Dresscode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Anonym trådstarter

cnmigo skriver:

Dresscode - til vores bryllup skrev jeg en lille dresscode; pænt "glad" tøj og jakkesæt til mændene.

Vores bryllup var så lidt hemmeligt, så derfor en lidt kringlet dresscode.

Men næste år hvor vi skal holde 30+30 års fødselsdag kommer der en dresscode som hedder "galla" og jakkesæt/smoking til mændene.

Det er os som betaler hele gildet og vi vil selv have "det store skrud" på - så vil vi sandelig også være med til at "bestemme" at gæsterne skal se bare en smule fine ud 

Hehe, se det forstår jeg virkelig godt! Synes måske det er nemmere at lave 'temaer' til fødselsdage, og jeg ved da også hvad jeg godt kunne tænke mig når jeg bliver 30

Jeg kan huske det sidste bryllup jeg var til, der var der dresscode på; intet hvidt, intet sort, kjole til damerne med dansesko og jakkesæt med de pæne sko fra skabet til herrene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Risen

Her var den om det praktiske (den med stavefejl)

Praktisk Information 
Kastning af ris eller andet ”kasteskyts” er  ikke tilladt hverken inde i kirken eller uden for kirken. Vi har derfor arrangeret sæbebobler til jer.

Påklædning

- Rasmus kommer i top lækkert gråt jakkesæt. Maria vælger nok en lang kjole af en art - muligvis i en hvid nuance 
Så vi beder blot vore gæster om at finde deres festligste skrud frem, og tage danseskoene på! 

Ønsker

– Tænk vi kan sige i en alder af 21 og 24 at vi er familien der har alt! – Undtagen penge til en romantisk bryllupsrejse.

Info & kontakter  

Taler, sange m.m

- kan oplyses til vores Toastmaster tim  på tlf. .........

Su.

-         Senest den 01/08-2011 på

tlf. ............. eller .............

Overnatning

– Hvis du/I har behov for overnatning kan vi hjælpe dig med at få et værelse på marriott Hotel, tæt ved festlokalet. Kontakt os da hurtigst muligt.

Anmeld

11. juli 2011

Risen

Vi har prøvet at lave det lidt anderledes og sjovt.. Og det har da virket, vi har fået rigtig god feedback på invitationerne

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

ja men selvfølgeligt er det ok at srive at i forventer folk i gala tøj eller det i nu ønsker,det er jeres dag og vil da også være ked af det hvis nogen dukkede op i jeans til min bryllup ikke fedt at har flotte billeder fra bryllypet hvor 5 har jeans på,7 har kjoler 10 noget helt andet så jeg synes at du skal skrive at i forventer at folk kommer i gala tøj eller.... det gør vi i hvertfaldt her

Fedt der er en der forstår præcis hvad jeg mener ! Jeg mangler virkelig bare en måde at få det sammen sat på.. Og helst snarest, da vi har bestilt invitationerne hos en og h*n kan først være færdige med dem sidst på året.. Så selvom der er 'længe' til den store dag føler jeg mig sku lidt presset lige på det punkt

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Her var den om det praktiske (den med stavefejl)

Praktisk Information 
Kastning af ris eller andet ”kasteskyts” er  ikke tilladt hverken inde i kirken eller uden for kirken. Vi har derfor arrangeret sæbebobler til jer.

Påklædning

- Rasmus kommer i top lækkert gråt jakkesæt. Maria vælger nok en lang kjole af en art - muligvis i en hvid nuance 
Så vi beder blot vore gæster om at finde deres festligste skrud frem, og tage danseskoene på! 

Ønsker

– Tænk vi kan sige i en alder af 21 og 24 at vi er familien der har alt! – Undtagen penge til en romantisk bryllupsrejse.

Info & kontakter  

Taler, sange m.m

- kan oplyses til vores Toastmaster tim  på tlf. .........

Su.

