Ville i få foretaget en operation hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Det står lige her http://www.sundhedslex.dk/naeseoperation.htm Altså det med narkosen.

Nej altså. skulle jeg ha´en nu så ville den lille jo max være 1½ når jeg skulle opereres. -og hvordan forklare man en på den størrelse at h*n ikke kan komme i nærheden af mor i ca. 4-6 uger? og efterfølgende ikke må ramme ansigtet voldsomt i ca. ½ år. Det synes jeg ville være synd for barnet. Det er sådan noget skrøbeligt noget hvor man skal sidde op og sove den 1. måned, spise gennem sugerør og sådan.

Det lyder meget omfattende... Kan sagtens følge dig... Kan man ikke forklare små børn og bliver vanvittig hårdt i tiden efter!

Ønsker dig held og lykke med operationen Og håber jeg får "accepteret" min næse med tiden... så jeg slipper for smertehelvede mm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Bom

Anonym skriver:

Jeg har også arvet min næse fra min far Og han er nu en fantastisk mand selvom han har en bule på næsen

Du har faktisk ret.. vores næser ligner lidt hinanden...

Og ja de operationer er skrækkelige at se på

Hmm må arbejde på at acceptere den forbandede næse som den er

Tror bare du skal tænke på, at der er andre der har meget grimmere næser end os... Jeg ser mange mennesker igennem mit arbejde, og hold da op jeg har set mange STORE næser, specielt mænds...

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Tror bare du skal tænke på, at der er andre der har meget grimmere næser end os... Jeg ser mange mennesker igennem mit arbejde, og hold da op jeg har set mange STORE næser, specielt mænds...

Hehe jaa... jeg har meget ofte fokus på folks næser når jeg går rundt ude blandt folk Skørt I know... Men sådan er det når man har fokus på noget på én selv.. ligesom hvis man er gravid, ser man gravide overalt osv

Men ja det er ligesom om det er mere "acceptabelt" at mænd har store næser?? Jeg synes ikke en mand behøver være grim pga en stor næse, hvorimod jeg ofte synes piger med store næser ikke er så pæne..

(synes IKKE du er grim pga din næse, overhovedet)

Anmeld

10. juli 2011

Noneother

Anonym skriver:

Det lyder meget omfattende... Kan sagtens følge dig... Kan man ikke forklare små børn og bliver vanvittig hårdt i tiden efter!

Ønsker dig held og lykke med operationen Og håber jeg får "accepteret" min næse med tiden... så jeg slipper for smertehelvede mm.

Igen. Hvad jeg har forstået så er det ikke SÅ smertefuldt endda. Jo det kommer da til at gøre nas, men ikke sådan virkelig super uudholdeligt nas.  Det er det værd, hvis man virkelig er ked af sin næse!
men jeg håber da osse at du kan slå dig til tåls med din egen. (Det ville jo generelt være det bedste hvis alle bare gjorde det)

Og jo tak. Jeg håber osse den kommer til at gå godt, når det endelig bli´r min tur.  -Det eneste der er ærgeligt er at jeg allerede er super skruk igen. men hver ting til sin tid ikk´..

Anmeld

10. juli 2011

baby012

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forestille mig.. at man ikke føler man er sig selv efter en operation i ansigtet....

Også tiden lige derefter.. smertefuldt og man ligner et fjols der er hævet op i ansigtet, ens børn skal "passe på" osv osv... Pyhaaaaa må tage det op til overvejelse igen igen... Tak for dit svar

håber du kunne bruge bare lidt af det og held og lykke med det fremover . 

Anmeld

10. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Efter det, jeg kan se på billederne, ville jeg overhovedet ikke overveje, at der skulle være noget "galt" med din næse, hvis du ikke havde spurgt her - og jeg kan stadig ikke se det. Jeg synes slet ikke, den er "bemærkelsesværdig", og efter min mening ville det være tosset at lægge sig under kniven pga. den.

Jeg synes, du ser sød og pæn og slank og glad ud

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Efter det, jeg kan se på billederne, ville jeg overhovedet ikke overveje, at der skulle være noget "galt" med din næse, hvis du ikke havde spurgt her - og jeg kan stadig ikke se det. Jeg synes slet ikke, den er "bemærkelsesværdig", og efter min mening ville det være tosset at lægge sig under kniven pga. den.

Tusind tak

Det varmer med sådan nogle ord...

Anmeld

10. juli 2011

Lullaby

Mor og meget mere skriver:

Enig

Anmeld

11. juli 2011

aarhusmor

Men du har jo en flot næse, det ville da være frygtelig synd at ændre på den!

Anmeld

11. juli 2011

JustAnotherName

Jeres næse så sådan her ud

HAr ikke så mange billeder i profil.. hader det Og overvejer næseoperation, selvom det er mega dyrt...

Jeg kan virkelig ikke se, hvad problemet er??
Din næse er da temmelig "helt almindelig"!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.