Jeg bliver vokset og har stemt at det ikke gør vildt ondt, og det gør det heller ikke (mere). Men 1. gang er altid slem (eller hvis man barberer sig imellem 2 behandlinger). For at undgå indgroede hår skal man bruge en mild skrubbecreme dernede.
Jeg bliver vokset hos Figur & Skønhed (GrittRunedatter) på Frederiksberg (min veninde er medejer af klinikken). De laver selv voksen og den er 100% naturlig, og den minimerer virkelig risikoen for at få røde knopper bagefter og så er den "mild" mod huden.
Det er faktisk en af mine ældste veninder der vokser mig, og det rør mig slet ikke, for hun er så professionel at jeg slet ikke overvejer at hun står med hele hovedet dernede og snakker til mig, mens hun gør det.
Jeg har også været hos Dollface inde i Kbh. og de er også rigtig dygtige, og igen super professionelle, så man ikke tænker over at man ligger med spredte ben foran dem. Man skal bare være ærlig og fortælle at det er første gang og man er lidt nervøs, så skal de nok tage kærligt (og lidt hårdt
) af dig.
Anmeld