Ville i få foretaget en operation hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Hvem?

Jeg kan absolut ik se hva der sku være galt med din næse, så jeg har helt klart stemt nej, hva nu hvis du slet ikke bryder dig om den du får???

Syntes du er meget køn som du ser ud på de billeder du har lagt ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

MorDk

Bestemt nej...!

Jeg sys overhovedet ikke din næse er grim ... Men det er jo dig der har det dårligt med den... og jeg kan godt følge dig i... følelsen af at man ikke er tilfreds...! Hvis du får den opr. skal det være for DIN skyld og ingen andres. Igen: Din næse ser normal ud og passer til dig...

/MorDk

Anmeld

11. juli 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Jeres næse så sådan her ud

HAr ikke så mange billeder i profil.. hader det Og overvejer næseoperation, selvom det er mega dyrt...

Synes, fra min vinkel, at din næse ser fin ud!!!

Anmeld

11. juli 2011

Sabina

Anonym skriver:

Jeres næse så sådan her ud

HAr ikke så mange billeder i profil.. hader det Og overvejer næseoperation, selvom det er mega dyrt...

På de to billeder du har lagt ud, kan jeg ikke se din næse rigtigt. Det ligner da ikke at den fejler noget som helst..
Men valget er jo selvfølgelig dit. Hvis der er noget ved mig selv, som jeg er utilfreds med, og at jeg ved jeg kan gøre noget, for at gøre det bedre, og mere tilfreds, så vil jeg helt klart gøre det ...

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar.... skønt at folk vil tage sig tid til at svare

Og positive svar - må sige jeg er overrasket

Men husker folk at se de billeder der er længere nede i tråden..l.??? De første to er lidt svære at se ordentlig, det ene er taget fra langt fra.... og det andet er også svært at se rigtigt...

Anmeld

13. juli 2011

Cesse

...også på de to sidste billeder er din næsen fin og passer helt fint i ansigtet. Jeg synes ikke du behøver nogen operation, men det er jo forskelligt hvordan andre ser dig og hvordan du ser gør... ens eget billede af en selv er ofte meget forskelligt fra andres synspunkt.

Er du ked af næsen må du jo overveje det -bare husk at du ikke nødvendigvis vil elske den nye heller.

Jeg synes dog absolut ikke du skal gøre det. du er smuk som du er

Anmeld

13. juli 2011

SussieThyssen

Ja undskyld..men jeg kan OVERHOVEDET se der er noget galt med din næse..så skulle du da se min...du kan sikkert finde et par billeder på min profil..og jeg har da aldrig syntes at min var for stor

Umiddelbart har du det man kalder en klassik næse..og det er da flot.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. juli 2011

MLT

Jeg har set næser der var værre

Anmeld

13. juli 2011

Sakris

Jeg synes altså du er smuk som du er! Kan slet ikke se hvad der er galt med din næse. Jeg synes også jeg har en stor næse og jeg har også et bump på midten. Men tror mere jeg selv ser det end nogle andre. Sådan ser jeg nu engang bare ud! 

På den anden side, hvis en næseoperation kan gøre dig lykkelig, så go for it. Måske du bare skal starte med at arbejde med dit indre jeg først, så du kan få dig noget selvtillid. Udfra billederne har du ikke grund til andet (har set dem senere i tråden!). Så op på hesten min pige og kig i spejlet igen. Du er rigtig smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.