Hårfjerning (voks)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

CamillaValby

Haha jeg ville ikke ture at vokse, af for katten da

Har du overvejet at prøve at skifte skraber til et andet mærke?

Jeg fik det fra nogle skrabere, men skiftede så over til venus den helt almindelige og der har intet været siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

hvordan gør i og gør det ondt???

jeg plejer at bruge skraber til at fjerne alt hår, men jeg får ALTID røde knopper der nede... har prøvet alle de koe råd, med ikke mod hårene, helt nyt rent blad, afspritte bagefter, klorhexadin, de verse cremer, veet... samt de verse "maskiner"

og nu overvejer jeg at få det vokset... tør ikke gørre det selv... så det bliver på en "klinik" eller hvad man kalder det... hvis jeg tør 

eller har i andre gode forslag???

Jeg fjerner OVERHOVEDET ikke hår nogen steder..jeg trimmer bare lidt med en saks

Nååhjo altså..de der små stive man begynder at få i ansigtet med alderen...de ryger nu ud med en pincet

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juli 2011

kamtok

Jeg bliver vokset og har stemt at det ikke gør vildt ondt, og det gør det heller ikke (mere). Men 1. gang er altid slem (eller hvis man barberer sig imellem 2 behandlinger). For at undgå indgroede hår skal man bruge en mild skrubbecreme dernede.
Jeg bliver vokset hos Figur & Skønhed (GrittRunedatter) på Frederiksberg (min veninde er medejer af klinikken). De laver selv voksen og den er 100% naturlig, og den minimerer virkelig risikoen for at få røde knopper bagefter og så er den "mild" mod huden.
Det er faktisk en af mine ældste veninder der vokser mig, og det rør mig slet ikke, for hun er så professionel at jeg slet ikke overvejer at hun står med hele hovedet dernede og snakker til mig, mens hun gør det.
Jeg har også været hos Dollface inde i Kbh. og de er også rigtig dygtige, og igen super professionelle, så man ikke tænker over at man ligger med spredte ben foran dem. Man skal bare være ærlig og fortælle at det er første gang og man er lidt nervøs, så skal de nok tage kærligt (og lidt hårdt ) af dig.

Anmeld

14. juli 2011

Kay

CamillaValby skriver:

Haha jeg ville ikke ture at vokse, af for katten da

Har du overvejet at prøve at skifte skraber til et andet mærke?

Jeg fik det fra nogle skrabere, men skiftede så over til venus den helt almindelige og der har intet været siden.

har prøvet alm. engangs og venus og andre mærker... men det hjælper desværre ikke...

Anmeld

14. juli 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Jeg fjerner OVERHOVEDET ikke hår nogen steder..jeg trimmer bare lidt med en saks

Nååhjo altså..de der små stive man begynder at få i ansigtet med alderen...de ryger nu ud med en pincet

Kærligst
Sussie

hihi... jeg ku jo også fjerne det hele med pincet AVAVAVAVAVAV

Anmeld

14. juli 2011

CamillaValby

Kay skriver:

har prøvet alm. engangs og venus og andre mærker... men det hjælper desværre ikke...

Øv det er skod

Ok bare lige et side spring, bruger du skum? eller har du prøvet med en sæbe altså intim sæbe. Jeg plejer at købe den fra apoteket også gøre det med det. Det kan være at din hud bare er ekstra sart.

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

hihi... jeg ku jo også fjerne det hele med pincet AVAVAVAVAVAV

Eeewwww...det må godt nok gøre nas så..især under armene

Anmeld

14. juli 2011

Kay

kamtok skriver:

Jeg bliver vokset og har stemt at det ikke gør vildt ondt, og det gør det heller ikke (mere). Men 1. gang er altid slem (eller hvis man barberer sig imellem 2 behandlinger). For at undgå indgroede hår skal man bruge en mild skrubbecreme dernede.
Jeg bliver vokset hos Figur & Skønhed (GrittRunedatter) på Frederiksberg (min veninde er medejer af klinikken). De laver selv voksen og den er 100% naturlig, og den minimerer virkelig risikoen for at få røde knopper bagefter og så er den "mild" mod huden.
Det er faktisk en af mine ældste veninder der vokser mig, og det rør mig slet ikke, for hun er så professionel at jeg slet ikke overvejer at hun står med hele hovedet dernede og snakker til mig, mens hun gør det.
Jeg har også været hos Dollface inde i Kbh. og de er også rigtig dygtige, og igen super professionelle, så man ikke tænker over at man ligger med spredte ben foran dem. Man skal bare være ærlig og fortælle at det er første gang og man er lidt nervøs, så skal de nok tage kærligt (og lidt hårdt ) af dig.

når du fortæller om det lydder det jo ikke så slemt

hvor meget koster det at blive vokset der hvor du bliver vokset??

Anmeld

14. juli 2011

Kay

CamillaValby skriver:

Øv det er skod

Ok bare lige et side spring, bruger du skum? eller har du prøvet med en sæbe altså intim sæbe. Jeg plejer at købe den fra apoteket også gøre det med det. Det kan være at din hud bare er ekstra sart.

har brugt alm. skum, og prøvet med intim sæbe, har også prøvet med noget special skum der skulle modvirke røde knopper og være lavet til intim barbering... intet hjælper

Anmeld

14. juli 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Eeewwww...det må godt nok gøre nas så..især under armene

Ja... avavav... men der har jeg heldigvis ik noget problem med at barbere har jeg heller ikke på benene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.