En masse tanker til min søster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

linefun

Ej, hvor forfærdeligt.. Sender en masse tanker og håber alt godt for din søster og baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Frk.Munk

Anonym skriver:

Skriver som anonym da jeg syntes det er yderst tragisk!!

Min søster er idag blevet påkørt af en bil, hvilket har resulteret i at hun har fået en blodansamling i og omkring livmoderen - hvilket betyder at der er et stort tryk inde hos lillepigen og hun måske derfor ikke overlever det!!!
Hun er næsten halvvejs i sin graviditet - KÆMP babygirl, KÆMP!!

De kan først se hvordan lillepigen har det, når blødningerne er stoppet, men pt. har hun det rigtig skidt inde i maven. Håber SÅ meget på en god nyhed!!

Bare et tude indlæg herfra!

Åh hvor er det forfærdentligt - jeg sender også varme tanker afsted til jers familie...... Det en hård tid, men i kommer igennem det! KNUS

Anmeld

10. juli 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Min søster er idag blevet påkørt af en bil, hvilket har resulteret i at hun har fået en blodansamling i og omkring livmoderen - hvilket betyder at der er et stort tryk inde hos lillepigen og hun måske derfor ikke overlever det!!!

De kan først se hvordan lillepigen har det, når blødningerne er stoppet, men pt. har hun det rigtig skidt inde i maven. Håber SÅ meget på en god nyhed!!

Tanker til din søster!

Anmeld

10. juli 2011

aarhusmor

Håber den lille klarer det. Tankerne går til din søster

Anmeld

10. juli 2011

2721

og håber det bedst. Mine tanker går til jer alle.

Anmeld

10. juli 2011

CmarianN

Anonym skriver:

1000 x'er for at lillepigen klarer sig!!!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx osv.

Anmeld

10. juli 2011

musse1

mine tanker går til jer alle, håber lille pigen klarer det.

Anmeld

10. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

åh nej hvor tragisk. jeg tænker også på hende og  fingre. hvor er det forfærdeligt..... 

kram herfra..  

Anmeld

10. juli 2011

Kofoed.

Håber lillepigen klare sig

Må man spørge, hvad der skete?

Anmeld

10. juli 2011

Nessie

Åh hvor er det forfærdeligt. Sender en masse positive tanker afsted, og håber at lillepigen klarer det.

Jeg går ud fra at der er meget fokus på den lille, men når din søster er blevet påkørt, er der så nogen der har været opmærksom på hendes nakke? Hvis hun har ondt, skal hun have is på med det samme, for at mindske risikoen for piskesmæld. Det gør de desværre ikke på sygehusene, men det er det eneste der kan hjælpe

Håber det bedste for dem begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.