De der ligamentssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Chalala85

bremsop skriver:

Jamen mit underliv som bare er spændt/ømt og så nogle niv engang i mellem... Og så får jeg nogle gange nogle små dejlige fornemmelser, nærmest som om det kilder/klør lidt indvendigt, det er bare lige et par sek. og synes det er en dejlig følelse Ellers ja så tisser jeg vidst også mere end plejer (synes dog det var værre for nogle dage siden) og i sidste uge var jeg bare sulten KONSTANT og skulle bare have rigtig mad.

Derudover nyser jeg en del, jeg ved ikke om det skyldes græspollen, men synes det er helt vildt lige i tiden.... Og så blir jeg nemt forpustet...

Ja puha det var da egentlig mange ting lige pludselig

hihi der følger mange dejlige ting med.. har luft i maven hele tiden haha rigtig charmetrold jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

bremsop

Og så glemte jeg endda også lidt småkvalme..... 

Mærker du dit underliv hele dagen, eller synes du også det er værste sidst på dagen? Jeg synes mit har været meget i dag + kvalme og ondt i maven, men tænker det nok bare var fordi jeg var så spændt på svaret fra lægen

Anmeld

12. juli 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Har jo en masse spørgsmål ang. graviditet, er jo 5 år siden sidst

Hvor længe har man ligamentsmerter og hvor "ondt" må de gøre?! Altså mine gør ikke ondt som sådan, kan bare mærke de strækker sig dernede 

Og er det normalt at have luft i maven

De kan komme tidligt i graviditeten og andre gange senere... Hvor længe det vare, ved jeg faktisk ikke... har ikke mærket mine længe... 

En aften oplevede jeg virkelig en slem omgang ligamentsmerter... 

Jeg fik så ondt, at jeg måtte gå fra bordet midt i maden, og ligge mig i sengen med en varmepude direkte på smertestedet... Blev så dårlig at jeg kastede måltidet op og egentlig bare lå i sengen og ikke kunne andet end at have ondt af mig selv... 

Det er heldigvis den eneste gang jeg har oplevet det så slemt... 

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

De kan komme tidligt i graviditeten og andre gange senere... Hvor længe det vare, ved jeg faktisk ikke... har ikke mærket mine længe... 

En aften oplevede jeg virkelig en slem omgang ligamentsmerter... 

Jeg fik så ondt, at jeg måtte gå fra bordet midt i maden, og ligge mig i sengen med en varmepude direkte på smertestedet... Blev så dårlig at jeg kastede måltidet op og egentlig bare lå i sengen og ikke kunne andet end at have ondt af mig selv... 

Det er heldigvis den eneste gang jeg har oplevet det så slemt... 

Puha håber virkelig ikke jeg oplever det. God det kun var denne ene gang

Anmeld

12. juli 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Puha håber virkelig ikke jeg oplever det. God det kun var denne ene gang

Håber godt nok heller ikke du skal opleve det så slemt... Er glad for det kun var den ene gang - indtil videre... 

Anmeld

12. juli 2011

Nessie

Jeg fik ligamentsmerter ret tidligt. Havde lige fået lavet en blodprøve på klinikken, og sygeplejersken jeg talte med senere på dagen fortalte at jeg ikke skulle blive forskrækket, hvis jeg fik ondt, og det var jeg meget glad for, for i løbet af en uges tid fik jeg voldsomme smerter hvis jeg strakte mig, eller rejste mig fra sofaen. Det var så slemt, at jeg ikke kunne bevæge mig, men bare stå foroverbøjet et stykke tid.

Men senere i gravditeten syntes jeg ikke det var så slemt mere

Anmeld

13. juli 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Håber godt nok heller ikke du skal opleve det så slemt... Er glad for det kun var den ene gang - indtil videre... 

Det kan jeg virkelig godt forstå søde

Anmeld

13. juli 2011

Chalala85

Nessie skriver:

Jeg fik ligamentsmerter ret tidligt. Havde lige fået lavet en blodprøve på klinikken, og sygeplejersken jeg talte med senere på dagen fortalte at jeg ikke skulle blive forskrækket, hvis jeg fik ondt, og det var jeg meget glad for, for i løbet af en uges tid fik jeg voldsomme smerter hvis jeg strakte mig, eller rejste mig fra sofaen. Det var så slemt, at jeg ikke kunne bevæge mig, men bare stå foroverbøjet et stykke tid.

Men senere i gravditeten syntes jeg ikke det var så slemt mere

Hold da op Så slemme er mine slet ikke, det niver lidt og trækker derinde, men jeg prøver at se det dejlige i det. At jeg jo har gang i en stor ombygning

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå søde

Ja, er du vimmer man.... 

Anmeld

13. juli 2011

Frb

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Har jo en masse spørgsmål ang. graviditet, er jo 5 år siden sidst

Hvor længe har man ligamentsmerter og hvor "ondt" må de gøre?! Altså mine gør ikke ondt som sådan, kan bare mærke de strækker sig dernede 

Og er det normalt at have luft i maven

Jeg har også ligementsmerter der pludseligt opstår, mest når jeg sidder ned og værst når jeg sidder ned og pludselig hoster (har været forkølet og min astma er "brudt ud" igen. Blive vildt nervøs for om det gør den bette ondt!

Har læst på netsvar hos lægen at det er fuldstændigt normalt i den tidlige graviditet, særligt ved pludselige bevægelser.

Meget rart at læse alle svarene på dit spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.