En lille update-tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Alt jeg har lavet i dag er SIMS 3, 100 toiletbesøg (tror ikke blærebetændelsen er væk), "fordelt"/ompakket kød, handlet ind (kæresten bar), afleveret stedmors bil tilbage og gået (500-700 meter) hjem, ellers bare små ting, så som hentet mad og ryddet lidt op efter mig selv. Og self Baby.dk. DET ER JO INGENTING!!! Skal tilgengæld have gjort lide rent her til aften, hvis plukveerne ikke bliver for slemme igen.

Balancid er et vidunder middel

Ja hold os positive Arhh kan ikke undgå sygehuset helt, kommer til at savne mine scanninger

Men jeg er da ikke den eneste med graviditetsgener

Hehe næh, det synes ikke af meget, men min læge sagde "du må INGENTING"  Hun sagde ikke engang lave kaffe til kæresten og heller ikke sex! Den træk de heldigvis tilbage ugen efter  hehe.

Kunne være jeg også skulle få gang i mit sims 3 igen hehe. Det er lang tid siden. Jeg har bare ikke nogle sjove udvidelsespakker

Nåå ja, scanningerne skal man ikke glemme! Dem vil vi gerne ha'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

BabyBambi skriver:

Ja meget mærkeligt, ved ikke hvor han fik det fra altså..

Jeg har dem ikke selv herhjemme, men har fået det testet både hos lægen og stix'ede selv hos JM i dag, og der er heldigvis ingen spor af protein i urinen, har nemlig godt tænkt på det også, men mit blodtryk er så fint så fint, så tror heldigvis ikke det er det der forårsager min hovedpine..

Ja kan jeg godt forstå - vi vil ha færdigbagte baby'er!!

Årh, det er da altid noget Det er i hvert fald meget rart at vide, at det ikke er derfor. Det er bare noget møg at man ikke kan tage smertestillende, som man plejer

Håber snart det er ovre!

Anmeld

12. juli 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

Altså jeg laver ikke en skide hehe, det er svært at skære ned i hvert fald (evt se svar til Katte87 )

Mig er det under pattøjet  Øv øv øv hvor træls for dig.

Skal i biffen i morgen, så må afslaping vente, selvom jeg alligevel ikke laver noget

Hmm nej det kan jeg godt se... Jeg i hvert fald for at de plukkeveer snart tager sig en pause altså!!

Hehe ja det er da heller ujje rart altså, jeg kan i det mindste skjule mit med mine lange t-shirts/toppe..

Aaarh biffen må da også være en form for afslapning, det kræver da ikke det vilde at sidde der med en heeel pose slik og bare guffe og hygge..

Harry Potter?

Anmeld

12. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe næh, det synes ikke af meget, men min læge sagde "du må INGENTING"  Hun sagde ikke engang lave kaffe til kæresten og heller ikke sex! Den træk de heldigvis tilbage ugen efter  hehe.

Kunne være jeg også skulle få gang i mit sims 3 igen hehe. Det er lang tid siden. Jeg har bare ikke nogle sjove udvidelsespakker

Nåå ja, scanningerne skal man ikke glemme! Dem vil vi gerne ha'

Jeg fik bare afvide, at jeg skulle ligge mig og slappe af, hvis det ikke hjalp, så skulle jeg ringe til min JM på torsdag, armen altså, har ikke hendes nummer og til den tid, har jeg haft det i 6 dage (køre på 3. dagen), der kan altså ske meget på 6 dage. Synes ikke det var den bedste jordmoder jeg fik fat i igår. Overvejer også bare at ringe til min læge imorgen, men tror hun sender mig videre til FG.

Jeg har "lev livet" og "drømmejob", det er længe nok til mig

Nej for fanen, dem kan vi ikke klare os uden

Anmeld

12. juli 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Årh, det er da altid noget Det er i hvert fald meget rart at vide, at det ikke er derfor. Det er bare noget møg at man ikke kan tage smertestillende, som man plejer

Håber snart det er ovre!

