De der ligamentssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.038 visninger
38 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Chalala85

Hej piger,

Har jo en masse spørgsmål ang. graviditet, er jo 5 år siden sidst

Hvor længe har man ligamentsmerter og hvor "ondt" må de gøre?! Altså mine gør ikke ondt som sådan, kan bare mærke de strækker sig dernede 

Og er det normalt at have luft i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Mettefpigen

Hmm.. Altså jeg er i uge 30 nu, og mine ligamentsmerter begyndte for 1 uge siden ca.. Og det gør så ondt når de kommer.. Det er lige som om at der er nogen der stikker en kniv i siderne på mig.....  Og luft i maven er meget normalt... Jeg kan godt være rimelig "klam" herhjemme.. Haha...

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Hmm.. Altså jeg er i uge 30 nu, og mine ligamentsmerter begyndte for 1 uge siden ca.. Og det gør så ondt når de kommer.. Det er lige som om at der er nogen der stikker en kniv i siderne på mig.....  Og luft i maven er meget normalt... Jeg kan godt være rimelig "klam" herhjemme.. Haha...

Er det ikke plukveer du har nu så?!

hihi godt det ikke kun er mig der lider af gas

Anmeld

12. juli 2011

Rillo

man glememr hurtigt det hele igen

hvor længe de gør ondt er hvis meget forskelligt..men jeg vil sige de første 12 uger ca. hvor ondt tror ejg ikke der er ngoen speciel grænse på..det kan gøre ret ondt.

jep luft i maven er meget normalt graviditetsgene 

og Tillykke med det

Anmeld

12. juli 2011

Fru Aagaard

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Har jo en masse spørgsmål ang. graviditet, er jo 5 år siden sidst

Hvor længe har man ligamentsmerter og hvor "ondt" må de gøre?! Altså mine gør ikke ondt som sådan, kan bare mærke de strækker sig dernede 

Og er det normalt at have luft i maven

Helt normalt med luft i maven

Ligementsmerter havde jeg fra et par dage inden testen var positiv, og testede positiv i 3+1 - troede dog jeg var 3+6  Smerterne gik først over omkring uge 9-10 stykker. Er i 13. uge nu

Mine var ekstreme, voldsomme og virkelig så smertefulde jeg ikke kunne rejse mig, eller gå, og var flere gange sikker på jeg var ved at miste, men den lever i bedste velgående derinde og møffer rundt

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

Er det ikke plukveer du har nu så?!

hihi godt det ikke kun er mig der lider af gas

Nej det er ligamentsmerter... Ja ja altså tit så kan jeg heller ikk holde på dem.. "hovsa"

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Fru Aagaard skriver:

Helt normalt med luft i maven

Ligementsmerter havde jeg fra et par dage inden testen var positiv, og testede positiv i 3+1 - troede dog jeg var 3+6  Smerterne gik først over omkring uge 9-10 stykker. Er i 13. uge nu

Mine var ekstreme, voldsomme og virkelig så smertefulde jeg ikke kunne rejse mig, eller gå, og var flere gange sikker på jeg var ved at miste, men den lever i bedste velgående derinde og møffer rundt

Ahhh okay, mine minder lidt om milde mens smerter, kan virkelig næsten føle hvilket led der er gang i hihi.

Hvorfor skal man virkelig have gas i tarmen når man er gravid haha det er da useriøst

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Nej det er ligamentsmerter... Ja ja altså tit så kan jeg heller ikk holde på dem.. "hovsa"

hihi hvor fedt Så er du virkelig en pæn pige pi

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

hihi hvor fedt Så er du virkelig en pæn pige pi

Haha.. Jaa vildt  Min kæreste synes også til tider at jeg er lidt for ulækker.... Men kan ikk gøre for det

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Haha.. Jaa vildt  Min kæreste synes også til tider at jeg er lidt for ulækker.... Men kan ikk gøre for det

haha nej det følger jo med, en af de mest charmerende ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.