-         Senest den 01/08-2011 på

tlf. ............. eller .............

Overnatning

– Hvis du/I har behov for overnatning kan vi hjælpe dig med at få et værelse på marriott Hotel, tæt ved festlokalet. Kontakt os da hurtigst muligt.

Hvor er den fed! Virkelig godt fundet på! Det er sådan en stil vi meget gerne vil frem til

Må ærligt indrømme jeg synes de der helt købe færdige invitationer er møg hammerende kedelig - og brugt af så mange

Anmeld

11. juli 2011

Risen

Anonym skriver:

Hvor er den fed! Virkelig godt fundet på! Det er sådan en stil vi meget gerne vil frem til

Må ærligt indrømme jeg synes de der helt købe færdige invitationer er møg hammerende kedelig - og brugt af så mange

Ja har det på samme måde.. Men er også en rimelig kreativ pige, så har lavet alt selv.. Fra invitationer til brudebuket.. Elsker det der lidt mere personlige ..

Hvornår skal i giftes? - Hvis man må spørge 

Anmeld

11. juli 2011

Chillien

Anonym skriver:

Helt samme holdning min kære halvdel har Vil dog ikke skrive det så 'groft' men synes det er lidt svært at få det skrevet ned uden det lyder sådan.

Er fuldstænding ordforladt med hvordan det kan skrives ind - vi har overvejet at skrive det som en digt eller lign, men blaaah

Jamn hvis i bare nævner det kort og uden så meget andet, så står det der og så kan folk spørge hvis de er i tvivl.. Det ville jeg gøre..

Noget a la "Vi beder jer tage jeres pæne festtøj på, så vi kan se godt ud på billederne sammen" Eller sådan noget...

Og er der så nogle gæster der virkelig bare ikke kan tåle at tage fint tøj på, så ringer de vel og snakker med jer om det og i finder ud af noget sammen, som i begge kan leve med..

Anmeld

11. juli 2011

raca

jeg syntes det er ufint og pålægge folk hvad tøj de skal tage på...

det er vel ikke personens tøj man ønsker at se.. men personene bag tøjet..

det andet virker for mig meget facade agtigt.. kom vi i scenesætter et bryllup og i er statister til VORES dag

og ikke et hey vi er glade for hinannen og vil gerne fjere det sammen med jer, forde i betyder noget for os...

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Ja har det på samme måde.. Men er også en rimelig kreativ pige, så har lavet alt selv.. Fra invitationer til brudebuket.. Elsker det der lidt mere personlige ..

Hvornår skal i giftes? - Hvis man må spørge 

Du må gerne spørger, men kan desværre ikke give dig den rigtige dato, da jeg ved der er nogle der læser med herinde, som ikke skal vide alt for meget for det dumper ind af døren

Vi skal giftes i det første halvår næste år.

Jeg har selv en finger med i alt der skal laves til den store dag - og har brugt dage og dage og lidt flere dage på at finde lige den invitations vi vil have Har fået lavet, tror 50-60 forskellige stile, former, farver osv før vi valgte

Selvom det ikke skal være en vildt og voldsomt bryllup, så skal alt være som jeg har drømt om - regner kun med det skal være denne ene gang

Anmeld

11. juli 2011

Malene76

Monica P skriver:

vi har selv lige sendt bryllupsinvitationer ud og vi har slet ikke skrevet noget om dresscode, syntes helt ærligt ikke vi skal bestemme hvad vores gæster har på af tøj.

Det er ikke tøjet der betyder noget for os, det er mennesket inde under tøjet :-)

men håber i får et dejligt bryllup

Monica

Jeg kunne ikke være mere enig. Vi blev gift sidste sommer og vi skrev ingen krav om påklædning. Det er ikke det der er vigtigt. Folk skulle komme til fest i det tøj de havde det godt i og feste sammen med os. De skulle ikke presses ud i en tøjstil som slet ikke var dem.

MVH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.