Dresscode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Chillien

Anonym skriver:

Nu skal vi snart til at skrive vores bryllupsinvitationer - så vil lige høre, er der nogen af jer herinde der har skrevet dresscode i?

Vi ser helst folk dukker op i pænt tøj, forstået som jakkesæt til de kære mænd og kjoler/nederdel m top til de smukke kvinder, men hvordan for man det lige skrevet på en pæn måde?

Vi har nogle på begge sider af familien som 'desværre' godt kan finde på at dukke op i jeans og en alm trøje til speciel anledninger, og det synes jeg ikke helt er okey (Smag og behag i know)

Og lige en anden ting, er der mon nogen der er friske på at dele lidt ud med ideer osv til hvad man kan skrive i selve invitationen? Vi får vores invitationer lavet helt specielt til os, men synes jeg mangler lidt inspiration til hvad man kan skrive.

"Vi ser helst folk dukker op i pænt tøj, forstået som jakkesæt til de kære mænd og kjoler/nederdel m top til de smukke kvinder?"

Det du skriver her er da meget passende... Det ville jeg ikk blive stødt over... Men nu ved jeg ikk hvor sarte folk er..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Chillien skriver:

"Vi ser helst folk dukker op i pænt tøj, forstået som jakkesæt til de kære mænd og kjoler/nederdel m top til de smukke kvinder?"

Det du skriver her er da meget passende... Det ville jeg ikk blive stødt over... Men nu ved jeg ikk hvor sarte folk er..?

Tja, nogen er mere end andre (Meget mere)

Anmeld

11. juli 2011

A.

Anonym skriver:

Fedt der er en der forstår præcis hvad jeg mener ! Jeg mangler virkelig bare en måde at få det sammen sat på.. Og helst snarest, da vi har bestilt invitationerne hos en og h*n kan først være færdige med dem sidst på året.. Så selvom der er 'længe' til den store dag føler jeg mig sku lidt presset lige på det punkt

tænker lige og så skriver jeg og hvis det går for lang tid så skriv bare brev på et tidspunkt går lige i tanke boks

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

tænker lige og så skriver jeg og hvis det går for lang tid så skriv bare brev på et tidspunkt går lige i tanke boks

Hehe tusind tak Har stadig 2-3 uger til at finde den helt rigtige tekst.. Troede nu ikke det skulle være stressende at planlægge et bryllup

Anmeld

11. juli 2011

A.

Anonym skriver:

Hehe tusind tak Har stadig 2-3 uger til at finde den helt rigtige tekst.. Troede nu ikke det skulle være stressende at planlægge et bryllup

haha jeg får grå hår kun ved tanken

Anmeld

11. juli 2011

Siljesmor

Jeg synes godt du kan skrive at folk gerne må komme i deres "pænere" tøj  men synes ikke man kan "forlange" at damerne SKAL komme i kjole el. nederdel, for der findes altså nogle som bare slet slet ikke er tilpas i dette outfitt... Så hellere selv lade dem definere hvad fint er, og vælge det som passer til deres stil og som de føler sig tilpas i   Men synes helt klart godt at du kan gøre opmærksom på at I gerne ser at folk kommer i deres "pæne" tøj - hvad pænt tøj så betyder, synes jeg I skal lade folk selv vurdere

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Siljesmor skriver:

Jeg synes godt du kan skrive at folk gerne må komme i deres "pænere" tøj  men synes ikke man kan "forlange" at damerne SKAL komme i kjole el. nederdel, for der findes altså nogle som bare slet slet ikke er tilpas i dette outfitt... Så hellere selv lade dem definere hvad fint er, og vælge det som passer til deres stil og som de føler sig tilpas i   Men synes helt klart godt at du kan gøre opmærksom på at I gerne ser at folk kommer i deres "pæne" tøj - hvad pænt tøj så betyder, synes jeg I skal lade folk selv vurdere

Kjole - spinder vel fra tunika til sommerkjole til en finere fest kjole? Ville ikke have noget imod en pæn tunika med leggins.. Smykker, håer og hvad kvinder ellers nu går meget op tager jo en stor del af prisen når man ser pæn ud

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

haha jeg får grå hår kun ved tanken

Gad vide om manden min har fået bryllupsfeber så, han er begyndt på de hvide hår

Anmeld

11. juli 2011

A.

Anonym skriver:

Gad vide om manden min har fået bryllupsfeber så, han er begyndt på de hvide hår

sikkert først når han få regning  hehe

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

sikkert først når han få regning  hehe

Hehehe, ej har nu et bugdet og det skal bare holdes - og så langt så godt

Kjole, invitationer, bordkort koster os intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.