Ville i få foretaget en operation hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Personligt nej. Synes du har en normal pæn næse.

-og jeg er ikke imod det eller noget. Regner selv med at skulle ha´fixet min, når jeg er færdig med mit andet operationsforløb halløj...

Hvad er du opereret for da? Og må jeg se din næse Siden du ku tænke dig at få den #ordnet"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Bom

Hva synes du der er galt med din næse??

Jeg ville ikke få den opereret, din næse ligner nemlig min, og jeg er glad for min..

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hva synes du der er galt med din næse??

Jeg ville ikke få den opereret, din næse ligner nemlig min, og jeg er glad for min..

For "lang" + en "bule på næsen" Synes ikke din næse ser sådan ud?

Tror bare jeg har set mig  temmelig sur på den for tiden Ser et program i tv om næseoperationer, og hører hvor glad folk bliver for det efterfølgende.. MEeeeeeen selve operationen ser ikke særlig behagelig ud, og tænk hvis noget går galt og den bliver endnu grimmere

Ved sgu ikke om jeg tør... (eller har råd...) men py... overvejer det nu kraftigt indimellem!

Anmeld

10. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Jeres næse så sådan her ud

HAr ikke så mange billeder i profil.. hader det Og overvejer næseoperation, selvom det er mega dyrt...

Helt ærligt, så kan jeg ikke se, der skulle være noget "galt" med din næse

Men samtidig har jeg stemt andet, da jeg helt sikkert er af den mening, at hvis det kan gøre dig lykkelig, at få gjort noget ved det, så skal du gøre det.

Men som udefra at se din næse, så syntes jeg ikke der er noget "ivejen med den"

Men igen, det er dig der skal leve med den og være tilfreds. Så hvis du valgte at gøre noget ved den, så ville jeg sagtens kunne forstå dig, hvis du selv følte det gjorde dig bedre tilpas

*CAmilla 28+4

Anmeld

10. juli 2011

Noneother

Anonym skriver:

Hvad er du opereret for da? Og må jeg se din næse Siden du ku tænke dig at få den #ordnet"?

Jeg har ikke lige nogen billeder af den. Den er bare sådan for spids i det, og harmonere ikke rigtig.

Jeg er ikke opereret, men jeg skal her om 2 år. (og 2 et halvt år på venteliste indtil videre )  -Ikke noget jeg selv har valgt, min kæbe er "under udviklet" hedder det vist nok.

Det ville jo være skørt først at få næsen til at passe, og så få den anden nødvendige operation, for at finde ud af at næsen så ikke passer længere  -og om igen!

Jeg synes selv at din næse ser ud til at passe fint til dig, MEN hvis du er utilfreds sker der jo ikke noget ved at tage en konsultation på en klinik. De er gratis mange steder, og de vil kunne gi´dig et realistisk billede af hvordan den ellers ville kunne se ud. Nu skal jeg ikke lyde som fortaler for kirurgi, men det er jo et forholdsvis lille indgreb. Man skal bare være 100% sikker i sin sag, for de kan jo ikke lave den "tilbage" igen.

Anmeld

10. juli 2011

baby012

ikke ud fra de her billeder nej syns ikke den ser stor ud på dem, du har ikke nogen der viser det bedre ?? 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

ikke ud fra de her billeder nej syns ikke den ser stor ud på dem, du har ikke nogen der viser det bedre ?? 

længere nede i tråden er der nogle flere billeder...  ved ikke om du har set dem...

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jeg har ikke lige nogen billeder af den. Den er bare sådan for spids i det, og harmonere ikke rigtig.

Jeg er ikke opereret, men jeg skal her om 2 år. (og 2 et halvt år på venteliste indtil videre )  -Ikke noget jeg selv har valgt, min kæbe er "under udviklet" hedder det vist nok.

Det ville jo være skørt først at få næsen til at passe, og så få den anden nødvendige operation, for at finde ud af at næsen så ikke passer længere  -og om igen!

Jeg synes selv at din næse ser ud til at passe fint til dig, MEN hvis du er utilfreds sker der jo ikke noget ved at tage en konsultation på en klinik. De er gratis mange steder, og de vil kunne gi´dig et realistisk billede af hvordan den ellers ville kunne se ud. Nu skal jeg ikke lyde som fortaler for kirurgi, men det er jo et forholdsvis lille indgreb. Man skal bare være 100% sikker i sin sag, for de kan jo ikke lave den "tilbage" igen.

tror bare jeg også er mega bange for narkose osv

Hold da op der er godt nok lang ventetid!! 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Helt ærligt, så kan jeg ikke se, der skulle være noget "galt" med din næse

Men samtidig har jeg stemt andet, da jeg helt sikkert er af den mening, at hvis det kan gøre dig lykkelig, at få gjort noget ved det, så skal du gøre det.

Men som udefra at se din næse, så syntes jeg ikke der er noget "ivejen med den"

Men igen, det er dig der skal leve med den og være tilfreds. Så hvis du valgte at gøre noget ved den, så ville jeg sagtens kunne forstå dig, hvis du selv følte det gjorde dig bedre tilpas

*CAmilla 28+4

Tak.. Der er billeder længere nede i tråden som viser næsen lidt tydeligere

Anmeld

10. juli 2011

baby012

Anonym skriver:

længere nede i tråden er der nogle flere billeder...  ved ikke om du har set dem...

jo det har jeg, men fra siden ser den altså helt almindelig ud det er ikke slemt nok til at jeg ville få en operation .. men man skal samtidig heller ikke rende rundt med noget man ikke bryder sig om hvis man har muligheden for at få det ændret .. 

men jeg syns den ser fin ud på billederne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.