En masse tanker til min søster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tak, hvor er du sød

Kender desværre til at miste i 21. uge, dog har jeg stadig tvillingen at glæde mig til og det ligesom holder mig kørende. Så har har ide om, hvor stor en smerte hun skal igennem, hvis det går galt og det er ikke noget nogen bør skulle opleve, så derfor håber jeg, at det går dem begge det godt. Og bliver da glad, hvor en (uanset hvem) for deres større ønske opfyldt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Kender desværre til at miste i 21. uge, dog har jeg stadig tvillingen at glæde mig til og det ligesom holder mig kørende. Så har har ide om, hvor stor en smerte hun skal igennem, hvis det går galt og det er ikke noget nogen bør skulle opleve, så derfor håber jeg, at det går dem begge det godt. Og bliver da glad, hvor en (uanset hvem) for deres større ønske opfyldt.  

Puha, det lyder godt nok heller ikke rart
Ved de hvad h*n fejlede?
Ja kunne godt forestille mig at det er "lettere" at komme "videre" når der stadig er en glæde ved tvillingen som klarede den

Ej sender dig de varmeste 'ere!!

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Puha, det lyder godt nok heller ikke rart
Ved de hvad h*n fejlede?
Ja kunne godt forestille mig at det er "lettere" at komme "videre" når der stadig er en glæde ved tvillingen som klarede den

Ej sender dig de varmeste 'ere!!

Det vides ikke, men lægerne tror det er en kromoson fejl eller hjertefejl hun havde og derfor ville hun nok ikke havde kunne overleve udenfor maven, desværre. Men hendes søster er super aktiv derinde for tiden og det varmer da bestemt meget.

Mange tak Men nu ved du hvorfor du skal huske at updatere, hehe. Homonel kvinde på den anden side af skræmmen

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Det vides ikke, men lægerne tror det er en kromoson fejl eller hjertefejl hun havde og derfor ville hun nok ikke havde kunne overleve udenfor maven, desværre. Men hendes søster er super aktiv derinde for tiden og det varmer da bestemt meget.

Mange tak Men nu ved du hvorfor du skal huske at updatere, hehe. Homonel kvinde på den anden side af skræmmen

Føler med Jer
Håber ikke jeg går for dybt nu, ellers må du lige sige fra. Skulle du føde den tvilling der gav op eller hvordan foregår det når det er tvillinger og den ene ikke klarer det?

Ja kan godt forstå du gerne vil opdateres
Gør det også ligeså snart jeg ved noget nyt i "sagen"

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Føler med Jer
Håber ikke jeg går for dybt nu, ellers må du lige sige fra. Skulle du føde den tvilling der gav op eller hvordan foregår det når det er tvillinger og den ene ikke klarer det?

Ja kan godt forstå du gerne vil opdateres
Gør det også ligeså snart jeg ved noget nyt i "sagen"

Jeg bærer stadig dem begge, føder man den ene, kommer den anden altid med lige efter, så det er også derfor, at man ikke ved, hvad hun fejlede.

Håber jeg først høre noget i start august

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jeg bærer stadig dem begge, føder man den ene, kommer den anden altid med lige efter, så det er også derfor, at man ikke ved, hvad hun fejlede.

Håber jeg først høre noget i start august

Nååh okay, men "forsvinder" fosteret ikke når der jo ikke er liv osv.? Tænker på om fosteret ikke (syntes det ord er så ubehageligt ifbm. mennesker) i forrådnelse?

Håber heller ikke jeg skal opdatere før starten af august, jo kun hvis det er noget godt

Anmeld

13. juli 2011

Dreamer1987

Anonym skriver:

Skriver som anonym da jeg syntes det er yderst tragisk!!

Min søster er idag blevet påkørt af en bil, hvilket har resulteret i at hun har fået en blodansamling i og omkring livmoderen - hvilket betyder at der er et stort tryk inde hos lillepigen og hun måske derfor ikke overlever det!!!
Hun er næsten halvvejs i sin graviditet - KÆMP babygirl, KÆMP!!

De kan først se hvordan lillepigen har det, når blødningerne er stoppet, men pt. har hun det rigtig skidt inde i maven. Håber SÅ meget på en god nyhed!!

Bare et tude indlæg herfra!

Jeg håber og ønsker det bedste for din søster og lillepigen inde i maven

Hun må bare kæmpe derinde.

Et lille klem herfra og de bedste tanker

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Nååh okay, men "forsvinder" fosteret ikke når der jo ikke er liv osv.? Tænker på om fosteret ikke (syntes det ord er så ubehageligt ifbm. mennesker) i forrådnelse?

Håber heller ikke jeg skal opdatere før starten af august, jo kun hvis det er noget godt

mummifisere er mere passende. Men knoglerne kan ikke nedbrydes så hurtigt, så knogler, hud og moderkage vil være der til den tid, men (er til scanning hver 2 uge) hun er næsten udtørret nu og helt deform og søsteren fylder godt efterhånden, så det hjælper ikke rigtig på hendes "former". Ja det er meget brutalt og uhumant. Men mon ikke den raske tvilling er det hele værd.

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Dreamer1987 skriver:

Der er kommet denne update idag  :

NY UPDATE!!!

Min søster skal til undersøgelse igen d. 2. august hvis den bule hun kan mærke forsat bliver mindre (blodansamlingen), gør den ikke det, så skal hun tjekkes før

MEN, hun er begyndt at mærke lillepigen - så tager det som et meget positivt tegn!!

SÅDAN moster's lille fighter - bliv ved med at puffe til mor så vi ikke er i tvivl

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Dreamer1987 skriver:

Og tak for kram og tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.