Hårfjerning (voks)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

.....

Kay skriver:

ja... for føler mig sku ik helt tiltrækkende lige nu... med enten en ordentlig dusk.... eller trimmet ned til 3 mm. det er bare... ja

Nej, det er ikke så fedt , synes hvertfald at du skulle prøve at give voksen en chance, håber at det hjælper dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Kay

Mut skriver:

, det er ikke så fedt , synes hvertfald at du skulle prøve at give voksen en chance, håber at det hjælper dig

ja... hvis jeg tør

Anmeld

13. juli 2011

Noneother

Jeg bruger normalt skraber.

Meeen ellers vokser jeg selv. Til det kan jeg anbefale ½ flaske vodka, og en viden om hvad du rent faktisk laver dernede (Jeg har dog eksamen i det) -Så gør det ikke så avs endda.

Ellers benyt en klinik. Det er værst de første par gange.

Anmeld

13. juli 2011

Anonym

Jeg håber, du efterhånden kan skrive om du finder en god løsning, for du er ikke alene om at slide med det der...

Irriterende og flovt problem....

Krydser fingrer for dig!

Anmeld

14. juli 2011

baby012

Kay skriver:

har du kun prøvet det en gang... eller er det noget du fortsætter med??

det er noget jeg fortsætter med hver 2. måned får jeg det gjort.. det gør av. men er alle pengene værd.. og kan slet ikke få mig selv til at gøre det selv  

Anmeld

14. juli 2011

Kay

gravid20 skriver:

det er noget jeg fortsætter med hver 2. måned får jeg det gjort.. det gør av. men er alle pengene værd.. og kan slet ikke få mig selv til at gøre det selv  

hvordan havde du det første gang??

tænker at ligge der og andre skal "arbejde" der nede... kan ik lige forstille mig det...

Anmeld

14. juli 2011

baby012

Kay skriver:

hvordan havde du det første gang??

tænker at ligge der og andre skal "arbejde" der nede... kan ik lige forstille mig det...

som de siger er de jo vandt til det syns ikke det er så meget værre end en gyn. undersøgelse . og vi havde en rigtig hyggelig samtale under hele forløbet hehe . selvom at det ikke er det vilde man kan snakke under et sådan "indgreb" .. syns det gjorde mest ondt første gang, også lidt at gå bagefter .. men nok også fordi at jeg ikke vidste hvad jeg kunne forvente ..  

Anmeld

14. juli 2011

Kay

gravid20 skriver:

som de siger er de jo vandt til det syns ikke det er så meget værre end en gyn. undersøgelse . og vi havde en rigtig hyggelig samtale under hele forløbet hehe . selvom at det ikke er det vilde man kan snakke under et sådan "indgreb" .. syns det gjorde mest ondt første gang, også lidt at gå bagefter .. men nok også fordi at jeg ikke vidste hvad jeg kunne forvente ..  

nej netop... man ved ikke hvad man skal forvente... hmm... må finde ud af om jeg tør...

Anmeld

14. juli 2011

baby012

Kay skriver:

nej netop... man ved ikke hvad man skal forvente... hmm... må finde ud af om jeg tør...

der er ikke andet at gøre  

men hvis du gør det vil jeg anbefale dig at bide i et håndklæde, lukke øjnene og så bede hende om ikke at sige når det gøres første gang  

brøv evt at tage en strip - med voks selv først, og tag lidt a bekini linjen. så får du en fornemmelse a hvor ondt det gør, det gør bare ikke helt så ondt når det er en anden der gør det ;

Anmeld

14. juli 2011

Kay

gravid20 skriver:

der er ikke andet at gøre  

men hvis du gør det vil jeg anbefale dig at bide i et håndklæde, lukke øjnene og så bede hende om ikke at sige når det gøres første gang  

brøv evt at tage en strip - med voks selv først, og tag lidt a bekini linjen. så får du en fornemmelse a hvor ondt det gør, det gør bare ikke helt så ondt når det er en anden der gør det ;

tør slet ik gøre det selv... puhhhh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.