Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
puuuha får helt ondt i maven på jeres vegne, håber det løser sig til det bedste, ville ikke lige suse forbi uden at sende varme tanker til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
komodo skriver: puuuha får helt ondt i maven på jeres vegne, håber det løser sig til det bedste, ville ikke lige suse forbi uden at sende varme tanker til jer alle
mangler ord hvor er det dog trist. jeg krydser alt hvad jeg kan for din søster, og sender hende mine varmeste tanker
Alle positive tanker til babypigen og din søster.
Puha Er jeg virkelig ked af at høre! Håber virkelig at lillepigen klarer den!
Åh nej altså. Håber på det bedste, og krydser alt hvad jeg kan for at det går godt med den lille i maven!
Der bliver krydset herfra for at det går baby og din søster helt ok
til dig
Jeg sender jer en masse tanker i håb om din søster lille baby inde i maven får det bedre og sender en masse krammer
Anonym skriver: Hun har ikke smerter eller noget, udover maven - og der har hun tilgengæld MEGET ondt
Hun har ikke smerter eller noget, udover maven - og der har hun tilgengæld MEGET ondt
Hvor er det forfærdeligt.
Du må meget gerne komme med en (forhåbentlig positiv) update på et tidspunkt
Puha..!!!! Sender lige en MASSE positive tanker afsted til din kære søster og lillepigen.. håber alt blir bedre og søster og lillepigen klarer den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128