Ville i få foretaget en operation hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Noneother

Anonym skriver:

tror bare jeg også er mega bange for narkose osv

Hold da op der er godt nok lang ventetid!! 

Mener faktisk ikke de ligger folk i fuld narkose under en næseop, med mindre de specifikt ønsker det. Det er som regel lokalbedøvelse.

-og ja der er lang ventetid, fordi de kun laver min op på rigshospitalet. Det er hammer surt! Vil jo gerne ha´det overstået, så jeg kan få nogle flere unger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jo det har jeg, men fra siden ser den altså helt almindelig ud det er ikke slemt nok til at jeg ville få en operation .. men man skal samtidig heller ikke rende rundt med noget man ikke bryder sig om hvis man har muligheden for at få det ændret .. 

men jeg syns den ser fin ud på billederne 

Tak...

betyder meget når folk siger sådan.. Min kæreste prøver også at overbevise mig om den ikke er slem... Men jeg føler mig nogle gange som de grimme fra "Hals store kærlighed"

men spørgsmålet er så om "mit had til den" er stort nok til at jeg tør komme i narkose mm. for at få den mindre

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Mener faktisk ikke de ligger folk i fuld narkose under en næseop, med mindre de specifikt ønsker det. Det er som regel lokalbedøvelse.

-og ja der er lang ventetid, fordi de kun laver min op på rigshospitalet. Det er hammer surt! Vil jo gerne ha´det overstået, så jeg kan få nogle flere unger  

De operationer jeg har set på tv (discovery) det foregår i fuld narkose, og synes det ser temmelig voldsomt ud faktisk

Men tilgengæld bliver alle glade for det efterfølgende... tvivler på det kan gøres uden fuld narkose...

Kan du ikke få flere børn før den operation da? spørger måske dumt

Anmeld

10. juli 2011

BinaMor

jeg sys du har en pæn næse. ja jeg blir helt flov over min når du sys din er grim hehe. min er stor. din er bare. alm og fin mon du skal lede om der er noget galt indeni? måske du så underbevidst har kastet selvtilliden ud på næsen? for tror du ser noget andet end vi ser

Anmeld

10. juli 2011

Bom

Anonym skriver:

For "lang" + en "bule på næsen" Synes ikke din næse ser sådan ud?

Tror bare jeg har set mig  temmelig sur på den for tiden Ser et program i tv om næseoperationer, og hører hvor glad folk bliver for det efterfølgende.. MEeeeeeen selve operationen ser ikke særlig behagelig ud, og tænk hvis noget går galt og den bliver endnu grimmere

Ved sgu ikke om jeg tør... (eller har råd...) men py... overvejer det nu kraftigt indimellem!

Fandt lige et andet billede hvor man nok bedre kan se min næse, den har også den der lille bump, det er faktisk en jeg har arvet efter min far.. Og er sku lidt stolt af den..

Jeg har også set de der programmer i fjernsynet, puha det skulle jeg ikke nyde noget af, man må føle bagefter at man er blevet kørt over af en stor trummel..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2011

baby012

Anonym skriver:

Tak...

betyder meget når folk siger sådan.. Min kæreste prøver også at overbevise mig om den ikke er slem... Men jeg føler mig nogle gange som de grimme fra "Hals store kærlighed"

men spørgsmålet er så om "mit had til den" er stort nok til at jeg tør komme i narkose mm. for at få den mindre

det er jo noget du skal gøre op med dig selv, det er kun din beslutning  

kender bare et par stykker som har fået en operation i ansigtet, som slet ikke kunne kende sig selv bagefter og stadig har lidt svært ved at se sig selv i spejlet fordi at de nu føler at der ligesom mangler noget a dem nemlig det der gjorde dem spicielle(staves)  

- bare tænk dig godt om og så skal du nok nå frem til det resultat der er det bedste for DIG 

Anmeld

10. juli 2011

Noneother

Anonym skriver:

De operationer jeg har set på tv (discovery) det foregår i fuld narkose, og synes det ser temmelig voldsomt ud faktisk

Men tilgengæld bliver alle glade for det efterfølgende... tvivler på det kan gøres uden fuld narkose...

Kan du ikke få flere børn før den operation da? spørger måske dumt

Det står lige her http://www.sundhedslex.dk/naeseoperation.htm Altså det med narkosen.

Nej altså. skulle jeg ha´en nu så ville den lille jo max være 1½ når jeg skulle opereres. -og hvordan forklare man en på den størrelse at h*n ikke kan komme i nærheden af mor i ca. 4-6 uger? og efterfølgende ikke må ramme ansigtet voldsomt i ca. ½ år. Det synes jeg ville være synd for barnet. Det er sådan noget skrøbeligt noget hvor man skal sidde op og sove den 1. måned, spise gennem sugerør og sådan.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

jeg sys du har en pæn næse. ja jeg blir helt flov over min når du sys din er grim hehe. min er stor. din er bare. alm og fin mon du skal lede om der er noget galt indeni? måske du så underbevidst har kastet selvtilliden ud på næsen? for tror du ser noget andet end vi ser

Ingen tvivl om jeg ikke er fyldt op med selvtillid Men hvad det skyldes ved jeg ikke... Måske drilleri som lille.. (ikke mobning og egentlig aldrig nogen der har nævnt min næse) men var alligevel ikke den med det smarteste tøj og hår i folkeskolen

Men føler nu heller ikke jeg har totalt lavt selvværd/selvtillid...

Min næse har bare generet mig laaang tid.. For synes jeg har et Ok udseende, hvis man ser bort fra næsen

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Fandt lige et andet billede hvor man nok bedre kan se min næse, den har også den der lille bump, det er faktisk en jeg har arvet efter min far.. Og er sku lidt stolt af den..

Jeg har også set de der programmer i fjernsynet, puha det skulle jeg ikke nyde noget af, man må føle bagefter at man er blevet kørt over af en stor trummel..

Jeg har også arvet min næse fra min far Og han er nu en fantastisk mand selvom han har en bule på næsen

Du har faktisk ret.. vores næser ligner lidt hinanden...

Og ja de operationer er skrækkelige at se på

Hmm må arbejde på at acceptere den forbandede næse som den er

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

det er jo noget du skal gøre op med dig selv, det er kun din beslutning  

kender bare et par stykker som har fået en operation i ansigtet, som slet ikke kunne kende sig selv bagefter og stadig har lidt svært ved at se sig selv i spejlet fordi at de nu føler at der ligesom mangler noget a dem nemlig det der gjorde dem spicielle(staves)  

- bare tænk dig godt om og så skal du nok nå frem til det resultat der er det bedste for DIG 

Det kan jeg godt forestille mig.. at man ikke føler man er sig selv efter en operation i ansigtet....

Også tiden lige derefter.. smertefuldt og man ligner et fjols der er hævet op i ansigtet, ens børn skal "passe på" osv osv... Pyhaaaaa må tage det op til overvejelse igen igen... Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.