De der ligamentssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Chalala85

Frederiksberg skriver:

Jeg har også ligementsmerter der pludseligt opstår, mest når jeg sidder ned og værst når jeg sidder ned og pludselig hoster (har været forkølet og min astma er "brudt ud" igen. Blive vildt nervøs for om det gør den bette ondt!

Har læst på netsvar hos lægen at det er fuldstændigt normalt i den tidlige graviditet, særligt ved pludselige bevægelser.

Meget rart at læse alle svarene på dit spørgsmål

Har heldigvisd også læst det er helt normalt.. det giver ro i kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Loa

Puha se det er noget jeg ikke savner ved at være gravid...

Nøøøj jeg havde ondt........ Måtte en nat lægge mig ud på badeværelsesgulvet og sagde til Morten at han godt kunne ringe til en ambulance, for nu døde jeg

Anmeld

13. juli 2011

Chalala85

Loa skriver:

Puha se det er noget jeg ikke savner ved at være gravid...

Nøøøj jeg havde ondt........ Måtte en nat lægge mig ud på badeværelsesgulvet og sagde til Morten at han godt kunne ringe til en ambulance, for nu døde jeg

Haha er det rigtig smukke?! Så vilde er mine heldigvis ikke... håber heller ikke det bliver det Det niver og trækker lidt...

Anmeld

13. juli 2011

Loa

Chalala85 skriver:

Haha er det rigtig smukke?! Så vilde er mine heldigvis ikke... håber heller ikke det bliver det Det niver og trækker lidt...

Tror jeg var ca. halvvejs, eller tæt på. Det var samtidig med jeg fik så ondt i ryggen at jeg ikke kunne sove på siden. Snøft.

Men nøj den var slem lige den omgang der

Anmeld

13. juli 2011

rogerrasch

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Har jo en masse spørgsmål ang. graviditet, er jo 5 år siden sidst

Hvor længe har man ligamentsmerter og hvor "ondt" må de gøre?! Altså mine gør ikke ondt som sådan, kan bare mærke de strækker sig dernede 

Og er det normalt at have luft i maven

jeg er i uge 9+3 og jeg har meget lidt ligament smerter men har haft en enkel dag hvor det gjorde så ondt at jeg næsten ikke kunne gå

Anmeld

13. juli 2011

Chalala85

Loa skriver:

Tror jeg var ca. halvvejs, eller tæt på. Det var samtidig med jeg fik så ondt i ryggen at jeg ikke kunne sove på siden. Snøft.

Men nøj den var slem lige den omgang der

Åhh smukke... øvøv håber jeg kommer lidt nemmere igen. Meeeen hvis jeg får et barn der er bare ½ så skøn som Isa så er det, det hele værd

Anmeld

13. juli 2011

Loa

Chalala85 skriver:

Åhh smukke... øvøv håber jeg kommer lidt nemmere igen. Meeeen hvis jeg får et barn der er bare ½ så skøn som Isa så er det, det hele værd

Nårh hvor er du bare sød

Ja man forstår jo efterhånden hvorfor folk får mere end 1 barn

Spændende hvad Mikkel siger til det

Anmeld

13. juli 2011

Nessie

Chalala85 skriver:

Hold da op Så slemme er mine slet ikke, det niver lidt og trækker derinde, men jeg prøver at se det dejlige i det. At jeg jo har gang i en stor ombygning

Nemlig, der sker mange ting i kroppen, og den er jo på hårdt arbejde

Anmeld

13. juli 2011

Chalala85

Loa skriver:

Nårh hvor er du bare sød

Ja man forstår jo efterhånden hvorfor folk får mere end 1 barn

Spændende hvad Mikkel siger til det

Ja jeg er også ret spændt på det.. men venter med at fortælle ham det til når vi er ovre de 3 måneder tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.