Heej piger.. 
Synes det kunne være fint med en lille update-tråd.. Lige høre hvordan det står til med jer alle sammen..
Hvordan går det med graviditeten, har I nogle trælse gener, hvad siger vægten og har I gjort jer nogle tanker omkring fødselsforløb og alt det?
Hvordan har bebs(erne) det, hvad var sidste skøn på vægten og andre spændende oplysninger.. 
Jeg kan jo selv lige starte
:
Her går alt meget fint med lillemanden!!
Jeg er 29+2 og har i dag været til mit andet jordemoderbesøg.. Lillemanden blev skønnet til omkring 1500g og symfyse-fundus målet er 30cm, og det synes JM var helt passende..
Han er dejligt aktiv og gav JM et par solide puf da hun ville lytte efter hjertelyden.. 
Jeg selv har det okay, men er godt nok plaget af hovedpine, konstant!! Og det kan til tider være totalt invaliderende, og så er jeg bare såååå træt hele tiden, især efter måltider..
JM mente jeg måske kunne have en lidt lav blodprocent, så jeg skal lige et smut forbi lægen og have det målt her i næste uge... Vægten siger +4kg, og det er jeg godt tilfreds med, da jeg er lidt rund i forvejen skulle jeg helst ikke tage alt for meget på...
Sidste uge stod på glukose-belastning og det var da godt nok det mest forfærdelige jeg længe har prøvet, jeg var milisekunder fra at kaste op, og sad bare og havde der SÅ skidt i de 2 timer, så jeg var næsten overbevist om at jeg nok havde sukkersyge, men nææh nej, mit tal var rigtig fint, 6,6 efter de to timer og det var endda i den lave ende af normalen sagde sygeplejersken, så det er jo fint... 
Bum bum, det var vidst nok om mig og lillemanden hehe!! Nu vil jeg da gerne høre lidt om jer, så kom frisk piger... 
Knus Channie 
Ja, nu er jeg jo godt igang med at spamme vores mødregruppe, så jeg kan vel lige så godt forsætte 
Super ide med en lille update - lyder til, at du hovedsageligt har det godt, og det er jo dejligt
Selvom det selvfølgelig ikke er sjovt med hovedpine
Er det noget du har talt med lægen om eller hvordan? Jeg lider selv af migræne og spændingshovedpiner, så jeg har været meget overrasket over, at jeg stort set ikke har haft hovedpine mens jeg har været gravid.
Her går det også rigtig fint
Jeg var ved jordemoder sidst i uge 27+5 hvor blyppen blev vurderet til 1100-1200 g. (symfyse-fundus var 26) Jeg blev dog scannet ugen efter ved 28+6, hvor han blev målt til at veje 1668 g
Så han bliver nok en ordentlig basse! hehe.
Der var lidt påstyr omkring mine plukveer, men det var heldigvis falsk alarm. Der er ikke sket noget siden og jeg har det rigtig fint.
Min blodprocent var også lidt lav, men da jeg var til lægen sidste gang, var den som den skal være. Jeg er bare ikke så skide god til at huske mine piller (jern og vitamin) 
Glukosebelastningen gik heldigvis også som den skulle og mit resultat var 7,0 mmol/L. Så jeg er bare glad for, at jeg ikke skal igennem det igen 
Generne er for tiden vand i kroppen - især fødder og fingre og så ellers halsbranden som er vendt tilbage
Men ind til videre til at overleve. Derudover er der ikke så meget, andet end at alting er lidt sværere - såsom at bukke sig og komme op fra sofaen.
Så i morgen skal jeg bare have ringet til lægen, så jeg kan komme til min 3. lægeundersøgelse og så skal jeg til 3. jordemoderundersøgelse d. 28/7 
Nåå ja, og så er vægten lige steget med 3 kg på en uge
Så den nu siger +10 kg - meeen meget af det er dog væske
Så det er også helt fint hehe
Puuh, en ordentlig smørre
hehe.