Hårfjerning (voks)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

baby012

Kay skriver:

tør slet ik gøre det selv... puhhhh...

det skal bare overstås gør mindre ondt end hvis man skære sig med en skraber og der kommer skum i såret hehe -.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

kamtok

Kay skriver:

Jamen jeg bor på nørrebro så det er jo ik så langt væk... men jeg skal nok ikke vælge at cykle

Så synes jeg virkelig at du skal få det gjort nede hos min veninde i 
Figur & Skønhed, Henrik Steffens Vej 1, 1866 Frederiksberg C. Tlf.nr. 33 25 25 20. De har lukket om tirsdagen, og hvis de ikke svarer når du ringer, så lægger du bare en besked og så ringer de tilbage. Min veninde hedder Sofie, og det er hende jeg vil anbefale på varmeste.

Anmeld

14. juli 2011

kamtok

ZamanogDania skriver:

Det gjorde de os i Tyrkiet altså mellem
Ballerne på mig. Hold kæft jeg var genert men man vænner sig til det. Hvor er det du gør det henne? Måske skulle jeg der?

Figur & Skønhed på Frederiksberg :-) Kan kun anbefale dem..

Anmeld

14. juli 2011

Kay

kamtok skriver:

Så synes jeg virkelig at du skal få det gjort nede hos min veninde i 
Figur & Skønhed, Henrik Steffens Vej 1, 1866 Frederiksberg C. Tlf.nr. 33 25 25 20. De har lukket om tirsdagen, og hvis de ikke svarer når du ringer, så lægger du bare en besked og så ringer de tilbage. Min veninde hedder Sofie, og det er hende jeg vil anbefale på varmeste.

mange tak dem vil jeg prøve at ringe til

Anmeld

14. juli 2011

kamtok

Kay skriver:

mange tak dem vil jeg prøve at ringe til

Det skal du endelig gøre. Sofie er ligeså god som dagen er lang (hun er også ret lang ) og hun kan få selv den mest nervøse til at slappe af, når hun får dem i sine hænder. Hun er intet mindre end fantastisk.

Anmeld

14. juli 2011

ZamanogDania

Kay skriver:

Det var da billigt... og netop også det med at det føltes rat og blødt længe... det lydder meget tillokkende

Jep det rigtig rart bagefter. Og når det gror ud så stikker det ikke ligesom når man har brugt Skraberen.
Det var alt for billigt der

Anmeld

14. juli 2011

CamillaValby

Ja ok kan godt se på det hele at du har prøvet alt.

Anmeld

14. juli 2011

Kay

CamillaValby skriver:

Ja ok kan godt se på det hele at du har prøvet alt.

Jeps... nok i bund og grund fordi jeg ikke har turdet tørre voks behandling... men tak

Anmeld

14. juli 2011

Dansker i England

På klinik hver 4. uge - og det gør altså ikke ondt længere - sidste gang faldte jeg næsten i søvn, mens hun gjorde det (fredag eftermiddag på vej hjem fra arbejde)

Anmeld

14. juli 2011

Kay

Dansker i England skriver:

På klinik hver 4. uge - og det gør altså ikke ondt længere - sidste gang faldte jeg næsten i søvn, mens hun gjorde det (fredag eftermiddag på vej hjem fra arbejde)

hihi... nej det lydder ik slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.