En lille update-tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

TrineMine86

BabyBambi skriver:

Heej piger..

Synes det kunne være fint med en lille update-tråd.. Lige høre hvordan det står til med jer alle sammen..  Hvordan går det med graviditeten, har I nogle trælse gener, hvad siger vægten og har I gjort jer nogle tanker omkring fødselsforløb og alt det?  Hvordan har bebs(erne) det, hvad var sidste skøn på vægten og andre spændende oplysninger..

Jeg kan jo selv lige starte :

Her går alt meget fint med lillemanden!! Jeg er 29+2 og har i dag været til mit andet jordemoderbesøg.. Lillemanden blev skønnet til omkring 1500g og symfyse-fundus målet er 30cm, og det synes JM var helt passende.. Han er dejligt aktiv og gav JM et par solide puf da hun ville lytte efter hjertelyden..

Jeg selv har det okay, men er godt nok plaget af hovedpine, konstant!! Og det kan til tider være totalt invaliderende, og så er jeg bare såååå træt hele tiden, især efter måltider.. JM mente jeg måske kunne have en lidt lav blodprocent, så jeg skal lige et smut forbi lægen og have det målt her i næste uge... Vægten siger +4kg, og det er jeg godt tilfreds med, da jeg er lidt rund i forvejen skulle jeg helst ikke tage alt for meget på... Sidste uge stod på glukose-belastning og det var da godt nok det mest forfærdelige jeg længe har prøvet, jeg var milisekunder fra at kaste op, og sad bare og havde der SÅ skidt i de 2 timer, så jeg var næsten overbevist om at jeg nok havde sukkersyge, men nææh nej, mit tal var rigtig fint, 6,6 efter de to timer og det var endda i den lave ende af normalen sagde sygeplejersken, så det er jo fint...

Bum bum, det var vidst nok om mig og lillemanden hehe!! Nu vil jeg da gerne høre lidt om jer, så kom frisk piger...

Knus Channie

Hej alle sammen

Jamen her går det også godt, er idag 30+6 og udover frygtelige bækkensmerter og en del vand i kroppen (kan hverken passe mine smykker eller mine sko mere ) så har jeg det super godt

Var til jm i tirsdags --> 30+4 og bettefisen blev skønnet til 1500-1600 g. skal til kontrolvækst scanning igen om 2 uger '

vægten siger + 7.3 kg, så den har stået stille de sidste 14 dage, hvilket passer mig fint, så længe jeg kan se at maven og den bette vokser som den skal 

Uhh hvor jeg altså glæder mig til at skal høre om alle de kommende baby børn der kommer til sep.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.