Ja heldigvis, så jeg for at proteinen i urinen holder sig laaangt væk..

Men ja det er noget træls og jeg er meeget stædig med de hovedpine piller der, har ikke taget én eneste og vil aller helst undgå dem så længe det overhovedet er muligt!! Mit bedste middel mod hovedpine er søvn, så det benytter jeg mig af så ofte som muligt..

Tak!! Håber jeg godt nok også!!

Anmeld

12. juli 2011

Kofoed.

BabyBambi skriver:

Hmm nej det kan jeg godt se... Jeg i hvert fald for at de plukkeveer snart tager sig en pause altså!!

Hehe ja det er da heller ujje rart altså, jeg kan i det mindste skjule mit med mine lange t-shirts/toppe..

Aaarh biffen må da også være en form for afslapning, det kræver da ikke det vilde at sidde der med en heeel pose slik og bare guffe og hygge..

Harry Potter?

Det gør jeg også. Håber du klare hovedpinen

Man skal i hvert fald unggå hvidt tøj offentligt

Jooo, men nok ikke den film JA DA, altid Harry Potter, hehe, siger hende som først så filmene da halvblodsprinsen havde premiere dag

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jeg fik bare afvide, at jeg skulle ligge mig og slappe af, hvis det ikke hjalp, så skulle jeg ringe til min JM på torsdag, armen altså, har ikke hendes nummer og til den tid, har jeg haft det i 6 dage (køre på 3. dagen), der kan altså ske meget på 6 dage. Synes ikke det var den bedste jordmoder jeg fik fat i igår. Overvejer også bare at ringe til min læge imorgen, men tror hun sender mig videre til FG.

Jeg har "lev livet" og "drømmejob", det er længe nok til mig

Nej for fanen, dem kan vi ikke klare os uden

Hmm, ja det kan du jo ikke bruge til så meget  Er det lidt tilfældigt hvad du får af jordemødre? (Det kommer vel an på hvem der lige har vagt eller hvordan?)

Jeg må også lige få fat i nogle pakker Nu har man jo barsel!  hehe.

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

BabyBambi skriver:

Ja heldigvis, så jeg for at proteinen i urinen holder sig laaangt væk..

Men ja det er noget træls og jeg er meeget stædig med de hovedpine piller der, har ikke taget én eneste og vil aller helst undgå dem så længe det overhovedet er muligt!! Mit bedste middel mod hovedpine er søvn, så det benytter jeg mig af så ofte som muligt..

Tak!! Håber jeg godt nok også!!

Ja, sådan har jeg det også

Min læges sekrætær sagde, at jeg i absolut yderste tilfælde, måtte tage ÈN panodil  Men én panodil hjælper ikke en skid på et voksent menneske alligevel hehe. Så jeg holder mig også væk Normalt tager jeg en cocktail af to paracetamol og en ibuprofen, men det er jo no go - så søvn lyder også som en god løsning hehe

Anmeld

12. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hmm, ja det kan du jo ikke bruge til så meget  Er det lidt tilfældigt hvad du får af jordemødre? (Det kommer vel an på hvem der lige har vagt eller hvordan?)

Jeg må også lige få fat i nogle pakker Nu har man jo barsel!  hehe.

Min jordemoder har "kontortid" på torsdag, så vis jeg havde hende nummer, kunne jeg ringe til hende der.

Det jo det, god tidsfordriv.

Du skulle også afsted i biffen imorgen ikk?

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Min jordemoder har "kontortid" på torsdag, så vis jeg havde hende nummer, kunne jeg ringe til hende der.

Det jo det, god tidsfordriv.

Du skulle også afsted i biffen imorgen ikk?

Det er da også underligt at du ikke har hendes nummer! Nummeret til min jordemoder står i min vandrejournal.

Nej ikke i morgen desværre Men snarest muligt!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.