De der ligamentssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

modesty

Jeg er 27+0 i dag og har ikke haft ligamentsmerter endnu (men min mor forsikrer mig om at de nok skal komme ;-) Det lader til at det er MEGET forskelligt hvornår man får dem og hvor lang tid man har dem - og hvor ondt de gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

<3

Synes her i anden omgang at det er mere en murren end stikken. Nok fordi livmoderen har været spændt ud en gang

Og jo jeg er også fuld af gas - så siger jeg til kæresten "Du kan ta det!!" Han synes nu ikke det er så sjov igen

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

modesty skriver:

Jeg er 27+0 i dag og har ikke haft ligamentsmerter endnu (men min mor forsikrer mig om at de nok skal komme ;-) Det lader til at det er MEGET forskelligt hvornår man får dem og hvor lang tid man har dem - og hvor ondt de gør.

Det virker til det er meget forskelligt med de smerter

Anmeld

12. juli 2011

bremsop

Jeg har også en ømhed i underlivet. Føles lidt som om der ligger en sten ovenpå mig og trykker. Synes det er lidt forskelligt hvor ømt det er, jeg tog en lur i eftermiddags og det hjalp. Ellers er det ofte om aftenen det kommer....

Men jeg tænker at det vel bare er fordi der sker en masse indeni

Hvor langt er du henne? Ku se du skrev du testede positiv fredag....

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

bremsop skriver:

Jeg har også en ømhed i underlivet. Føles lidt som om der ligger en sten ovenpå mig og trykker. Synes det er lidt forskelligt hvor ømt det er, jeg tog en lur i eftermiddags og det hjalp. Ellers er det ofte om aftenen det kommer....

Men jeg tænker at det vel bare er fordi der sker en masse indeni

Hvor langt er du henne? Ku se du skrev du testede positiv fredag....

Jeg er 4+5 idag efter mine egne beregninger, skal til lægen fredag

Jeg tror også det er derfor,kan mærke det hele giver sig for at gøre plads, en rar følelse fordi man ved der sker noget og alligevel bliver jeg lidt nervøs for om alt er som det skal være.

Anmeld

12. juli 2011

bremsop

Ja det kan jeg godt forstå

Okay, jeg var bare oppe ved sekrætæren i dag og aflevere en urinprøve, og så skal jeg først til sygeplejeske og læge den 12 aug - synes bare der er lang tid til.....

Så er du sat til d. 15 marts??

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

bremsop skriver:

Ja det kan jeg godt forstå

Okay, jeg var bare oppe ved sekrætæren i dag og aflevere en urinprøve, og så skal jeg først til sygeplejeske og læge den 12 aug - synes bare der er lang tid til.....

Så er du sat til d. 15 marts??

14/3 har en cyklus på 2 dage Jeg har haft 2 Sa så der er lidt mere hold i mig. D 29 skal jeg scannes og glæder mig

Anmeld

12. juli 2011

bremsop

Cyklus på 2 dage? Det var sørme ikke meget

Spændende.... Dette er første gang, så er bare SÅ spændt men tænker at selvfølgelig skal det nok gå det hele. Det bliver jeg nødt til. Men hold op en masse tanker - men på den gode måde.....

Hvad har du ellers af symptomer?

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

bremsop skriver:

Cyklus på 2 dage? Det var sørme ikke meget

Spændende.... Dette er første gang, så er bare SÅ spændt men tænker at selvfølgelig skal det nok gå det hele. Det bliver jeg nødt til. Men hold op en masse tanker - men på den gode måde.....

Hvad har du ellers af symptomer?

haha sorry 27 dage. heldigvis ikke 2

Uha meget ømme bryster, tisser meget, er træt og har lidt små kvalme. dig

Anmeld

12. juli 2011

bremsop

Jamen mit underliv som bare er spændt/ømt og så nogle niv engang i mellem... Og så får jeg nogle gange nogle små dejlige fornemmelser, nærmest som om det kilder/klør lidt indvendigt, det er bare lige et par sek. og synes det er en dejlig følelse Ellers ja så tisser jeg vidst også mere end plejer (synes dog det var værre for nogle dage siden) og i sidste uge var jeg bare sulten KONSTANT og skulle bare have rigtig mad.

Derudover nyser jeg en del, jeg ved ikke om det skyldes græspollen, men synes det er helt vildt lige i tiden.... Og så blir jeg nemt forpustet...

Ja puha det var da egentlig mange ting lige pludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.