Hårfjerning (voks)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan fjerner i hår, de intime steder, med voks og gør det ondt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.330 visninger
49 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2011

Kay

hvordan gør i og gør det ondt???

jeg plejer at bruge skraber til at fjerne alt hår, men jeg får ALTID røde knopper der nede... har prøvet alle de koe råd, med ikke mod hårene, helt nyt rent blad, afspritte bagefter, klorhexadin, de verse cremer, veet... samt de verse "maskiner"

og nu overvejer jeg at få det vokset... tør ikke gørre det selv... så det bliver på en "klinik" eller hvad man kalder det... hvis jeg tør 

eller har i andre gode forslag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

metski83

Jeg bruger skraber, da det gør rigtig ondt med voks.

Man kan godt mærke det er et ømt og sart område

Anmeld

13. juli 2011

JustAnotherName

Jeg bruger også bare en skraber og barberer det væk!

Anmeld

13. juli 2011

.....

Kay skriver:

hvordan gør i og gør det ondt???

jeg plejer at bruge skraber til at fjerne alt hår, men jeg får ALTID røde knopper der nede... har prøvet alle de koe råd, med ikke mod hårene, helt nyt rent blad, afspritte bagefter, klorhexadin, de verse cremer, veet... samt de verse "maskiner"

og nu overvejer jeg at få det vokset... tør ikke gørre det selv... så det bliver på en "klinik" eller hvad man kalder det... hvis jeg tør 

eller har i andre gode forslag???

Har aldrig brugt voks det sted, men har prøvet andre steder, og mig og voks er bare ikke gode venner . Synes at det er åndsvagt at have med at gøre, da det virker mindre godt end en skaber gør, og så giver det mere smerte..så det gider jeg ikke at bøvle mere med. Holder mig til min bedste ven i stedet, nemlig skrabberen

Anmeld

13. juli 2011

baby012

på klinik , og det gør AVS !

Anmeld

13. juli 2011

Kay

JustAnotherName skriver:

Jeg bruger også bare en skraber og barberer det væk!

kan jeg ikke rigtig når jeg får røde knopper og bumser...

Anmeld

13. juli 2011

Kay

gravid20 skriver:

på klinik , og det gør AVS !

har du kun prøvet det en gang... eller er det noget du fortsætter med??

Anmeld

13. juli 2011

Kay

Mut skriver:

Har aldrig brugt voks det sted, men har prøvet andre steder, og mig og voks er bare ikke gode venner . Synes at det er åndsvagt at have med at gøre, da det virker mindre godt end en skaber gør, og så giver det mere smerte..så det gider jeg ikke at bøvle mere med. Holder mig til min bedste ven i stedet, nemlig skrabberen

jeg har også prøvet at få vokset øjenbryn... og det gør da ikke sååå ondt igen... men kan kun forestille mig at det gør ondt der nede...

men skraber er bare ikke et valg jeg kan tage for får røde knopper og bumser... og det er grimt og gør Nas

Anmeld

13. juli 2011

.....

Kay skriver:

jeg har også prøvet at få vokset øjenbryn... og det gør da ikke sååå ondt igen... men kan kun forestille mig at det gør ondt der nede...

men skraber er bare ikke et valg jeg kan tage for får røde knopper og bumser... og det er grimt og gør Nas

Har ikke prøvet at få vokset øjenbryn , hehe..

Men kan godt forstå at du vælger at prøve voksen, når du nu får røde knopper af det andet

Anmeld

13. juli 2011

Kay

Mut skriver:

Har ikke prøvet at få vokset øjenbryn , hehe..

Men kan godt forstå at du vælger at prøve voksen, når du nu får røde knopper af det andet

ja... for føler mig sku ik helt tiltrækkende lige nu... med enten en ordentlig dusk.... eller trimmet ned til 3 mm. det er bare... ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.