi blev godt nok tilbudt billetter til en anden dag, men hvad hjalp det, når det kostede en bondegård at komme dertil.
Så om folk fortryder et salg inden inden transaktionen er gået i orden eller man bliver snydt for sin forestilling, kan altså ikke bebrejdes baby.dk, så vær nu lige lidt fair...

Men du får da lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie
>> Moderator på baby.dk <<